Tammy Wynette bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 mei 2006 23:03 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Toen er nog wat te raden overbleef...

Mevrouw stond haar mannetje !quote:

Dat is correctquote:Op zondag 21 mei 2006 23:12 schreef Gellius het volgende:
Naast haar mannetje, toch?
Dat nietquote:Op zondag 21 mei 2006 23:13 schreef Treinhomo het volgende:
Een exponent van het nieuwe denken ?

Neuh. Hoewel .... maar nee, geen filmmaker.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
Filmmaker ?

Jawelquote:Op zondag 21 mei 2006 23:21 schreef Treinhomo het volgende:
Zou ik 'm kunnen kennen ?
quote:Yeah, I can see it now
The distant red neon shivered in the heat
I was feeling like a stranger in a strange land
You know where people play games with the night
God, it was too hot to sleep
I followed the sound of a jukebox coming from up the levee
All of a sudden I could hear somebody whistling
Fromright behind me
I turned around and she said
"Why do you always end up down at Nick's Cafe?"
I said "I don't know, the wind just kind of pushed me this way."
She said "Hang the rich."

Je hebt er goed in gekekenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef Gellius het volgende:
Ikzie d'r wel een robbie robertson in.

Geen van tweeën. R-JH komt het meest in de buurt.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:33 schreef Treinhomo het volgende:
Marnix Kappers ?
Subgokje: Ronald-Jan Heijn.

Het is geen rol bij deze meneer. Hij zweeft echt, goeroe is teveel gezegd.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
Arjan Ederveen als zweef-goeroe ?

Dat zweven moet je ook niet weer te letterlijk nemenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
Illusionist?

Hmmm, is dat niet die Nederlandse ex-tandarts, die rijk geworden is met een foto-ontwikkelcentrale, en op de Antillen een woonwijk voor kansarmen heeft opgericht?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n geld verdiende hij trouwens in zaken.

Ja die is het. Maar ook hier wil de naam zeker weer niet boven komen drijven?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, is dat niet die Nederlandse ex-tandarts, die rijk geworden is met een foto-ontwikkelcentrale, en op de Antillen een woonwijk voor kansarmen heeft opgericht?

Gut nee.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja die is het. Maar ook hier wil de naam zeker weer niet boven komen drijven?

Je liefje had een kwartiertje eerder ook al R-JH ge-sub-gokt.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Dat Oibibio gedoe? Of is dat geen zweefcentrum? Oh...na even googlen zie ik dat dat Ronald Jan Heijn is

Daarom moest ik ook om mezelf lachen. Ik wist niet dat de kerel van Oibibio Ronald Jan Heijn heet. Ik dacht dat mijn liefje Robbert-Jan nog wat bedoelde (de nieuwe Char).quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Je liefje had een kwartiertje eerder ook al R-JH ge-sub-gokt.

Hmmm, hoe zat het dan precies?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Trouwens dat met die woonwijk zit wel iets anders, maar soit...

Hij heeft van Otrabanda op Curacao, een volledig verpauperde stadswijk, één groot hotel gemaakt waarin vooral de voormalige bewoners werk kregen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hmmm, hoe zat het dan precies?
Had hij een verpauperde wijk met hulp van lokale nietsnutten (en een flinke financiële injectie) weer nieuw leven ingeblazen, of zo?
En volgens mij was hij ook nog eens ziek.

Beterschap hoor, Gellius. Het zoete plaatje moet je er maar even bij denken!quote:Op zondag 21 mei 2006 23:57 schreef Gellius het volgende:
Nee, dat was ik Tokay.

O ja, nu weet ik het weer! Slaap lekker, Scrut!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Jacob Gelt Dekker heet-ie.
Ik ga slapen

Volumeknoppie ff naar rechts draaien !quote:

Pardon. Leo Fender is het juiste antwoord natuurlijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil graag de dag afsluiten met een mooi postaantal: dus roep ik Leo Fender![]()

23456quote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wil graag de dag afsluiten met een mooi postaantal: dus roep ik Leo Fender![]()

Neen.quote:Op maandag 22 mei 2006 10:04 schreef Z het volgende:
Sir Arthur Conan Doyle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |