Trekrichting is niet gunstig.quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:27 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat een mooie buienlijn op de Noordzee zeg (l)
optimistisch blijven, als het zo doorgaat is 'ie over een uur of 6 boven het westenquote:
Precies, die 'aangroei' lijkt me trouwens meer het feit dat de radar zover niet kan kijken. Ten dele zie ik trouwens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Komt toch wel aardig snel deze kant op en blijft aan de zuidkant aangroeien.
Ik zie het, dat wordt lachenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Precies, die 'aangroei' lijkt me trouwens meer het feit dat de radar zover niet kan kijken. Ten dele zie ik trouwens.
Met een beetje geluk zit er nog een rolwolk of shelfcloud bij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:53 schreef Beaver het volgende:
Ik zit nu in een hotel in Zandvoort met een mooi uitzicht over de Noordzee en het waait hier echt enorm! Ik hoop dat er nog wat moois over de Noordzee komt, ik heb mn camera en statief bij me![]()
die buienlijn op zee belooft wat in ieder geval, hou die camera maar gereed!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:53 schreef Beaver het volgende:
Ik zit nu in een hotel in Zandvoort met een mooi uitzicht over de Noordzee en het waait hier echt enorm! Ik hoop dat er nog wat moois over de Noordzee komt, ik heb mn camera en statief bij me![]()
of een tsunami?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Ziet er strak uit dat lijntje... heeft er al iemand foto's van? Lijkt me een mooie voor een rolwolk of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |