Nee. Ik vind je mooi.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Fipo.
En ja hè Lits! Dat bedoelde je he!
Nee. Slotjequote:Op maandag 22 mei 2006 02:01 schreef doka het volgende:
Even serieus: Bier?
en wat is er mis met bierquote:Op maandag 22 mei 2006 02:01 schreef doka het volgende:
Even serieus: Bier?
Nope.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja hier kan ik toch niet flauw op reageren?.
!
Bij voorkeur, maar je mag me het straks ook lerenquote:
dan leer ik het je welquote:Op maandag 22 mei 2006 02:17 schreef doka het volgende:
[..]
Bij voorkeur, maar je mag me het straks ook leren
Klinkt goedquote:Op maandag 22 mei 2006 03:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Neej maar wel als je te horen hebt gekregen dat je misschien met de band in het voorprogramma staat van een grote band, en als je net een leuke meid ontmoet hebt, waarmee je net 2.5 uur mee hebt lopen cammen
We horen het tzt wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 03:35 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik zou heel graag willen zeggen welke band, maar tis nog niet helemaal rond dus
Logica is voor mietjes.quote:Op maandag 22 mei 2006 06:53 schreef Chowi het volgende:
Helemáál niet logisch.
Altijd goed. Moet ik ook weer een keer gaan doen, lekker banjeren met mijn mountainbikequote:Op maandag 22 mei 2006 08:51 schreef Thin_Man het volgende:
Ik heb 'keiveel' zin om vandaag vrij te nemen en een flinke fietstocht te maken.
Het grote voordeel van een werkdag in deze is dat je niet in de file fietst zoals in het weekend. Een en ander mits na negen uur vertrokken, uiteraard.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Altijd goed. Moet ik ook weer een keer gaan doen, lekker banjeren met mijn mountainbike.
De zon schijnt en het is een heerlijke temperatuur. Ideaal fietsweer.quote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef Misstique het volgende:
Niet echt lekker fietsweer.
Als je lekker ruig smerig wilt worden is het geweldig fietsweer hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 08:59 schreef Misstique het volgende:
Niet echt lekker fietsweer.
En eruit zien alsof je een partijtje modderworstelen hebt gedaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je lekker ruig smerig wilt worden is het geweldig fietsweer hoor.
Abraham vroeg me om iets aan je door te geven: 'Die grap was al oud toen ik nog jong was'quote:
En je bent nu alweer unbanned? Doe je goed dan!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef Zimmerman het volgende:
Ze hadden me gepermbanned.
Nah boeiend ik had er zelf even lol omquote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Abraham vroeg me om iets aan je door te geven: 'Die grap was al oud toen ik nog jong was'
Ik ben dan ook een hele aardige knul.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
En je bent nu alweer unbanned? Doe je goed dan!
Edoch was het mijn eerste in een lange serie van gewone, middelmatige bans.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:16 schreef Thin_Man het volgende:
Korter dan Kasta, Robert.
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:17 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een hele aardige knul.
Uhu.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En eruit zien alsof je een partijtje modderworstelen hebt gedaan?
Seks, hoon en toorn behoort hen toe.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:19 schreef Thin_Man het volgende:
Middelmatigheid is de trots van het plebs.
Ieder zn trein.quote:
Overmacht.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:23 schreef Zimmerman het volgende:
Jullie gaan best langzaam.
Zoveel tijd heb ik niet meer in mijn leve(r)(n), me dunkt.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:27 schreef Misstique het volgende:
Je trekt ál je klonen uit de kast?
Ik zal het onthouden. Ik ben niet meer hip, zo blijkens het is.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:28 schreef Ghostbuster het volgende:
3 letter klonen worden de hype
Ik ben toch al dood. Mors.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:30 schreef Ballen het volgende:
Niet is het nieuwe hip, BSL.
Welnee, u bent immer hip.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:29 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Ik ben niet meer hip, zo blijkens het is.
Damn, zijn al jouw klonen kasthomo's dan? Ach gossie!quote:Op maandag 22 mei 2006 09:28 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Zoveel tijd heb ik niet meer in mijn leve(r)(n), me dunkt.
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Damn, zijn al jouw klonen kasthomo's dan? Ach gossie!
Ik doe al vijf weken lang niks anders. Weekend? ¿Que?quote:Op maandag 22 mei 2006 09:47 schreef ehqo het volgende:
Die vermaledijde "w-weken", altijd weer.
Geeneens weekend. Even gniffelen in mijn knuist.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik doe al vijf weken lang niks anders. Weekend? ¿Que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |