Jij leest niet goed. De vrouwen die ik gevingerd heb, waren niet lelijk. Dit is een tip voor mannen die niet zo een knappe vrouw kunnen ownen.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:05 schreef ch0c0 het volgende:
Dus jij vingert lelijke vrouwen terwijl je het vingeren zelf niet eens leuk vind?
Je hebt geen eigenwaarde.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Monocultuur het volgende:
flink ragge die hoeren. lelijk of knap. who cares.
of ben ik nu te bot?
Jij zit met je hand gevaarlijk dicht bij de a**s van je nieuwe blaffer!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
gewoon op de dansvloer.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:12 schreef Monocultuur het volgende:
hoe moet ik dit zien, gebeurd dat op de dansvloer? of gewoon in een hokje op de plee?
wat is je vraag eigenlijk? of is het gewoon een stoer verhaal. in dat laatste geval...
Ik vind 'm goed!
flink ragge die hoeren. lelijk of knap. who cares.
of ben ik nu te bot?
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij zit met je hand gevaarlijk dicht bij de a**s van je niuewe blaffer!!!
Dus niks zeggen over lelijke vrouwen,Maar goed, ik heb geen intentie die te vingeren of iets in die zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze moeten er helaas wel zijn.. soms goed, om je eigen ego te strelen.
Maar je moet niet aan ze zitten, dan ga je de fout in, hè!
Ik weet niet op welk niveau de TS probeert te communiceren, maar je schat de gemiddelde fok!ker nu wel heel erg laag in.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
gevingerd (met de hand bevredigd)
Da's voor iedereen die aanstoot neemt aan het woord vingeren!quote:Op zondag 21 mei 2006 00:17 schreef pierce het volgende:
[..]
Ik weet niet op welk niveau de TS probeert te communiceren, maar je schat de gemiddelde fok!ker nu wel heel erg laag in.
Klopt!quote:
Ik wel, en dan neem ik geen genoegen met een handjob.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:17 schreef Thrilled het volgende:
pardon?
Ik vinger/bef mijn vriendin omdat ik het geil vind haar te zien genieten, niet omdat ik een tegenprestatie verwacht
Ook dat kan. Maar als je nou geen vriendin hebt, en je zoekt los/vast sexcontact? Dan zal iedereen hier kunnen beamen dat ze een tegenprestatie verwachten. Je gaat toch geen inspanning leveren als je daar niets voor terug krijgt?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:17 schreef Thrilled het volgende:
pardon?
Ik vinger/bef mijn vriendin omdat ik het geil vind haar te zien genieten, niet omdat ik een tegenprestatie verwacht
Sorry, ik dacht dat je laatste zin in de OP een toegevoegde ervaring was, anders bedenk je zoiets toch niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij leest niet goed. De vrouwen die ik gevingerd heb, waren niet lelijk. Dit is een tip voor mannen die niet zo een knappe vrouw kunnen ownen.
En ik vind vingeren idd niet zo, maar je vingert om gesjord te worden, je beft om gepijpt te worden. Algemene stelregel.![]()
What he said..quote:Op zondag 21 mei 2006 11:27 schreef hannowannabe het volgende:
lekkere meid![]()
dat kan jij al zien als je een half gezicht een buik ziet die mss wel strak lijkt omdat ze half achterover hangt
ben je beetje hopeloos ofzo?!
Goed advies voor de mannen onder ons. Echter, je zou ook de dames onder ons helpen als je zou vertellen waar die verscheidene uitgaansgelegenheden zich bevinden.quote:Op zondag 21 mei 2006 00:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb iets van 4 vrouwen gevingerd (met de hand bevredigd) in verscheidene uitgaansgelegenheden.
![]()
En foto's van de desbetreffende personen, zodat we kunnen zeggen:quote:Op zondag 21 mei 2006 12:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goed advies voor de mannen onder ons. Echter, je zou ook de dames onder ons helpen als je zou vertellen waar die verscheidene uitgaansgelegenheden zich bevinden.
Ok sorry gasten.. Ik ben een sucker voor lekkere figuurtjes oke..quote:Op zondag 21 mei 2006 12:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
What he said..
Je hebt d'r gezicht nog niet eens gezien.
Nee, nee..quote:Op zondag 21 mei 2006 13:01 schreef MedicalStudent het volgende:
[..]
Ok sorry gasten.. Ik ben een sucker voor lekkere figuurtjes oke..![]()
pff wat een stelletje mierenneukers zeg..![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 13:06 schreef MedicalStudent het volgende:
Whehehe.. Nou bedankt voor je advies joh!![]()
Echt? Das lief van jequote:Op zondag 21 mei 2006 00:17 schreef Thrilled het volgende:
pardon?
quote:Op zondag 21 mei 2006 00:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En ik vind vingeren idd niet zo, maar je vingert om gesjord te worden, je beft om gepijpt te worden. Algemene stelregel.![]()
fuifquote:Op zondag 21 mei 2006 20:12 schreef Hekje_ het volgende:
Dat gebeurt toch regelmatig dat ik men vrindin vinger op een fuif ofzo, maar dan wel aan de kant tegen een muur. Niet in het midden van de dansvloer en zeker niet op een stinkende WC
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |