Ik vind dat je seksuele handelingen moet plegen omdat je dat plezierig vindt. Maar kennelijk zijn er mensen die er anders over denken, hoe denken jullie erover?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En ik vind vingeren idd niet zo, maar je vingert om gesjord te worden, je beft om gepijpt te worden. Algemene stelregel.![]()
Nou ja, als ik een vriendin zou hebben die niet wil pijpen, dan "straf" ik haar door niet te beffen, dus op zich wel ja...quote:Op maandag 22 mei 2006 02:07 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind dat je seksuele handelingen moet plegen omdat je dat plezierig vindt. Maar kennelijk zijn er mensen die er anders over denken, hoe denken jullie erover?
Wat snap je niet aan de knipoog-smiley?quote:Op maandag 22 mei 2006 02:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik vind dat je seksuele handelingen moet plegen omdat je dat plezierig vindt. Maar kennelijk zijn er mensen die er anders over denken, hoe denken jullie erover?
Klets niet, ik heb het idee dat hij het serieus bedoelt.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de knipoog-smiley?
quote:Op maandag 22 mei 2006 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een vriendin zou hebben die niet wil pijpen, dan "straf" ik haar door niet te beffen, dus op zich wel ja...
Maar ja, zo'n vriendin zou bij voorbaat al kansloos zijn.
Heeft natuurlijk een diepere oorzaak, dat meisje is dan over de hele linie saai. Ze durft niks te ondernemen en wil geen uitdagingen aan gaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:27 schreef BB_Koning het volgende:
'Ik wil geen meisje dat niet toestaat dat ik mijn penis in haar mond steek.'
![]()
Daar heb ik het niet over; die penis komt er toch wel in, mét of zonder haar toestemming...quote:Op maandag 22 mei 2006 02:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
'Ik wil geen meisje dat niet toestaat dat ik mijn penis in haar mond steek.'
![]()
Hij of jij?quote:Op maandag 22 mei 2006 02:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Klets niet, ik heb het idee dat hij het serieus bedoelt.
Ah, je kent mijn penisquote:Op maandag 22 mei 2006 02:30 schreef Steijn het volgende:
Ze durft niks te ondernemen en wil geen uitdagingen aan gaan.
Een uitdaging, dan wil ik niet weten wat jij in je broek hebtquote:Op maandag 22 mei 2006 02:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk een diepere oorzaak, dat meisje is dan over de hele linie saai. Ze durft niks te ondernemen en wil geen uitdagingen aan gaan.
Wat is er mis met een penis in een vagina stoppen?quote:Op maandag 22 mei 2006 02:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk een diepere oorzaak, dat meisje is dan over de hele linie saai. Ze durft niks te ondernemen en wil geen uitdagingen aan gaan.
Die vraag wil ik graag terugkaatsen naar jouquote:Op maandag 22 mei 2006 02:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat is er mis met een penis in een vagina stoppen?
Daar is niks mis mee, dus als een vrouw geen penis in haar mond wil nemen, dan zie ik niet in waarom zij voor sommige heren niet goed genoeg zou zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Die vraag wil ik graag terugkaatsen naar jou
Omdat het allemaal wat eenzijdig wordt?quote:Op maandag 22 mei 2006 02:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, dus als een vrouw geen penis in haar mond wil nemen, dan zie ik niet in waarom zij voor sommige heren niet goed genoeg zou zijn.
quote:
Gevat reageren zit wel in de familie zeg.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:32 schreef Xennia het volgende:
Een uitdaging, dan wil ik niet weten wat jij in je broek hebt![]()
Dan zou je het ook vast niet erg vinden als ze gedurende jullie 40-jarige huwelijk alleen maar wil aftrekken hé?quote:Op maandag 22 mei 2006 02:34 schreef BB_Koning het volgende:
Daar is niks mis mee, dus als een vrouw geen penis in haar mond wil nemen, dan zie ik niet in waarom zij voor sommige heren niet goed genoeg zou zijn.
Wat zul jij een beperkt en saai seksleven hebben dan...quote:Op maandag 22 mei 2006 02:42 schreef BB_Koning het volgende:
Effe reactie op de laatste reacties:
mensen neuken als ze elkaar geil vinden. Tegenwoordig schijnt het echter bijna vanzelfsprekend te zijn dat er aan orale seks wordt gedaan. Laten we er nu maar een gewoonte van maken om elkaars tong in elkaars gat te steken. Kan uiteraard lekker zijn, maar handelingen moet je niet als het ware eisen van ej partner.
Nee, het is beter om je pik in dr smoel te douwen, vervolgens al je zaad op haar gezicht te lozen om vervolgens je pik in dr reet te douwen en als je daar klaar bent, dan pis je haar ook eens even onderquote:Op maandag 22 mei 2006 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat zul jij een beperkt en saai seksleven hebben dan...
Vriendin neerleggen, je lul er in hangen, ff 3 keer je kont omhoog tillen en je kunt er weer een weekje tegenaan...
Gaat het nog een beetjequote:Op maandag 22 mei 2006 02:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nee, het is beter om je pik in dr smoel te douwen, vervolgens al je zaad op haar gezicht te lozen om vervolgens je pik in dr reet te douwen en als je daar klaar bent, dan pis je haar ook eens even onder
Et voiláquote:Op maandag 22 mei 2006 02:52 schreef BB_Koning het volgende:
Nee, het is beter om je pik in dr smoel te douwen, vervolgens al je zaad op haar gezicht te lozen om vervolgens je pik in dr reet te douwen en als je daar klaar bent, dan pis je haar ook eens even onder schoon
jij bent echt een dom mannetjequote:Op maandag 22 mei 2006 02:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Correctie: wanneer er niet gepijpt mag worden; wordt er NIET geneukt!!quote:Op maandag 22 mei 2006 02:12 schreef kastanova het volgende:
Nou ja, als ik een vriendin zou hebben die niet wil pijpen, dan "straf" ik haar door niet te beffen, dus op zich wel ja...
nou nooit gesnapt... als er al iets van "tis nie zo erg" inzit... waarom het dan toch doen?quote:en mn vriend pijpen is nie zo erg...
Heb ik ookquote:Op maandag 22 mei 2006 11:22 schreef kyraaa het volgende:
ik hou nie eens van gebefd te worden....
dusss.... en mn vriend pijpen is nie zo erg...
mn vriend zegt: droom van iedere vent...
![]()
![]()
ik hou dr nie eens van... ik ga hem liever een triljoen keer pijpen dan dat hij me beft.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Heb ik ook
Pijpen vind ik juist leuk!
gebeft worden is ook heel lekker hoormaar dat staat er nou niet tegenover
Ik denk dat de schaal 1 op 4000 is ofzo
hoezo dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik hou dr nie eens van... ik ga hem liever een triljoen keer pijpen dan dat hij me beft.
mary mequote:Op maandag 22 mei 2006 14:37 schreef kyraaa het volgende:
[..]
ik hou dr nie eens van... ik ga hem liever een triljoen keer pijpen dan dat hij me beft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |