Het gaat gebeurenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerstje lichte buitjes vormen zich al in Belgie
Einde van NL komt in zichtquote:
Ben wel benieuwd of ik nog eens een supercell te zien krijg hierquote:Op maandag 22 mei 2006 12:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het trekt alweer dicht hierzo, maar nog wel erg licht buiten (en een STRONTEIGENWIJZE zonwering)
Komen af en toe vreemde wolkenvelden voorbij, voorlopig is dat de enige indicatie van een ontstabiele atmosfeer. Ik ben benieuwd wat er komen gaat en of ze het lvl 2 gebied nog gaan uitbreiden.
Overigens hoef je niet per se in lvl 2 te zitten voor slecht weer, kijk naar Noordwijkerhout![]()
Ik heb een keer in 30 cm hagel gereden in Duitsland, dat was echt kut, hele auto vol deuken hehe.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
We krijgen straks een supercel zo groot als Nederland, die gaat meer dan 300mm aan regen geven, 40cm hagel zo groot als tennisballen, windstoten van 200km/h en 200 bliksemontladingen in 10 sec. Bereid je maar voor op het ergste.
Haha, ja doeiquote:Op maandag 22 mei 2006 12:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
We krijgen straks een supercel zo groot als Nederland, die gaat meer dan 300mm aan regen geven, 40cm hagel zo groot als tennisballen, windstoten van 200km/h en 200 bliksemontladingen in 10 sec. Bereid je maar voor op het ergste.
Zou het? Denk het niet... Moeten we 17 juli en 30 april samen brengen, maken wij dat nog mee? Hoezo 43? Wat is er dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ik nog eens een supercell te zien krijg hiernog 43 dagen de tijd
Dan vertrek ik uit Nederlandquote:Op maandag 22 mei 2006 12:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Zou het? Denk het niet... Moeten we 17 juli en 30 april samen brengen, maken wij dat nog mee? Hoezo 43? Wat is er dan?
Tofquote:Op maandag 22 mei 2006 12:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Ik heb een keer in 30 cm hagel gereden in Duitsland, dat was echt kut, hele auto vol deuken hehe.
Dat komt wel goedquote:Op maandag 22 mei 2006 12:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Haha, ja doeiAls Piet nou ontslag neemt, dan moet jij het weer gaan verspellen voor SBS
![]()
Dat dacht ik al jaquote:
Hij krijgt geen supercellen, ik denk dat hij straks bij zijn eerste maand gelijk een dikke orkaan van CAT ontelbaar over zijn hoofd gaat krijgenquote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat dacht ik al jaNaar indonesië toch? Dán maak je zeker ooit van je leven een supercell mee!
@speedy, goed idee man
Ja, ik heb al een paar keer in een supercell gezeten met iedere seconde enkele bliksems en diverse inslagen vlakbij.. Machtig mooi gewoon.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dat dacht ik al jaNaar indonesië toch? Dán maak je zeker ooit van je leven een supercell mee!
@speedy, goed idee man
Dat kan daar niet, ligt te dicht op de evenaarquote:Op maandag 22 mei 2006 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij krijgt geen supercellen, ik denk dat hij straks bij zijn eerste maand gelijk een dikke orkaan van CAT ontelbaar over zijn hoofd gaat krijgen
Maar deze orkaan overtreft alles, deze zal overal op bezoek komen, zelfs op de noord/zuidpoolquote:Op maandag 22 mei 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat kan daar niet, ligt te dicht op de evenaar![]()
1000 mm neerslag is niet zo veel hoor... voor Indonesië dan.. valt in een maandje of wat moesson ook welquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar deze orkaan overtreft alles, deze zal overal op bezoek komen, zelfs op de noord/zuidpooldeze zal overal 1000mm regen achterlaten en 100tallen tornado's gaan opleveren
![]()
Gooi die gegevens dan ook even op internetquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1000 mm neerslag is niet zo veel hoor... voor Indonesië dan.. valt in een maandje of wat moesson ook wel
Ik neem trouwens mijn weerstation mee, ik ben wel benieuwd hoeveel mm er valt in een tropische bui of in een hele moesson.
Volgens mij heb jij gezopenquote:Op maandag 22 mei 2006 13:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar deze orkaan overtreft alles, deze zal overal op bezoek komen, zelfs op de noord/zuidpooldeze zal overal 1000mm regen achterlaten en 100tallen tornado's gaan opleveren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |