abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2481038
...en weer verder waar we opgehouden waren.

Ik zoek: een lolly-popplaat uit ca. 1995. Erg vrolijk ende aanstekelijk. Zinsnede: "Hey...no matter what you say...no matter what you do...I wonna get with you!". Nummer heet waarschijnlijk "No matter what you say" maar is in die hoedanigheid nergens te vinden. Heeft in de buurt van nr. 37 in de Top 40 gestaan. Wie?

En van GrandWizard:
Hard rock versie van 'het kleine cafe aan de haven'
heeft iemand een uitvoerend artiest?

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_2481216
Over de hardrock versie; waren dat niet de zingende fresia's?
she-devil
  vrijdag 14 december 2001 @ 00:41:48 #3
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_2482039
Ik zoek: een lolly-popplaat uit ca. 1995. Erg vrolijk ende aanstekelijk. Zinsnede: "Hey...no matter what you say...no matter what you do...I wonna get with you!". Nummer heet waarschijnlijk "No matter what you say" maar is in die hoedanigheid nergens te vinden. Heeft in de buurt van nr. 37 in de Top 40 gestaan. Wie?

Dat is: Da Flavour- No matter what u do (I'm gonna get with you). Heeft trouwens nummertje 33 gehaald in april/mei 1994!!

bencramerben zaxxon carqula
  vrijdag 14 december 2001 @ 00:43:11 #4
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_2482053
VPRO mensen opgelet!!!! Wie weet of de jingle, waar ze Villa 65 vroeger mee afsloten, een naampje heeft. Het was geloof ik een afkondiging van de dag door een man met een hele donkere stem en daarna hoorde je wat uilen oehoehen. Klinkt een beetje als de huidige begintune van Damokles.
bencramerben zaxxon carqula
pi_2482141
quote:
Op vrijdag 14 december 2001 00:41 schreef bencramerben11 het volgende:

Dat is: Da Flavour- No matter what u do (I'm gonna get with you). Heeft trouwens nummertje 33 gehaald in april/mei 1994!!

Dankiesai!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  vrijdag 14 december 2001 @ 01:07:26 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_2482313
quote:
Op donderdag 13 december 2001 23:36 schreef Meril het volgende:
Hard rock versie van 'het kleine cafe aan de haven'
heeft iemand een uitvoerend artiest?
Meadow was dat...
  vrijdag 14 december 2001 @ 01:45:23 #7
7023 Almighty
It is I, the Almighty
pi_2482688
Ik zoek een nummer wat gebruikt wordt in "Rayman is laat"
Weet iemand toevallig van wie dat muziekje is, wanneer die miss-en over de bar lopen?

"Who's that girl walking in the shadows..."
Zoiets gaat het geloof ik

Fok! League, Fantasy Baseball Champ 2003, 2004 & 2012
  vrijdag 14 december 2001 @ 06:01:13 #8
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_2483067
Ik post de mijne hier ook nog een keertje omdat ik t nog niet weet

In Iron Eagle I wordt een nummer gedraaid "Old enough to rock 'n roll"

Het staat alleen helaas niet op de soundtrack. Wie o wie weet het ?

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_2495828
Wie weet welk nummer dit is:

http://www.tv-planet.com/start/sample.mp3

Het is een redelijk bekend elektro achtig nummer!

pi_2498093
Vanmorgen op Freeze radio gehoord en ik kan maar niet op de naam komen en ik wil het weten.

Het is een band uit de jaren 70 en het refreintje gaat ongeveer zo:

Come on , baby come on
I wanna see you baby come on

Er zit zo'n lekker ouderwetse bas partij in en volgens mij hadden de Golden Earring er ook iets mee te maken (ontdekkers of produktie ??? )

Help !!

. X X X X X L
pi_2499898
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 13:32 schreef Kid_RisK het volgende:

Volgens mij is dat "Don't stop the rock" van Freestyle.
darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_2501644
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 13:32 schreef Kid_RisK het volgende:

Freestylers - Drop The Boom

Track 3 van het album We Rock Hard.

zaterdag 15 december 2001 @ 23:40:08 #13
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2502133
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 17:27 schreef thefreezeman het volgende:
Vanmorgen op Freeze radio gehoord en ik kan maar niet op de naam komen en ik wil het weten.

Het is een band uit de jaren 70 en het refreintje gaat ongeveer zo:

Come on , baby come on
I wanna see you baby come on

Er zit zo'n lekker ouderwetse bas partij in en volgens mij hadden de Golden Earring er ook iets mee te maken (ontdekkers of produktie ??? )

Help !!

Ik denk dat je doelt op: Chuck Berry - Come On. Of je de originele uitvoerder ook hebt gehoord betwijfel is, het nummer is namelijk een aantal keren gecoverd o.a. door The Rolling Stones.
  zaterdag 15 december 2001 @ 23:49:05 #14
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_2502260
Ik zoek het nummer niet, maar bij de Apple/Mac reclame op tv is er zo'n deuntje van een of ander nummer, wil weten welk nummer dat ook alweer is.
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
  zaterdag 15 december 2001 @ 23:51:46 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2502283
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 23:49 schreef Rubbertje het volgende:
Ik zoek het nummer niet, maar bij de Apple/Mac reclame op tv is er zo'n deuntje van een of ander nummer, wil weten welk nummer dat ook alweer is.
zie: Het 'Welk-muziekje-zit-in-deze-reclame?'-topic
pi_2502780
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 22:56 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Freestylers - Drop The Boom

Track 3 van het album We Rock Hard.

Thanks dat is m!
pi_2505412
Ik zoek een nummer uit de Lord of the Rings trailer. Dat stukje met dat koor. Volgens een website (http://www.soundtrack.net/trailers/?cid=L&id=733) heet het stukje Gothic Power van Cristopher Field, maar het is werkelijk NERGENS te vinden . Van Christopher field heeft nog nooit iemand gehoord, amazon kent het niet, audiogalaxy ook niet.. wie kan mij helpen aan dit nummer, want ik vind het wel een ontzettend mooi stukje!
  zondag 16 december 2001 @ 11:21:17 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2505426
Ik hoorde dat Georgina Verbaan een kerstsingle had... Ik als Georgina-fan wil natuurlijk weten hoe die heet! Weet iemand het?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2505492
Je devalueert dit topic wel hoor zo.

This Christmas.

pi_2505546
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 23:40 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik denk dat je doelt op: Chuck Berry - Come On. Of je de originele uitvoerder ook hebt gehoord betwijfel is, het nummer is namelijk een aantal keren gecoverd o.a. door The Rolling Stones.

Vork Thanks.
Wat ik hoorde was (volgens mij) een nederlandse groep.
. X X X X X L
  zondag 16 december 2001 @ 11:46:54 #21
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2505563
quote:
Op zondag 16 december 2001 11:36 schreef Meril het volgende:
This Christmas.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2505587
quote:
Op zondag 16 december 2001 11:15 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik zoek een nummer uit de Lord of the Rings trailer. Dat stukje met dat koor. Volgens een website heet het stukje Gothic Power van Cristopher Field, maar het is werkelijk NERGENS te vinden
Ik heb een tijdje terug de soundtrack gedownload, en voor zover ik weet heeft Howard Shore de complete soundtrack gemaakt. En is in 2 nummers bijgestaan door Enya.
pi_2506231
quote:
Op zondag 16 december 2001 11:50 schreef AcidFog het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje terug de soundtrack gedownload, en voor zover ik weet heeft Howard Shore de complete soundtrack gemaakt. En is in 2 nummers bijgestaan door Enya.

Ja, maar dus niet het stukje uit de trailer, ik heb de soundtrack al, maar dat stukje staat er beslist NIET op .
pi_2506592
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 20:30 schreef Zap het volgende:

[..]

Volgens mij is dat "Don't stop the rock" van Freestyle.

Oh dit is m ook hoor ik! Ook bedankt!
(Vaag dat ze in 2 nummers diezelfde sample gebruiken trouwens)
pi_2508442
Kheb ook nog een leuke, t'gaat om een hardhouse nummer, op een gegeven moment hoor je een vrouwenstem roepen "it's cosmic, it's ironic". Op de achterkant van de plaat staat een Geel/Zwart logo met de text "Carcrash" (zag ik nog net bij de dj die het draaide) Verder ist gewoon een super relaxed nummer. Ik hoop dat iemand deze kent. Beter kan ik hem niet omschrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')