Nee. Ik vind je mooi.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Fipo.
En ja hè Lits! Dat bedoelde je he!
Nee. Slotjequote:Op maandag 22 mei 2006 02:01 schreef doka het volgende:
Even serieus: Bier?
en wat is er mis met bierquote:Op maandag 22 mei 2006 02:01 schreef doka het volgende:
Even serieus: Bier?
Nope.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hier kan ik toch niet flauw op reageren?.
!
Bij voorkeur, maar je mag me het straks ook lerenquote:
dan leer ik het je welquote:Op maandag 22 mei 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Bij voorkeur, maar je mag me het straks ook leren
Klinkt goedquote:Op maandag 22 mei 2006 03:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Neej maar wel als je te horen hebt gekregen dat je misschien met de band in het voorprogramma staat van een grote band, en als je net een leuke meid ontmoet hebt, waarmee je net 2.5 uur mee hebt lopen cammen
We horen het tzt wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 03:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zou heel graag willen zeggen welke band, maar tis nog niet helemaal rond dus
Logica is voor mietjes.quote:Op maandag 22 mei 2006 06:53 schreef Chowi het volgende:
Helemáál niet logisch.
Altijd goed. Moet ik ook weer een keer gaan doen, lekker banjeren met mijn mountainbikequote:Op maandag 22 mei 2006 08:51 schreef Thin_Man het volgende:
Ik heb 'keiveel' zin om vandaag vrij te nemen en een flinke fietstocht te maken.
Het grote voordeel van een werkdag in deze is dat je niet in de file fietst zoals in het weekend. Een en ander mits na negen uur vertrokken, uiteraard.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Altijd goed. Moet ik ook weer een keer gaan doen, lekker banjeren met mijn mountainbike.
De zon schijnt en het is een heerlijke temperatuur. Ideaal fietsweer.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef Misstique het volgende:
Niet echt lekker fietsweer.
Als je lekker ruig smerig wilt worden is het geweldig fietsweer hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef Misstique het volgende:
Niet echt lekker fietsweer.
En eruit zien alsof je een partijtje modderworstelen hebt gedaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je lekker ruig smerig wilt worden is het geweldig fietsweer hoor.
Abraham vroeg me om iets aan je door te geven: 'Die grap was al oud toen ik nog jong was'quote:
En je bent nu alweer unbanned? Doe je goed dan!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef Zimmerman het volgende:
Ze hadden me gepermbanned.
Nah boeiend ik had er zelf even lol omquote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Abraham vroeg me om iets aan je door te geven: 'Die grap was al oud toen ik nog jong was'
Ik ben dan ook een hele aardige knul.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je bent nu alweer unbanned? Doe je goed dan!
Edoch was het mijn eerste in een lange serie van gewone, middelmatige bans.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:16 schreef Thin_Man het volgende:
Korter dan Kasta, Robert.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:17 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hele aardige knul.
Uhu.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En eruit zien alsof je een partijtje modderworstelen hebt gedaan?
Seks, hoon en toorn behoort hen toe.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:19 schreef Thin_Man het volgende:
Middelmatigheid is de trots van het plebs.
Ieder zn trein.quote:
Overmacht.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:23 schreef Zimmerman het volgende:
Jullie gaan best langzaam.
Zoveel tijd heb ik niet meer in mijn leve(r)(n), me dunkt.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:27 schreef Misstique het volgende:
Je trekt ál je klonen uit de kast?
Ik zal het onthouden. Ik ben niet meer hip, zo blijkens het is.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:28 schreef Ghostbuster het volgende:
3 letter klonen worden de hype
Ik ben toch al dood. Mors.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Ballen het volgende:
Niet is het nieuwe hip, BSL.
Welnee, u bent immer hip.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:29 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Ik ben niet meer hip, zo blijkens het is.
Damn, zijn al jouw klonen kasthomo's dan? Ach gossie!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:28 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Zoveel tijd heb ik niet meer in mijn leve(r)(n), me dunkt.
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, zijn al jouw klonen kasthomo's dan? Ach gossie!
Ik doe al vijf weken lang niks anders. Weekend? ¿Que?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:47 schreef ehqo het volgende:
Die vermaledijde "w-weken", altijd weer.
Geeneens weekend. Even gniffelen in mijn knuist.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik doe al vijf weken lang niks anders. Weekend? ¿Que?
en u was...quote:Op maandag 22 mei 2006 10:22 schreef fck het volgende:
"HUUUU" doet de wind, denk ik direct weer aan Nawijn..
Diegene die vrijstelling van werkzaamheden beoogd, heden, teneinde fietsend luttele uren door te brengen.quote:
oh, die!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:25 schreef fck het volgende:
[..]
Diegene die vrijstelling van werkzaamheden beoogd, heden, teneinde fietsend luttele uren door te brengen.
Kutcookies.quote:
Dat is overigens niet het enige waardoor ik immer geniet van uw aanwezigheid.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Bizz. Ik sla altijd met veel plezier uw UI gade.
Ik ben over (als het goed is) één week zes weken vrij.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geeneens weekend. Even gniffelen in mijn knuist.
Ik over 2 weken een stuk meer. Geen idee hoe veel.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben over (als het goed is) één week zes weken vrij.
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Bizz. Ik sla altijd met veel plezier uw UI gade.
quote:Op maandag 22 mei 2006 10:30 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is overigens niet het enige waardoor ik immer geniet van uw aanwezigheid.
Yeshquote:Op maandag 22 mei 2006 10:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben over (als het goed is) één week zes weken vrij.
Je hebt nog herexamens.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik over 2 weken een stuk meer. Geen idee hoe veel.
quote:
Ahuh.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
Is komende vrijdag nou een vrije dag of niet?
sterker nog, donderdag ook!quote:Op maandag 22 mei 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
Het heet vrijdag.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
Ik vertrouw de feiten van een neus niet.quote:
Wie daar op let is een kneusoor.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vertrouw de feiten van een neus niet..
Ligt er maar net aan, voor mij niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:44 schreef ehqo het volgende:
Check mijn profielquote:Op maandag 22 mei 2006 11:12 schreef ehqo het volgende:
Ho, doe ik iets onverhoopt grappigs?
Apart!quote:Op maandag 22 mei 2006 11:16 schreef fck het volgende:
Ik verveel me de vertedering.
WfckZ.quote:
Geilquote:Op maandag 22 mei 2006 11:23 schreef fck het volgende:
Verdomme, weer zo'n deeplinkprotectionshitding.
Nouja, dan maar deze!
[afbeelding]
Niet?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:49 schreef mcDavid het volgende:
hoe vaak moet ik het nog zeggen:
DIE GAST IS HEUL GEEN PIRAAT!!! [afbeelding]
Cultheld.quote:Op maandag 22 mei 2006 11:57 schreef Zimmerman het volgende:
Ik ben tof.
Ja dus?quote:Op maandag 22 mei 2006 11:49 schreef mcDavid het volgende:
hoe vaak moet ik het nog zeggen:
DIE GAST IS HEUL GEEN PIRAAT!!! [afbeelding]
Doe eens vermetel.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef ehqo het volgende:
Ik overweeg een naargeestige post. Zou ik het doen? In een ander subforum, dat wel.
Go for it, mits link alhier.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:09 schreef ehqo het volgende:
Ik overweeg een naargeestige post. Zou ik het doen? In een ander subforum, dat wel.
Ja BS?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:11 schreef Zimmerman het volgende:
Miss Miss?
Oh, eh, ja. Ik moest u even becomplimenteren met uw schitterende haardracht. Dat moest ik, ja. Van welzeker van wel ja.quote:
Wie heeft er foto's gelekt?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:23 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Oh, eh, ja. Ik moest u even becomplimenteren met uw schitterende haardracht. Dat moest ik, ja. Van welzeker van wel ja.
Opgelost.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef SpotlessMind het volgende:
Ik weet niet welk PI ik moet gebruiken maar ik kan niet meer inloggen met mijn mod-account.
En terecht!quote:Op maandag 22 mei 2006 12:39 schreef SpotlessMind het volgende:
Ik weet niet welk PI ik moet gebruiken maar ik kan niet meer inloggen met mijn mod-account.
Zo blijkens het is.quote:
Ik ga even notes verzinnen voor je.quote:
Machtsmisbruikquote:
Jij brengt ook het slechte in een mens naar bovenquote:
Zo ben ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij brengt ook het slechte in een mens naar boven.
behalve als je modje bent, die kunnen dan doorposten!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:15 schreef Misstique het volgende:
En als ze vol zitten, moet je een nieuw account aanmaken.
Je begint te begrijpen hoe het werkt.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
behalve als je modje bent, die kunnen dan doorposten!
opgelost, slotje!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je begint te begrijpen hoe het werkt.
Ik heb geen knopjes.quote:
Welck één treffende gelijkenis.quote:
Too true.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:34 schreef jogy het volgende:
Details schmetails.
Dat is een mooi getal en tevens mijn aantal notes.quote:
Zo is het! Ik beschik hier echter niet over MSN.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Mt, wij moeten nog roddelen bedenk ik me net.
Dan moet het maar openbaar.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zo is het! Ik beschik hier echter niet over MSN.
Het zij zo.quote:
Wat een smaak, wat een smaak. Ik zet het maar weer op.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:42 schreef Zimmerman het volgende:
Oh, die stem van Jeff Buckley. Ik word er zowaar weemoedig van, zulks een uitzonderlijke schoonheid.
Lastig. We zullen eerst lijstjes moeten vergelijken vrees ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus. Vertel. Wat weet jij wat ik niet weet?
Wat staat er in jouw lijstje?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lastig. We zullen eerst lijstjes moeten vergelijken vrees ik.
Ik heb een uitzonderlijk goede smaak.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een smaak, wat een smaak. Ik zet het maar weer op.
Geen idee. Er is gelekt. De details zijn me niet bekend.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
tiek waar kan ik je nieuwe haren bewonderen
Zolang diegene er niet bij is is het roddelen, vind ik.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:45 schreef ehqo het volgende:
Is openbaar roddelen nog wel roddelen? Doopt het zichzelf niet om tot enkel 'bespreken'?
Specs en eigenschappen. Jij?quote:
Ik heb kutbronnen dusquote:Op maandag 22 mei 2006 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee. Er is gelekt. De details zijn me niet bekend.
Ik ben even weg.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang diegene er niet bij is is het roddelen, vind ik.
Ik F5 teveel
Hmm. Wiéns specs en eigenschappen hebben we het nu over?quote:
Blijkbaar.quote:
Jamaar. Over jou weet ik helemáál niets. Lastig roddelen. Misschien moet je me even een lijstje met details geven. Specs en eigenschappen, zeg maar.quote:
Over die éne natuurlijk!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Wiéns specs en eigenschappen hebben we het nu over?. Ik weet vrij weinig, op dat gebied.
Niet als het een persoon betreft.quote:
Kreeg jij ook al van die nare beelden? Of ben ik dan weer de enige die daar last van heeft?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:48 schreef Zimmerman het volgende:
"kutbronnen"
Ik zal vanavond het één en ander opmeten.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. Over jou weet ik helemáál niets. Lastig roddelen. Misschien moet je me even een lijstje met details geven. Specs en eigenschappen, zeg maar.
Ik verwacht dat er binnen 3 jaar wel een foto van mij op het forum verschijnt, dus dat zal niet nodig zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maar ik blijf 100 jaar zeiken erover nu![]()
Ik hoop toch wel dat je het hier over je hoofdomtrek hebt. Alsof wij andere dingen zouden bespreken. Tsk. Wat denk je wel niet van ons vrouwvolk?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik zal vanavond het één en ander opmeten.
Ja, nogal van wel ja, dat met die nare beelden. Maar ik luister nu Jeff Buckley - Strange Fruit (man In The Moon). Dus dat is goed. Héél goed. Zeker als ik er de tweede stem doorheen jengel.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al van die nare beelden? Of ben ik dan weer de enige die daar last van heeft?
Wanneer krijg ik 's een foto te zien om te kijken of ik je herken? Ik heb tenslotte al naast je gestaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er binnen 3 jaar wel een foto van mij op het forum verschijnt, dus dat zal niet nodig zijn..
Nu heb ik een filmpje in mijn hoofd draaien van 'Old Faitfull' die vagina's omhoog spuitquote:Op maandag 22 mei 2006 13:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al van die nare beelden? Of ben ik dan weer de enige die daar last van heeft?
Schijnheilig, dat vrouwenvolk. Je weet zelf ook wel beter.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je het hier over je hoofdomtrek hebt. Alsof wij andere dingen zouden bespreken. Tsk. Wat denk je wel niet van ons vrouwvolk?
Ik heb besloten om het te bewaren voor MSN.quote:
Ik ben verslaafd aan Lover, You Should've Come Over. Ik kan er niets aan doen. De live-versie staat nu aan. Wáárom moest hij verzuipen hè, waarom?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:51 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ja, nogal van wel ja, dat met die nare beelden. Maar ik luister nu Jeff Buckley - Strange Fruit (man In The Moon). Dus dat is goed. Héél goed. Zeker als ik er de tweede stem doorheen jengel.
Dude, you're even sicker than I thought!quote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu heb ik een filmpje in mijn hoofd draaien van 'Old Faitfull' die vagina's omhoog spuit
Stiekem wel. Trouwens, als je dan toch aan het meten bent, kan je meteen even met je billen voor een camera staan en een kiekje nemen? Gewoon, voor het totaalbeeld zeg maar.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Schijnheilig, dat vrouwenvolk. Je weet zelf ook wel beter.
Omdat hij anders geen legende zou worden, natuurlijk. Lijkt me nogal wiedes.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan Lover, You Should've Come Over. Ik kan er niets aan doen. De live-versie staat nu aan. Wáárom moest hij verzuipen hè, waarom?
Onverwachts.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik 's een foto te zien om te kijken of ik je herken? Ik heb tenslotte al naast je gestaan.
Vooruit dan maar.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb besloten om het te bewaren voor MSN.
anders krijg ik straf
Gewoon rechtop? Voorover leunend op een aanrecht? In de spagaat? Roept u maar.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stiekem wel. Trouwens, als je dan toch aan het meten bent, kan je meteen even met je billen voor een camera staan en een kiekje nemen? Gewoon, voor het totaalbeeld zeg maar.
All of the above.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gewoon rechtop? Voorover leunend op een aanrecht? In de spagaat? Roept u maar.
Húúúúúúú.quote:Op maandag 22 mei 2006 13:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gewoon rechtop? Voorover leunend op een aanrecht? In de spagaat? Roept u maar.
Wil ik het weten?quote:Op maandag 22 mei 2006 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Kent iemand hier de term 'rusty trombone' trouwens?
Neen. Ik had gelukkig door het leven kunnen gaan zonder die kennis.quote:
Tis Litso's schuld! Die kwam er gister mee aanzetten!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen. Ik had gelukkig door het leven kunnen gaan zonder die kennis.
Jeff is de held van de ééuw!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef Zimmerman het volgende:
Jeff. Jeff is de held van de dag, van welzeker van wel ja.
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tis Litso's schuld! Die kwam er gister mee aanzetten!
Subtiele hints geven is niet zijn ding.
IK MOET ME TOCH ÉRGENS MEE VERMAKEN?! IK STIK NOG STEEDS VAN DE JALOEZIE OMDAT IEMAND LAATST VERTELDE JEFF LIVE TE HEBBEN GEZIEN IN DE NIGHTTOWN! IK WAS VORIGE WEEK IN DE NIGHTTOWN MAAR JEFF NIET!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef Zimmerman het volgende:
KUNNEN WE HET GODVERDOMME NIET GEWOON OVER JEFF HEBBEN INPLAATS VAN DIE KLOTERIGE TERINGONZIN VAN JULLIE. GATVERDAMME JULLIE MAKEN ME MISSELIJK IK MOET BIJNA KOKHALZEN.
IK WAS AL VAN ONDERWERP VERANDERD, GETUIGE DE POST BOVEN JE!!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef Zimmerman het volgende:
KUNNEN WE HET GODVERDOMME NIET GEWOON OVER JEFF HEBBEN INPLAATS VAN DIE KLOTERIGE TERINGONZIN VAN JULLIE. GATVERDAMME JULLIE MAKEN ME MISSELIJK IK MOET BIJNA KOKHALZEN.
Ik heb Jeff ook ooit live gezien.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
IK MOET ME TOCH ÉRGENS MEE VERMAKEN?! IK STIK NOG STEEDS VAN DE JALOEZIE OMDAT IEMAND LAATST VERTELDE JEFF LIVE TE HEBBEN GEZIEN IN DE NIGHTTOWN! IK WAS VORIGE WEEK IN DE NIGHTTOWN MAAR JEFF NIET!
JA HEEL FIJN JA LIEVE DAMEquote:Op maandag 22 mei 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
IK WAS AL VAN ONDERWERP VERANDERD, GETUIGE DE POST BOVEN JE!!
Wilt u nu ophouden met het verheffen van uw stem? Ik word er emotioneel van.quote:
Maar. Ik ken Jeff helemaal niet. Althans, niet meer als dan van naam. Ik voel mij een ketter.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef Zimmerman het volgende:
Ga je schamen!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar. Ik ken Jeff helemaal niet. Althans, niet meer als dan van naam. Ik voel mij een ketter.
Ja, jij luistert matige muziek, getuige je signature.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar. Ik ken Jeff helemaal niet. Althans, niet meer als dan van naam. Ik voel mij een ketter.
Ik ken die knakker niet.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:07 schreef Zimmerman het volgende:
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:10 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ik durf nooit te liegen tegen schone dames.
Understatement!quote:
Ik vond je best tof. Het wordt nu weer minder.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:12 schreef jogy het volgende:
En het is vast ende zeker toch mislukte hippie muziek.
En hoeveel van de genoemde artiesten ken je daadwerkelijk?quote:Op maandag 22 mei 2006 14:11 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ja, jij luistert matige muziek, getuige je signature.
Weet je dat ik al sinds ik op fok kom stiekem een beetje verliefd op jou ben? Platonische liefde dan. Bewondering.quote:
Ach, jij gaat toch trouwen.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vond je best tof. Het wordt nu weer minder.
Godverdegodver, joog. Zak hooi.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:12 schreef jogy het volgende:
En het is vast ende zeker toch mislukte hippie muziek.
Als iedereen dezelfde smaak heeft dan zou het binnen de kortste keren een saaie teringbende zijn.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je dat ik al sinds ik op fok kom stiekem een beetje verliefd op jou ben? Platonische liefde dan. Bewondering.
Maar je kent Jeff niet. Dus toch geen droomvent.
Ik begrijp dat dit mijn status op Fok! geen goed heeft gedaan.quote:
Führer BS laat weer van zich spreken.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:15 schreef Zimmerman het volgende:
Het moest er van komen, joog..
---------------------------VANAF DEZE LIJN JOGY NEGEREN AUB-----------------------------------
Oh ik dacht meer aan 5 jaarquote:Op maandag 22 mei 2006 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er binnen 3 jaar wel een foto van mij op het forum verschijnt, dus dat zal niet nodig zijn..
quote:Op maandag 22 mei 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wáárom lees ik verder op urbandictionary.com?.
Ik weet nu wel wat een cleveland steamer is. Altijd handig.
Het was slechts uw verbeelding.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:17 schreef Zimmerman het volgende:
"Hè? Hoorde ik daar wat? Vast niet, hè? Nee, néééééé, toch niet. "
Lekker warm op je solar plexus.quote:Op maandag 22 mei 2006 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wáárom lees ik verder op urbandictionary.com?.
Ik weet nu wel wat een cleveland steamer is. Altijd handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |