abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 juni 2006 @ 18:54:12 #176
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38509545
Leuk plaatje, zo gaan we erbij zitten ja (hp22 hier trouwens)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_38509653
Wisten jullie overigens al dat Tiesto een plaat samen met Maxi Jazz (leadzanger van Faithless) heeft gemaakt? Dit voor goeie doelDance4Life.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:03:58 #178
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38509767
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wisten jullie overigens al dat Tiesto een plaat samen met Maxi Jazz (leadzanger van Faithless) heeft gemaakt? Dit voor goeie doelDance4Life.
(hp22)
Nee, tof! Ik had wel gehoord dat de opbrengsten van z'n nieuwe single naar Dance4Life zouden gaan. God is a dj dus wederom
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:18:40 #179
67464 m-kay
Halloooo!
pi_38510125
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 18:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik zat net het programma op RTL7 te kijken! Jammer dan Annie Lennox niet mee wilde werken. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_38510199
Yep, heb het idd gezien op RLT7. Was best aardige docu. Vaag dat Lennox niet mee wilde werken. Ze vond Tiesto's sound niet bij haar passen. Dat zal wel de woorden van de manager zijn, aangezien ze al gemixed is door Alex MORPH, Airbase en Kuffdam & Plant.

Dusss...
  zaterdag 3 juni 2006 @ 19:57:40 #181
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38511146
(hp22)
Hmm Tiesto ft. Annie Lennox zou wel gaaf geweest zijn ja! Hopenlijk krijgen we vanavond wat nieuwe album plaatjes te horen, het wordt niet opgenomen dus
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:15:54 #182
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38511673
(HP22)

Tieten Bollen Jetsers Kneiter Knetters Hangers Kleppers Knallers

-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 3 juni 2006 @ 20:22:18 #183
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38511829
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 20:15 schreef jackson het volgende:
(HP22)

Zeg, hoe voel je je nu?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:26:28 #184
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38513538
quote:
(HP22)

jahaah pas goed op via welke idioot je dingen post
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 4 juni 2006 @ 11:08:36 #185
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_38523662
Wat een heerlijk feestje zeg! Gaaf om jullie ook is in levende lijve te zien

Op naar DanceTour Breda
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 4 juni 2006 @ 11:23:12 #186
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_38523952
Hoe draaide tiësto?!!!

(mijn info service heeft me in de steek gelaten na 1 uur )

tot in Breda!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  zondag 4 juni 2006 @ 11:26:17 #187
110350 Veersesmurf
travelsmurf
pi_38524015
Naar mijn idee draaide hij geweldig, maar dat heb ik met iedereen die zulke platen draaid Ik vond het za-lug, kon ook niet stil blijven staan dus dan is't goed ej

Of er fouten zijn gemaakt o.i.d. kun je misschien beter aan de wat verder ontwikkelde personen (wat dat betreft ) vragen in dit topic.
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  zondag 4 juni 2006 @ 11:30:37 #188
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_38524109
Is het eigenlijk nog uitgezonden ergens?
  zondag 4 juni 2006 @ 13:34:55 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38527191
Ik vond de eerste 2 uur van Tiesto heerlijk, maar na 3u vond ik het allemaal wat te eentonig eigenlijk.

Ben wel benieuwd naar Phynn, die heb ik weer gemist omdat iedereen tegen 6en naar huis wilde Heb die gast nog niet live horen draaien...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 4 juni 2006 @ 14:17:06 #190
105311 Xantra
Cinematographer
pi_38528360
goeie avond gehad, lekker bier, leuke vrouwtjes, en hoop gezelligheid en gelachen

muzikaal was het tot half 4 top, daarna kwam er nog een piek met fonzerelli en later ook nog even rond 5en een kwartier lekkere trance, maar daarna was het weinig kwaliteit en ik was toen erg vertyft dus was blij dat ik rond 6 uur weg kon
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 4 juni 2006 @ 16:11:58 #191
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38531539
Leuk feestje met gezellige mensen! Tijs mixte de eerste 20 platen met extreem veel moeite, zelden een DJ zo slecht horen mixen op een feest van dit caliber. Zonde maar het mocht de pret niet drukken. Wat dat wel deed was mijn rotte knie die al niks meer wilde om half 2. Echter weerhield het mij niet van af en toe los gaan.
Het isos gevoel kon me helaas niet echt tepakken krjgen wat ik erg jammer vond. Tijs draaide wel veel onbekende platen voor mij wat ik lekker vond. Zijn sound was deze avond wel een tikje te hard naar mijn smaak. Ik hoorde hier meer mensen over klagen . Er was nog even discussie ofdat Phynn wel verschenen was maar volgens mij draaide hij gewoon het laatste uur . Maar ik was ook behoorlijk naar de klote dus ik kan ernaast zitten .

Min-punten:
- Het ISOS gevoel kwam maar zelden in de hele avond voor
- Als je 2 jonas steur producties op je cd hebt staan draai dan een Steur plaat (je moet sowieso overal en altijd een Steur plaat draaien )
- Ik "moest" rijden, geen pils terwijl er wat mensen volgas aanzaten
- Te harde sound van Tiesto

Plus-punten:
- HMH
- Pils, ookal had ik nagenoeg niks op
- Fok!kers aanwezig, Veersesmurf gemeet
- Imogen Heap - The Moment I Said It (Airbase Pres. Scarab Remix) beste plaat van de avond
- vrouwen, mijn god.... dolle boel aldaar zeg!
- Tomaz en Veersesmurf die aan de lopende band los gingen
- Mensen die stilstaan op een Dekay plaat en als je vraagt wat eris: "het mag wel wat steviger zeg "
- Door de bewaking aangesproken worden op de dansvloer, bij de jassen en onderaan de trap... Doet mij goed eruit gestuurd te worden 3 maal
- Progression! Dat is muziek
- HMH, of had ik die al

Goeie avond overall, matige Tiesto maar het knalde wel!

[ Bericht 4% gewijzigd door jackson op 04-06-2006 16:19:30 ]
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 4 juni 2006 @ 16:21:01 #192
16743 hp22
Bagger.
pi_38531876
Het was wel de minste van de 3 HMH feestjes maar heb me toch uitstekend vermaakt! Ik was eigenlijk nog niet helemaal hersteld van mijn verkoudheid dus daarom was ik wel flink kapot aan t einde van de avond maar goed dat had ik zien aankomen

Speciale review voor Daantje: het was kut
quote:
(HP22)

Ja zeg, een beetje mijn naam schaden terwijl ik sta te mixen! Dat was ik dus niet hè
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:08 schreef Veersesmurf het volgende:
Wat een heerlijk feestje zeg! Gaaf om jullie ook is in levende lijve te zien
Ja we bestaan echt . Was gezellig om je gesproken te hebben!
quote:
Op zondag 4 juni 2006 11:23 schreef DreamAway het volgende:
Hoe draaide tiësto?!!!

(mijn info service heeft me in de steek gelaten na 1 uur )
Je wilde toch slapen of begreep ik dat verkeerd !

Ik zie op PF dat er meer mensen zijn die Phynn helemaal niet gezien hebben, weet je t wel zeker Robert? Het is mij ook totaal niet opgevallen , en ik vind het niks voor Phynn om af te sluiten met Rank 1 - Top Gear en los te gaan met effecten

[ Bericht 6% gewijzigd door hp22 op 04-06-2006 18:10:16 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zondag 4 juni 2006 @ 16:27:40 #193
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38532122
quote:
Op zondag 4 juni 2006 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond de eerste 2 uur van Tiesto heerlijk, maar na 3u vond ik het allemaal wat te eentonig eigenlijk.
100% mee eens. Heeft verder weinig met het ISOS gevoel te maken , iets wat ik wel zoek in zo'n avond.
quote:
Op zondag 4 juni 2006 16:21 schreef hp22 het volgende:
Het was wel de minste van de 5 HMH feestjes maar heb me toch uitstekend vermaakt!
Same .
quote:
Ik zie op PF dat er meer mensen zijn die Phynn helemaal niet gezien hebben, weet je t wel zeker Robert? Het is mij ook totaal niet opgevallen , en ik vind het niks voor Phynn om af te sluiten met Rank 1 - Top Gear en los te gaan met effecten
Ik denk inderdaad dat de beste man er niet was . Ik wilde em graag zien....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 4 juni 2006 @ 18:10:46 #194
67464 m-kay
Halloooo!
pi_38535105
Zo, ik ben ook weer helemaal wakker! Kort verslagje dan maar...

Na rond tien uur aan te zijn gekomen op Duivendrecht, samen met swopfile en maten richting de HMH gelopen. Eenmaal binnen snel muntjes kopen, jas ophangen en de zaal in. Damn, wat een zaal. Retegroot, zuiver geluid en een vrij aardige aankleding.

De avond begon met Progression die een flink zooitje goede platen lieten horen. Ik ging lekker uit m'n dak bij het horen van de prachige stem van Ashley Tomberlin in Luminary - My World (Andy Moor remix). Ook de sounds van Electric Pulse - White Noise zette de zaal flink op z'n kop. Deze heren waren enorm goed bezig!! Heerlijk!

Rond half 1 was het tijd voor Tiesto. In het begin kwamen er erg lekkere platen voorbij (Airbase!), maar al gauw ontaarde het in hersenloos gebeuk. Niets mis mee op het einde van de avond, maar om twee uur 's nachts is het iets teveel van het goede. Zoals jackson al terecht opmerkte was het mixwerk wederom bar slecht. "Yeah, I like to mix like that. And I make mistakes, you know... every night. Every night I play I make, like, three or four, five mistakes". Sure Tijs...zo nu en dan zat ie er flink goed op, maar statistisch gezien moet een overgang natuurlijk óóit weleens goed gaan. Vier à vijf fouten per uur was meer regel dan uitzondering. Ik had beter verwacht van een topdj. Halverwege de avond was er nog een opleving qua muziek, maar verder vooral gebeuk, wat op het einde van de avond dan wel weer puik was.

De HMH is zoals eerder gezegd een toplocatie. Waar ik vorige week bij Incredible geld te weinig had, had ik nu moeite m'n 30 muntjes op te krijgen. Bier was erg schappelijk geprijst en ook het eten was goed te pruimen. Helaas was de DJ niet altijd goed zichtbaar, maar goed, het gaat om de muziek. De lasers waren ook erg vet, vooral toen bleek dat de twee lasers aan de zijkant ook full-color waren. En damn, de dames die rondliepen op dit feest!!!! .

Al met al heb ik me prima vermaakt gisteren, vooral bij de heren van Progression. Tiesto viel qua muziek erg tegen, maar de sfeer op het feest was top!

Pluspunten:
- HMH!
- Heineken Groot
- Progression!
- Dames!
- Geluid
- Sfeer

Minpunten:
- Tiesto's mixwerk
- Té vroeg beuken
- Leegloop aan het einde van de avond
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  zondag 4 juni 2006 @ 18:26:29 #195
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38535513
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef m-kay het volgende:
Pluspunten:
- Dames!
[tomaz quote] Die M-kay is ook geen homo heh ?! [/tomaz quote]

Maar inderdaad zeg, Damesch was dolle boel
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 4 juni 2006 @ 18:31:54 #196
16743 hp22
Bagger.
pi_38535650
quote:
Op zondag 4 juni 2006 18:26 schreef jackson het volgende:

[..]

[tomaz quote] Die M-kay is ook geen homo heh ?! [/tomaz quote]

Maar inderdaad zeg, Damesch was dolle boel
Waar heb ik dat eerder gehoord
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_38536618
Fijn dat jullie toch een top avond gehad hebben maar als ik het zo lees heb ik er voor mij goed aan gedaan om mijn kaartje te verkopen. Zat gister toch wel flink te balen dat ik er niet bij was maar nu ik lees dat hij veel harde platen draaide zou ik het niet lang vol gehouden hebben.
  zondag 4 juni 2006 @ 20:27:03 #198
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_38539385
quote:
Op zondag 4 juni 2006 19:09 schreef marciemarcs het volgende:
Fijn dat jullie toch een top avond gehad hebben maar als ik het zo lees heb ik er voor mij goed aan gedaan om mijn kaartje te verkopen. Zat gister toch wel flink te balen dat ik er niet bij was maar nu ik lees dat hij veel harde platen draaide zou ik het niet lang vol gehouden hebben.
Je hebt niks bijzonders gemist vanuit jouw oogpunt, daar kan je zeker van zijn
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_38541099
quote:
Op zondag 4 juni 2006 20:27 schreef jackson het volgende:

[..]

Je hebt niks bijzonders gemist vanuit jouw oogpunt, daar kan je zeker van zijn
Alleen de gezelligheid met medefokkers
  zondag 4 juni 2006 @ 21:15:03 #200
67464 m-kay
Halloooo!
pi_38541174
quote:
Op zondag 4 juni 2006 21:12 schreef marciemarcs het volgende:

[..]

Alleen de gezelligheid met medefokkers
Dan kunnen we beter in de zomer een keer allemaal pils gaan hakken op het strand ofzo. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')