Wie ben jij dan? Ik ben nu niet thuis, dus kan niet op msn. Mail maar ff je msn naar Messenga@fok.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Floeperdepoep het volgende:
Offtopic: Messenga block me es nie op MSN lul, of heb je ander e-mail?
Ik heb ook 3 volle regels weggekrast, don't worryquote:Op maandag 22 mei 2006 16:50 schreef Sjizzel het volgende:
jezus man .. ik was zo eerst op klad bezig met de samenvattingduurde me te lang, ik dus gewoon direct in het 'net'
ik beetje schrijven.. tellen.. hmm 350+ woorden
ik dus gigantisch zitten krassen in mn examen
![]()
krassen tot 220x1,1 = 242 hehquote:Op maandag 22 mei 2006 16:52 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 volle regels weggekrast, don't worry
350 is echter wel eh.. extreem![]()
Hoeveel heb je er nu?
Als die klapmongolen nou ook even het vragenboekje online zettenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:59 schreef Floeperdepoep het volgende:
221-242 woorden: 0 punten aftrek, yihaa!
Vragen weet ik niet, 1e alinea goed, 2e niet.
Samenvatting best goed
idd dat mis ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 17:06 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
Als die klapmongolen nou ook even het vragenboekje online zetten
Zo kan ik toch niet nakijken!!
HOERUUHHHH!!!![]()
![]()
dan zit je op een 4,8 tot een 7 ofzo toch? valt opzich toch nog mee? of wat moest je halen?quote:Op maandag 22 mei 2006 17:34 schreef twetwe het volgende:
tring 10+ punten bij samenvatting en 15 precies bij tekstverklaring.. Ik ben de lul
Een 4,3 maar ik zou vast wel spelfouten en interpunctie fouten hebben in me samenvatting.. ik hoop het allerbeste.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:35 schreef myfairlady het volgende:
[..]
dan zit je op een 4,8 tot een 7 ofzo toch? valt opzich toch nog mee? of wat moest je halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |