Ik zit gewoon in een periode waar ik me meer uitspreek als ik me ergens aan irriteer.Now keep on bashingquote:Op zondag 21 mei 2006 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?
Ik moet zeggen dat de laatste tijd ik me steeds minder stoor aan de posts van TRS en steeds meer aan de posts van jou. Kan zijn dat dat dat (2x) semi-povocerende geprobeersel (leuk woord, vast geen woord) is, maar het bevalt me ei'k niet zo erg enorm
Kan he.
Dat heeft weinig tot niets te maken met mijn persoonlijke smaak of mening.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat je de smaak en mening van anderen veroordeelt vanuit het standpunt dat jouw visie goed is.
Oh God, het jongetje gaat puberen, hoor.quote:
[..]
Ik zit gewoon in een periode waar ik me meer uitspreek als ik me ergens aan irriteer.Now keep on bashing![]()
Ik ben 18 ja. En ik vind het niet klieren.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Het heeft niets te maken met de posts waarin je je jezelf uitspreekt als je je ergens aan irriteert. Die posts vind ik niet irritant. Het gaat eigenlijk om de andere posts er om heen. Dat vervelende geklier. Dacht dat je 18 geworden was......
Probeer 'ns in 't geheel aardig te zijn? (*richt zich ook tot de anderen)quote:Op zondag 21 mei 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Doe ik een keer semi-aardig tegen je, is het wéér niet goed
Jaja kom zo. Leg je vriend maar vast klaarquote:Op zondag 21 mei 2006 23:28 schreef Manias het volgende:
das fijn alles quoten
nou niet meer vechten homows! ik ga pitten![]()
baaaaaaaaaaai
(komjeang3l?)
Ja daaaagquote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Probeer 'ns in 't geheel aardig te zijn?
Ik kan best kritiek hebben.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:30 schreef Jerruh het volgende:
mjwa irriteren is 1, maar express provoceren of domlullige opmerkingen maken is toch net ff iets anders. die olifantenopmerking is er een voorbeeld van. en besides, juist de kritiek daarop kan je zelf weer niet hebben en die eenzijdige nonwisselwerking kan behoorlijk irritant zijn
en volgens mij was ik altijd al de enige die TRS een schattig manneke vond>
Het WTC is iets meer naar rechtsquote:Op zondag 21 mei 2006 23:32 schreef davidov het volgende:
*neer stort*
Och daar is ze weerquote:Op zondag 21 mei 2006 23:32 schreef Parleur het volgende:
Ik ben het sowieso totaal oneens met hetgeen Ang3l heeft gezegd!
zeer recalcitrantquote:Op zondag 21 mei 2006 23:32 schreef Parleur het volgende:
Maar al zegt ie dat de wereld rond is, ben je dat nog...quote:Op zondag 21 mei 2006 23:32 schreef Parleur het volgende:
Vind je dat lekker? Word je daar geil van?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan best kritiek hebben.
Ik heb bewust die opmerking gemaakt met weet dat er reacties opkwamen.
Goh, bewust gemaakt... en net slipte ie er nog tussendoor?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan best kritiek hebben.
Ik heb bewust die opmerking gemaakt met weet dat er reacties opkwamen.
Ik begrijp dat 't lastig is voor mensen uit het westen/zuiden van het land, maar probeer het 'ns voor de gein, misschien levert 't je nog wat opquote:
Nee. Nee.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vind je dat lekker? Word je daar geil van?
Kneus.
*opvangt met 'n dekentje en 'n kopje thee.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:32 schreef davidov het volgende:
*neer stort*
Hij slipt er tussendoor in mn hoofd en dan post ik m.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goh, bewust gemaakt... en net slipte ie er nog tussendoor?
Strange, strange.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |