Ja, dat spul heb ik hier ook liggen hoor. Maar dat moet je 2 uur vantevoren (voordat je wilt gaan slapen) innemen en je denkt toch niet dat ik daar aan denk, he?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:30 schreef svann het volgende:
Ja, nog even volhouden, Ole!
Misschien een potje melatonine aanschaffen, Jane?
Heb ik ook staan. Alleen gebruik ik het nooit. Dat gaat dan zo:
Nog eeeven wat doe, ik neem het straks wel. Ja, nu heeft het geen zin meer.
Zo hoort dat, ER. de primeur aan SB geven, en later de wereld inlichten.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
Gewoon, flink aan de Guinness! Kater krijg je er niet van, hoe strontbezopen je er ook van wordt.
Ow, en ik moet effe spammen!!!!
Ja, dit is ook mijn ideale natuurlijke ritme, alleen dwingen bepaalde nare mensen me om doordeweeks vroeg op te staan.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Ik zie meestal wel wanneer ik toevallig een keer in slaap sukkel.
Soms om 2 uur, soms om 7 uur.
Ik word soms om 8.00 wakker, soms pas om 11.00.
Heb je gezien dat het hele album in de Luisterpaal hangt?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Die single van Johan, "Oceans" is trouwens heel verslavend zeg.
Als je het echt zo naar vind, moet je werk zoeken wat beter bij je ritme past.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dit is ook mijn ideale natuurlijke ritme, alleen dwingen bepaalde nare mensen me om doordeweeks vroeg op te staan.
Misschien moet je schrijver worden, Jane.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als je het echt zo naar vind, moet je werk zoeken wat beter bij je ritme past.
Mijn werk is hetzelfde als mijn ritme qua gebrek aan constante. Soms werk ik 11 uur op een dag, soms maar 7 uur, soms begin ik om 12.00, soms pas om 16.00. Sluit helemaal aan.
Ik vind Oceans met mijlen en mijlen en mijlen en mijlen afstand het meest inspirerende nummer van de cd, voor mij althans.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:42 schreef broer het volgende:
[..]
Heb je gezien dat het hele album in de Luisterpaal hangt?
Heb hem zelf nog niet geluisterd.
Hear, hear. Ik doe er ook niet meer aan. Soms zit ik door de week, als ik smorgens om keart voor zeven op zou moeten, nog tot 4 uur op. Soms lig ik er om 10 uur in. Gewoon hoe het uitkomt.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Bioritmes zijn zo overschat.
Ik kan je vertellen dat dat niet helpt. Gisteren heb ik mijn bioritme weer danig overhoop gehaald door pas om zeven uur mijn bed te zien. Maar mooi dat ik morgen wel weer vroeg achter de computer moet zitten.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Misschien moet je schrijver worden, Jane.
Als er niet zoveel andere muziek was, zou ik het album zeker eens gaan luisteren en kon ik je mijn mening geven. Maar voorlopig voel ik de behoefte nog niet echt...quote:Op maandag 22 mei 2006 01:44 schreef Lamon het volgende:
Ik vind Oceans met mijlen en mijlen en mijlen en mijlen afstand het meest inspirerende nummer van de cd, voor mij althans.
Broodschrijvers wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:49 schreef Tijn het volgende:
Schrijvers moeten toch niks, broer?
Tja, ik schrijf programmeercode.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Misschien moet je schrijver worden, Jane.
Misschien moet ik dan maar gewoon erg rijk worden, broer.quote:
Had ik dat geweten, IR...quote:Op maandag 22 mei 2006 01:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sorry svann, ik heb nooit meegedaan aan die 'laatste poster opent het nieuwe topic' traditie.
Ik zou em helemaal overslaan, omdat er werkelijk niets opmerkelijks aan is.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:49 schreef broer het volgende:
Als er niet zoveel andere muziek was, zou ik het album zeker eens gaan luisteren en kon ik je mijn mening geven. Maar voorlopig voel ik de behoefte nog niet echt...
Champagne is er zelden bij, IR, al gaan we binnenkort wel met ons teampje uit eten op kosten van de baas omdat we een bepaald doel gehaald hadden.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ik me vaak (nou ja, niet zó vaak, maar ja, dit klinkt leuker) afvraag, Jane, is er ooit wel eens iets echt 'af'? Dat je iets geprogrammeerd hebt en het af is en in productie genomen wordt of zo. En dat je dan champagne mag drinken voor je met iets anders begint. En is het leuk?
Kijk. Nóg een reden om geen schrijver te worden.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:53 schreef Jane het volgende:
Misschien moet ik dan maar gewoon erg rijk worden, broer.
Nog sterker, na meer dan 5 jaar op fok (en volgende week ook 5 jaar met I.R.Baboon) kwam ik er toch pas vorige week achter dat die traditie bestond. Maar ik vind dat we in S-B maar gewoon het nieuwe topic moeten laten openen door de persoon die zich daar geroepen door voelt.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:55 schreef svann het volgende:
[..]
Had ik dat geweten, IR...
Ik baalde er al van dat ik de laatste post had.
Even aan de luisterpaal hangen.
Ik heb altijd een haatliefdeverhouding met Johan gehad. Eigenlijk vind ik er geen zak aan, maar als ik een van hun nummers hoor op de radio, merk ik een half uur later op de fiets dat ik dat kutdeuntje toch weer zit te neuriën. Misschien moet ik het toch maar eens proberen, zodadelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
Ik zou em helemaal overslaan, omdat er werkelijk niets opmerkelijks aan is.
Sorry dat ik inhaak op iets wat niet aan mij gericht is, maar ik moet opeens denken aan een serie voorlichtingslessen die ik had toen ik net met m'n huidige opleiding begon.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ik me vaak (nou ja, niet zó vaak, maar ja, dit klinkt leuker) afvraag, Jane, is er ooit wel eens iets echt 'af'? Dat je iets geprogrammeerd hebt en het af is en in productie genomen wordt of zo. En dat je dan champagne mag drinken voor je met iets anders begint. En is het leuk?
Ja, dat vind ik erg vervelend, op zo'n openbaar forum.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sorry dat ik inhaak op iets wat niet aan mij gericht is,
Okee. Ze wilden me op m'n werk bij terugkomst meer de softwarekant op laten gaan, maar dat moet ik dus gewoon weigeren. Als ik maar niet weer terug moet naar het spelfouten-uit-teksten-halen-stadium, want dat had ik ook wel gehad.quote:maar ik moet opeens denken aan een serie voorlichtingslessen die ik had toen ik net met m'n huidige opleiding begon.
Een aantal docenten uit verschillende vakgebieden hielden in deze serie een praatje over hun vakgebied, met het achterliggende idee om je te motiveren en je een beeld te laten vormen van je nou in de praktijk tegen kunt komen.
Allemaal leuk en aardig, tot de docent software ontwerp langs kwam. Hij kon er, op een stressige en bijna paniekerige toon, alleen maar op hameren om het niet te doen. "Het is nooit af! Nooit! Soms denk je dat het af is... maar dan komt er een update, waardoor niets meer werkt en dan moet je nachtenlang door om alles te repareren terwijl klanten je boos opbellen en je carriere op het spel staat! En als je dan net denkt dat je het weer op de rails hebt, verandert er weer iets anders waardoor niets meer werkt en je weer van voren af aan kan beginnen! Doe het niet! Doe het niet!"
Dat heet citeren, svann.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:01 schreef svann het volgende:
broer, Gnarls Barkley klinkt lekker, maar het is wel een hoop jatwerk.
Dat is een heel leuk bandje om te zien. Goed, ook. Ik zou het thuis nooit aanzetten, maar live is het echt fijn om te kijken. Mooi om te zien hoe ze met hun tweeën een geluid kunnen neerzetten dat een hele band nog maar moet zien te overtreffen. Ben je van plan om het te luisteren of om te gaan kijken?quote:Had jij niet een tijdje terug ZZZ gezien? Was dat nog wat kwa sfeer?
Van de muziekkwaliteit op zich verwacht ik niet zo veel.
Ik denk ook niet dat programmeren echt iets voor jou isquote:Op maandag 22 mei 2006 02:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Okee. Ze wilden me op m'n werk bij terugkomst meer de softwarekant op laten gaan, maar dat moet ik dus gewoon weigeren. Als ik maar niet weer terug moet naar het spelfouten-uit-teksten-halen-stadium, want dat had ik ook wel gehad.
Aan mij zal het niet liggenquote:Gaan we trouwens nog ns bier drinken als ik terug ben, Tijn?
Nou, ik moest wel vaak precieze dingen op de computer doen (antwoordenmodellen maken en zo) en dan zeiden ze vaak 'als we er zeker van willen zijn dat er geen fouten in zitten geven we het aan Eert'. Maar goed, op het precies-verhaal na heeft dat niks met programmeren te maken.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat programmeren echt iets voor jou is
Ideaal. Ik heb toch weinig te doen deze zomervakantie, op werken na (maar dat hou ik geen 5 dagen per week vol).quote:Aan mij zal het niet liggen
Ik ben niet echt een state-of-the-art programmeur hoor. Ik kan het vanwege m'n nerdigheid, maar verder ben ik niet echt een natuurtalentquote:Op maandag 22 mei 2006 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar goed, ik vind jou ook niet echt een programmeertype, en jij kan het wél.
Sampelen soms zelfs.quote:Op maandag 22 mei 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Dat heet citeren, svann.
Dat is een heel leuk bandje om te zien. Goed, ook. Ik zou het thuis nooit aanzetten, maar live is het echt fijn om te kijken. Mooi om te zien hoe ze met hun tweeën een geluid kunnen neerzetten dat een hele band nog maar moet zien te overtreffen. Ben je van plan om het te luisteren of om te gaan kijken?
Sterkte Mike, ik ga ondertussen maar eens slapenquote:Op maandag 22 mei 2006 03:37 schreef Mike het volgende:
Ik ga zo eens m'n ouders naar Schiphol brengen. Welke idioot verzint er eigenlijk dat vliegtuigen zo vroeg mogen vertrekken?
Bedankt, het is allemaal gelukt.quote:Op maandag 22 mei 2006 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sterkte Mike, ik ga ondertussen maar eens slapen
Schijt aan de bisschopquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:12 schreef Ole het volgende:
Maar hier in NL mag je wel van de bisschop hoor! Hij vond het gewoon een slechte film..
Gewoon niet doen. Komt morgen wel. En anders niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:09 schreef Tijn het volgende:
Omdat ik een extreme slacker ben, moet ik nu nog allerlei werk verrichten.
Kleine waarschuwing: Tom Hanks.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Maar nu loopt de gristelijke kerk ertegen te hoop en heb ik ook stukjes van de film gezien. En ik krijg gewoon zo'n ontzettende zin om ernaartoe te gaan![]()
Korte samenvatting: uitgaan, werken, uitgaan, flirten,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Schijt aan de bisschop![]()
Joh, wat heb jij die twee weken dan uitgevoerd![]()
Tja, meneer Hanksquote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:16 schreef broer het volgende:
[..]
Kleine waarschuwing: Tom Hanks.
Maar verder is je overweging om toch te gaan omdat je daarmee de katholieken dwars zit natuurlijk wel heel nobel.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een kerk in brand steken.
Geloof mij, die gedachte is sterk aanwezig in m'n achterhoofd. Maar ik laat het niet toe deze keer. Ik ga NU iets DOEN. Potverdorie.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Komt morgen wel. En anders niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |