leukquote:Op maandag 22 mei 2006 00:36 schreef Adelante het volgende:
Stond je neon uit, want dan zag ze je natuurlijk niet aankomen?
fuck off gek, ik reed 50.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:43 schreef Agiath het volgende:
Je mag helemaal geen 50 km/uur met je scooter, het was dus gewoon helemaal jouw schuld domme pauper
als je voor je kijkt zie je toch een fucking drempel liggen? dat zie je dan toch? en als automobilist moet je altijd opletten.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:43 schreef rook.worst het volgende:
wanneer je een scooterrijder bent heb je niet het recht een auto 'pauperauto' te noemen. immers, elke auto, hou pauper ook, is beter dan een scooter.
Daarbij kan het eens gebeuren dat een auto niet goed oplet. als er voor elke lompe scooterrijder een topic geopend moest worden...
Ik denk niet dat ze 90 reed, anders had je wel onder de auto gelegen met die drempel op haar weg....quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
fuck off gek, ik reed 50.
maar die auto ging 90 ofzo.. en binnen bebouwde kom mag je maar 50. dus ze ging veel te hard. en verleende geen voorang ondanks de borden en drempels.
wie is er dan fout
ik knalde rechtsachter op der...quote:Op maandag 22 mei 2006 00:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze 90 reed, anders had je wel onder de auto gelegen met die drempel op haar weg....![]()
Drempel op weg --> 90 km/u --> vliegen --> junkie onder auto --> junkie huilenquote:Op maandag 22 mei 2006 00:47 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik knalde rechtsachter op der...
dus had er zoieso niet onder kunnen liggen
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:35 schreef junkiesietze het volgende:
Was ik met me vriendin en een vriend opzoek naar een baantje... vriendin bij mij achterop de scooter en die vriend op een andere scooter...
rijden met een gangetje van 50km/h en naderen een weg waar ik voorang heb...
hier paint hoe het eruit zag:
[afbeelding]
< KNIP >
Kansloos !quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
maar die auto ging 90 ofzo.. en binnen bebouwde kom mag je maar 50. dus ze ging veel te hard. en verleende geen voorang ondanks de borden en drempels.
wie is er dan fout
Hier moest ik mou ouderwets om lachen.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:50 schreef McGilles het volgende:
Junkie gespot met vriendin later op een plein:
[afbeelding]
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:51 schreef Sorcerer8472 het volgende:Met 90 over drempels? Voorrangsbord terwijl ze géén voorrang had? Jouw vriend haalt haar in terwijl zij 90 gaat?
Ik neem aan dat ze in ieder geval wel van links kwam en dat er bij jou een écht voorrangsbord (oranje ruit) stond?
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]het was een vrouw die reed zo'n bord dat betekend dat ze voorang moet verlenen ze zag dat het niet helemaal goed ging dus was gestopt en toen begon die vriend met haar te "praten"
quote:Op maandag 22 mei 2006 00:58 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]90 klopt dus gewoon echt niet, dat trekt alleen een dikke offroader zonder onderdelen achter te laten Teken dat ook es met paint? Rond voorrangsbord vind ik wel apart. Als het een oranje ruit is heeft zij juist voorrang, maar dat wist je waarschijnlijk al Er is een reden dat je maar 40 mag binnen de bebouwde kom... omdat je remweg met 50 nog een stuk langer is dan met 40 (scheelt best veel)
ik kan ongeveer wel inschatten hoe hard iemand gaatquote:Op maandag 22 mei 2006 01:03 schreef 2cv het volgende:
Al raas je met 80 door de bebouwde kom. Dat je te hard rijdt, betekent niet dat je automatisch geen voorrang meer hebt. Daarbij: hoe weet je dat die ander te hardt rijdt ? Gatso-ogen ?
dat is weer zo'n nutteloze bullshit opmerking waar niemand wat aan heeft.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:13 schreef Intrepidity het volgende:
Iedereen die een scooter bestuurt verdient het om er vanaf gereden te worden.
Toevallig, dat vind ik nou net van dit topicquote:Op maandag 22 mei 2006 01:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat is weer zo'n nutteloze bullshit opmerking waar niemand wat aan heeft.
ga dan weg, en raak het knopjequote:Op maandag 22 mei 2006 01:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Toevallig, dat vind ik nou net van dit topic
Ik quickreplyquote:Op maandag 22 mei 2006 01:15 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ga dan weg, en raak het knopje [afbeelding] niet aan.
met quik reply kan je niet quoten.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik quickreply![]()
Maargoed, naar dat eerste zal ik luisteren, als je niet eens een toffe garp kan maken voordat iemand het serieus gaat opvatten hoeft het al niet meer![]()
PI's in QuickReply - De Firefox Extensie!quote:Op maandag 22 mei 2006 01:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
met quik reply kan je niet quoten.
Blonde snol die net doet alsof ze na kan denken: "Goh, volgens mij rijdt die skoeter wel 31 km/u, dus die rijdt te hard. Gasgeven dus."quote:Op maandag 22 mei 2006 01:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ik kan ongeveer wel inschatten hoe hard iemand gaat![]()
Jij, want je hoort geen 50 te kunnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wie is er dan fout
Binnen de bebouwde kom mag je maar 30 vriend.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wie is er dan fout
Met vriendin achterop. Dat wordt me toch een baantjequote:Op maandag 22 mei 2006 00:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Je was op de openbare weg op zoek naar een baantje?
En hoe hard mag je met een scooter binnen de bebouwde kom? En waarom denk je dat dat is?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:35 schreef junkiesietze het volgende:
Was ik met me vriendin en een vriend opzoek naar een baantje... vriendin bij mij achterop de scooter en die vriend op een andere scooter...
rijden met een gangetje van 50km/h en naderen een weg waar ik voorang heb...
hier paint hoe het eruit zag:
[afbeelding]
ik reed daar dus... komt er opeens een auto aan en die negeert het voorangsbord.. en stuift over de drempels heen!
ik dacht nog wtf? gaat die auto nog stoppen? en ik had me vriendin achterop... dus zoieso met iemand achterop heb je een langere remweg... dus ik probeerde nog te stoppen met piepende banden maar tevergeefs... ik knalde nog net met me voorkant van me scooter op die auto...
Die vriend achter me reed gelijk achter die auto aan en liet die blonde snol stoppen waarna die haar even een scheldpartij tewoord gaf.
Ik was niet gevallen met me scooter maar had der toch hard geraakt...
had wonderbaarlijk geen schade aan me scooter aan mezelf of vriendin.
Toen ik zelf had geconstateerd dat ik niks had die blonde snol ff duidelijk gemaakt dat een voorangsweg er voor is om voorang aan te verlenen... en toen maar weer verder gereden..
blonde vrouwen in auto's![]()
Nee, de remweg maakt maar 3 meter uit, dat is maar net het verschil of jij daar fluitend wegloopt of dat je in een kistje mee word genomenquote:Op maandag 22 mei 2006 01:03 schreef junkiesietze het volgende:
[..]no shit, maar als je op een weg zit waar je voorang hebt maakt die 10km niet uit omdat je verw8 dat je voorang hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |