Leuk feestje met gezellige mensen! Tijs mixte de eerste 20 platen met extreem veel moeite, zelden een DJ zo slecht horen mixen op een feest van dit caliber. Zonde maar het mocht de pret niet drukken. Wat dat wel deed was mijn rotte knie die al niks meer wilde om half 2. Echter weerhield het mij niet van af en toe los gaan.
Het isos gevoel kon me helaas niet echt tepakken krjgen wat ik erg jammer vond. Tijs draaide wel veel onbekende platen voor mij wat ik lekker vond. Zijn sound was deze avond wel een tikje te hard naar mijn smaak. Ik hoorde hier meer mensen over klagen
![]()
. Er was nog even discussie ofdat Phynn wel verschenen was maar volgens mij draaide hij gewoon het laatste uur
![]()
. Maar ik was ook behoorlijk naar de klote dus ik kan ernaast zitten
![]()
.
Min-punten:
- Het ISOS gevoel kwam maar zelden in de hele avond voor
- Als je 2 jonas steur producties op je cd hebt staan draai dan een Steur plaat (je moet sowieso overal en altijd een Steur plaat draaien
![]()
)
- Ik "moest" rijden, geen pils terwijl er wat mensen volgas aanzaten
![]()
- Te harde sound van Tiesto
Plus-punten:
- HMH
- Pils, ookal had ik nagenoeg niks op
- Fok!kers aanwezig, Veersesmurf gemeet
- Imogen Heap - The Moment I Said It (Airbase Pres. Scarab Remix)
beste plaat van de avond ![]()
- vrouwen, mijn god.... dolle boel aldaar zeg!
- Tomaz en Veersesmurf die aan de lopende band los gingen
![]()
- Mensen die stilstaan op een Dekay plaat en als je vraagt wat eris: "het mag wel wat steviger zeg
![]()
"
- Door de bewaking aangesproken worden op de dansvloer, bij de jassen en onderaan de trap... Doet mij goed eruit gestuurd te worden 3 maal
- Progression! Dat is muziek
![]()
- HMH, of had ik die al
![]()
Goeie avond overall, matige Tiesto maar het knalde wel!
[ Bericht 4% gewijzigd door jackson op 04-06-2006 16:19:30 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --