Wie ben jij dan? Ik ben nu niet thuis, dus kan niet op msn. Mail maar ff je msn naar Messenga@fok.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Floeperdepoep het volgende:
Offtopic: Messenga block me es nie op MSN lul, of heb je ander e-mail?
Ik heb ook 3 volle regels weggekrast, don't worryquote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Sjizzel het volgende:
jezus man .. ik was zo eerst op klad bezig met de samenvattingduurde me te lang, ik dus gewoon direct in het 'net'
ik beetje schrijven.. tellen.. hmm 350+ woorden
ik dus gigantisch zitten krassen in mn examen
![]()
krassen tot 220x1,1 = 242 hehquote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 volle regels weggekrast, don't worry
350 is echter wel eh.. extreem![]()
Hoeveel heb je er nu?
Als die klapmongolen nou ook even het vragenboekje online zettenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
221-242 woorden: 0 punten aftrek, yihaa!
Vragen weet ik niet, 1e alinea goed, 2e niet.
Samenvatting best goed
idd dat mis ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Als die klapmongolen nou ook even het vragenboekje online zetten
Zo kan ik toch niet nakijken!!
HOERUUHHHH!!!![]()
![]()
dan zit je op een 4,8 tot een 7 ofzo toch? valt opzich toch nog mee? of wat moest je halen?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef twetwe het volgende:
tring 10+ punten bij samenvatting en 15 precies bij tekstverklaring.. Ik ben de lul
Een 4,3 maar ik zou vast wel spelfouten en interpunctie fouten hebben in me samenvatting.. ik hoop het allerbeste.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef myfairlady het volgende:
[..]
dan zit je op een 4,8 tot een 7 ofzo toch? valt opzich toch nog mee? of wat moest je halen
Delen door 47 * 9 + (standaardnormering.. 1)quote:Op maandag 22 mei 2006 17:44 schreef Floeperdepoep het volgende:
Hoe bereken je je punt???
Examen 2004 had ik 31 punten = 7,0.
Thanks.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:45 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Delen door 47 * 9 + (standaardnormering.. 1)
daarvoor staat die standaard ook.. Als het ce landelijk goed word gemaakt daalt deze normering.. Is het landelijk ce slecht gemaakt daalt het.. Vorig jaar lag die namelijk hoger dan 1.. Dus dat is allemaal nog niet precies zeker..quote:Op maandag 22 mei 2006 17:54 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Thanks.
Maar hoe komt men dan aan die "tussen de bla en bla" dingeskes?![]()
Ahhh ok, nahja zit wel safe iig!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:55 schreef Cornerman het volgende:
[..]
daarvoor staat die standaard ook.. Als het ce landelijk goed word gemaakt daalt deze normering.. Is het landelijk ce slecht gemaakt daalt het.. Vorig jaar lag die namelijk hoger dan 1.. Dus dat is allemaal nog niet precies zeker..![]()
![]()
?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:57 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ahhh ok, nahja zit wel safe iig!![]()
Ja foutjequote:Op maandag 22 mei 2006 18:01 schreef Koewam het volgende:
[..]
?
Wat hij zegt klopt niet hoor.
Is het slecht gemaakt? Normering stijgt.
Is het goed gemaakt? Normering daalt.
Owwquote:Op maandag 22 mei 2006 18:28 schreef Xrenity het volgende:
Maximale aftrek van 16(!!!) punten staat er
Heb in totaal zo'n 37 punten
Dat meen je niet? hoe krijg je in vredesnaam 374 woorden als het rond de 220 moet zijn? dat zie je toch ongeveer?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:24 schreef K33T het volgende:
Ik heb 374 woorden in samenvatting gemaakt, maar was te laat om nog te corrigeren
Hoeveel punten aftrek krijg ik voor zoiets? (max woorden was 220 + 22 = 242)
Ja ik vond het ook allebei wel interresant om te lezen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik vond het juist allebei wel interessante teksten, dus ook makkelijk.
Geen. Je mag 10 % meer, dus maximaal 242 woordenquote:Op maandag 22 mei 2006 17:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
gewone goederen die positioneel blijken te zijn, zijn dat omdat bij vermeerdering van deze goederen een aspect vervalt waardoor ze niet exact te kopieren zijn......
iets beters kon ik bij vraag 9 niet verzinnen
Ojah, hoeveel punten gaan er vanaf bij 1 woordje teveel in de samenvatting
Ja idd, dat vond ik ook zo'n vage vraag. Vooral door dat woord snapte ik het niet echt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:37 schreef alors het volgende:
Alleen vraag 9 vond ik erg kut over die positionele goederen.. Ik snapte daar echt niks van. Verder heel goed te doen, vooral die samenvatting
Zit ook erover te denken. En wel omdat ik die samenvatting vergeten benquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:37 schreef nlboy het volgende:
Ik ga van Nederlands een her. doen. Want ik had 16 punten (3,9) en voor CE: 7,8 dus ik hoop dat ik dan minimaal een 5,2 of 6,2 ga halen. Zijn er nog tips? En gaan mensen ook Nederlands herkansen?
Ja, vooral die intro, heb je dat gedaan? Stukjes uit welke film geknipt, of wat?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:08 schreef nlboy het volgende:
[..]
Dank je! Intro vind ik zelf ook wel geslaagd, maar daarna allemaal staat/ziet...is erg oud.![]()
Dat is HET filmpje van The Ring 1 (die je daar op TV ziet), als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:23 schreef K33T het volgende:
[..]
Ja, vooral die intro, heb je dat gedaan? Stukjes uit welke film geknipt, of wat?
Valt er dan nog wat te lerenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef nlboy het volgende:
Ik ben er klaar voor!![]()
Heel goed geleerd voor morgen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |