Weet ik nog niet, wil dol graag, maar heb afgelopen week iets teveel gedaan, als ik deze week goed kan rusten en morgen wat nieuws van de chirurg heb dat ik toch ga.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Anitra gaan jullie zondag nog naar de foto-meeting in Austerlitz?
Ik hoor het dan wel dan zorg ik dat het indenteits pasje van Djen bij me heb, en de auto van Djulianquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wil dol graag, maar heb afgelopen week iets teveel gedaan, als ik deze week goed kan rusten en morgen wat nieuws van de chirurg heb dat ik toch ga.
Nee, gelukkig niet, die was van mijn moederquote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Belana het volgende:
heb je uit diezelfde beker gedronken als Dylan???
Oeps die ligt nog bij jullie jaquote:Op zondag 21 mei 2006 21:25 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik hoor het dan wel dan zorg ik dat het indenteits pasje van Djen bij me heb, en de auto van Djulian
Nee is heemaal niet schandalig hoor, wij hadden ook jullie kant op kunnen komen en ik heb bijna 6 maanden plat gelegen dus we kwamen hier en daar wat tijd te kortquote:Op zondag 21 mei 2006 21:32 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is schandalig bijna een jaar later krijgt ze haar pas terug![]()
Vorige topiquequote:Op zondag 21 mei 2006 22:19 schreef Nijna het volgende:
Waar zijn die schoenen eigenlijk gebleven... Beef???. Ik heb nog geen schoen voorbij zien komen
He gezellig, ik kan toch niet slapenquote:Op zondag 21 mei 2006 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
Ja it better be good dadelijk, ik weet je te vinden
Ik doe het zelf jaquote:Op zondag 21 mei 2006 23:33 schreef Belana het volgende:
doe je dat zelf coolbabe? Ik ben nog steeds blauwzwart
Hihi een chickie ben ik wel, maar geen chickenquote:
Goed om te weten, ik wil wel weer eens wat anders namelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 23:45 schreef coolbabe het volgende:
Ik gebruik voor rood altijd 100% van Garnier
Het felle is er altijd wel snel af ja, maar bij de kapper(sgroothandel) kun je mousse kopen wat je na het wassen in je haar doet en na enkele minuten uitspoelt, daarmee blijft het heel lang mooi
Wat weet jij daar nou van?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:47 schreef poemojn het volgende:
Hoe lang duurt het nog voor je aan de verkeerde kant van de 30 zit LB? dan heb je pas reden tot klagen![]()
Dat gebruik ik alquote:
Je kan het beter doneren aan de wetenschapquote:Op maandag 22 mei 2006 00:00 schreef poemojn het volgende:
ik zal morgen eens in de verhuisdoos kijken Bixiets voor het vraag- en aanbodtopic anders?
Je moet ook met droog haar beginnen he? En als ik alles erin heb zitten, hussel ik alles nog even door elkaar, alsof je je haar wastquote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef bixister het volgende:
beefcake, maar hoe zie je dan goed of je alles gehad hebt? mij lukt dat nooit zo mooi.
Die heeft een verbrijzelde enkel opgelopen tijdens zijn werkquote:Op maandag 22 mei 2006 10:41 schreef Rewimo het volgende:
Tnx Mous, helaas voor mij niet geschikt wegens allergieEnne vertel nou eens even wat er met Peet gebeurd is
Dat klinkt niet best, is ie wel een poos zoet mee lijkt mequote:Op maandag 22 mei 2006 10:51 schreef moussy het volgende:
Die heeft een verbrijzelde enkel opgelopen tijdens zijn werkdat was eerst 1 breuk, toen 2 en tijdens de foto's hier in het ziekenhuis bleek het verbrijzeld te zijn
dan zal dat hier ook wel zijnquote:
Het was ook een vraag voor als ik aangenomen zal wordenquote:Op maandag 22 mei 2006 19:28 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier duurt het wel een tijdje eer je het krijgt.
Dan doet justitie zelf onderzoek en heb je bewijs van goed gedrag niet nodig.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:26 schreef moussy het volgende:
[..]
Het was ook een vraag voor als ik aangenomen zal worden
Ik heb dr zin an!
Ow jij bent Vlaming he? oei, weet niet of ie bij jullie zit!quote:Op maandag 22 mei 2006 19:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, dat klinkt wel goed. Zo heb ik een paar broeken en rokken die eik geen zwangerschapskledij zijn. Ik vind het echt ambetant zitten zo iets helemaal over mn buik. En waar kan je dat vinden die ladysting?
Ik ga er niet als bewa zitten hoorquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dan doet justitie zelf onderzoek en heb je bewijs van goed gedrag niet nodig.
Dat weet je man toch ook?
nu welquote:Op maandag 22 mei 2006 20:33 schreef PM-girl het volgende:
En nu heeft ze een oogje op die ene jongen, Jack, maar ze heeft nog niet verteld dat ze HIV geinfecteerd is!
Nee maar iedereen word gescannendquote:
Ja, klopt. Ik vrees van niet, iig nog nooit van gehoord...quote:Op maandag 22 mei 2006 20:32 schreef Belana het volgende:
[..]
Ow jij bent Vlaming he? oei, weet niet of ie bij jullie zit!
Net even gezocht en er zitten er wel een paar in Belgie schijnt, maar ik kon niet vinden waar. Dit keten komt voor onder 3 namen: The Sting, LadySting en The Store.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:43 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vrees van niet, iig nog nooit van gehoord...
Die is toch alleen maar verhuisd met Rick en Ricky? En ze is seropositief.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:32 schreef melonovy het volgende:
wat doet Anita nou weer in GTST?
Ik hoorde haar stem en dacht, die is toch dood in die serie, ik kijk om en zie dr toch echt. Hoe zit dat nou? Of is het een tweelingzus ofzo?
Nou, ik hoef zelf alleen maar voor een bewijs van goed gedrag te zorgenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:
[..]
Nee maar iedereen word gescannend
BVA tot kantine juffrouw, alles word na gekeken tegenwoordig, heb er een boeld zien afvallen in sollicitatie rondes bij ons toen
Trouwenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:51 schreef melonovy het volgende:
oh, ik dacht dat ze dood was... nog niet dus
Yoram en Chiara komen vanavond niet, ze komen weer in de bruiloft, dan is Chiara bruidsmeisje van dr ouders![]()
Ah! Jouw tip was het!quote:Op maandag 22 mei 2006 21:49 schreef Tosca het volgende:
Die kledingtip heeft het wel goed gedaan zeg.
Het merk hebben ze vast ook in Vlaamse zaken. Lijkt me sterk dat ze het daar niet ergens verkopen. Die broeken had ik nog niet gezien. Moet ik toch weer eens terug.
zelfs dat nietquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:17 schreef Nijna het volgende:
Alleen een beetje hyper moussy?. Zet em op, succes!!!
![]()
welnee joh, het is voor de winkel in de jeugdgevangenis.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:39 schreef Belana het volgende:
is het een bewaker functie?
prinsessenjurk ofzo?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:47 schreef Rewimo het volgende:
Tutspullen lady-wrbKindermake-up of zo. Iets met veel kralen, spiegeltjes en glitters
Speur de foto's van Bo en Janneke eens na, misschien doe je daar nog ideetjes opquote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:51 schreef lady-wrb het volgende:
prinsessenjurk ofzo?
winkel in een jeugdgevangenis?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:48 schreef moussy het volgende:
[..]
welnee joh, het is voor de winkel in de jeugdgevangenis.
Stoere rugzak voor de schoolboeken?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:59 schreef Yoni het volgende:
Pff ja kadootjes. Een meisje zou ik gewoon lekker van die trutspulletjes geven inderdaad. Of een theeserviesje of zoiets.
Iemand nog een suggestie voor een jongen van 12 (groep acht, bijna brugpieper)?
quote:
Klinkt leukquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:02 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
tabak, telefoonkaarten, snoep, snaai, dat soort onzin. Maar ik zou dan beginnen in 1 van de 5 andere gevangenissen in HHwaard, en in sommige mogen ze koken, dus ook verse spullen.
een pogostick (9 euro bij kruidvat) zo'n breekjenekministep, skateboard, kadobon van bart smit, een condoom met een kwartje (wat gaat er tegenwoordig in een muntentelefoon?) zodat ie zn moeder kan bellen als ie hét voor het eerst gedaan heeft, een voetbalshirt, scheermesjesquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:25 schreef Yoni het volgende:
Mijn inspiratie is ook niet echt om over naar huis te schrijven en ook z'n moeder (mijn stiefmoeder) wist niet echt iets't Is nogal een buitenkind, maar dingen als voetballen enzo heeft ie al genoeg. Lezen doet ie nauwelijks, muziek luistert ie ook niet echt
![]()
Vanavond maar ff aan hem zelf vragen of ie nog een idee heeft ofzo. Vorig jaar heb ik een webcam gegeven, maar volgens mij gebruikt m'n zusje die vaker dan hij![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:04 schreef lady-wrb het volgende:
luca vraagt het onmogelijke van me voor zijn verjaardag.
hij wil een spongebob en een patrick controller voor zijn playstation.
die krengen zijn alleen in amerika te koop en 99% verstuurt niet buiten amerika en die ene die dat wel doet vraagt keihard 55 dollar verzendkosten
voor 55 dollar kan ik een container knex laten verschepen
Lief van je! Alleen zijn goddank alleen zijn papieren gejat en niet zijn spullen!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 09:11 schreef moussy het volgende:
vanmiddag in HHwaarden ik ben niet zenuwachtig, nou ja, nog niet
![]()
Be, bij de lidl hebben ze volgende week allemaal duikspullen in de aanbieding. Het zal niet echt veel zijn maar iig iets zodat Stinkie weer kan duiken.
Spannend BE! Op-leuk-ze en succes!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben as. vrijdag eindelijk weer een bezichtiging in de flat!![]()
![]()
Mijn hart slaat daar toch steeds van over.Ik heb nu al zo'n raar gevoel in mijn buik.
Pfff. We hadden afgelopen weekend wat spulletjes gehaald bij IKEA om het wat op te leuken voor de open dag volgende maand maar dat gaan we nu dus toch maar even snel doen.
Ik vind het vooral sneu voor de kinderenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:12 schreef E.T. het volgende:
van DH naar HHW elke dag lijkt me wel een opgave idd Mous..
Als je ziek bent krijg je als het goed is uitbetaald wat je gemiddeld een bepaald aantal weken daarvoor per week hebt gewerkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:34 schreef Rottdog het volgende:
Wat een gezellige meidenkamer Jessie
Mous voor een nul-uren-contract kwam ik me bed niet voor uit, leuk addertje zo gauw je ziek wordt spontaan die week 0 uren![]()
Ik wil denk ik niets met een print nee. Maar ik ga wel even kijken want ik heb niks gevonden nog. Thanks. Moet er ook echt mee verder gaan want nu huur ik die kamer maar er slaapt niemand. Ook geen idee of ze er wil slapen want ze slaapt steeds in mijn bedquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:26 schreef Sugar het volgende:
LB, ik zag bij Hema roze gordijnen met oranje fluweelachtige bloemenprint met ook vogeltjes erdoor. Dus helemaal hardroze met oranje 'print'. Echt heel leuk en misschien wat voor Jolie? Of wilde je nou per se geen print?![]()
Ja, maar daar moet je dan een stukje vanaf halen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar dan blijft er rails over, dat is ook gek toch? Hiehie.
Euh? Dat zit toch in het plafonD met schroeven?quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet je dan een stukje vanaf halen.![]()
Ooohhh die is zooo leuk! Ik wilde hem voor de babykamer maar het kwam na de berekening van de HEMA mevrouw uit op meer dan 150 euro voor een niet eens zo groot raam. Toen werd het maar de IKEA, maar elke keer als ik door de HEMA loop en die stof zie vind ik het jammerquote:Op woensdag 24 mei 2006 09:26 schreef Sugar het volgende:
Jessie, dat tafeltje en bankje wilde ik ook!Maar niet meer leverbaar bij onze Ikea en het zou overal
LB, ik zag bij Hema roze gordijnen met oranje fluweelachtige bloemenprint met ook vogeltjes erdoor. Dus helemaal hardroze met oranje 'print'. Echt heel leuk en misschien wat voor Jolie? Of wilde je nou per se geen print?![]()
Zoveel? Wij hebben keiveel raamquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:28 schreef owlet het volgende:
[..]
Ooohhh die is zooo leuk! Ik wilde hem voor de babykamer maar het kwam na de berekening van de HEMA mevrouw uit op meer dan 150 euro voor een niet eens zo groot raam. Toen werd het maar de IKEA, maar elke keer als ik door de HEMA loop en die stof zie vind ik het jammer![]()
het was een link naar een teletekst pagina. maar die is ondertussen gewijzigd dus gaat niet meer over waar ik hem voor geplaatst had.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:18 schreef poemojn het volgende:
Wat een leuke roze kamer Jessie
Ik heb pas fuchsiaroze behang bij Gamma gezien, moet nog met m'n man erbij gaan kijken maar het lijkt me zo leuk voor Myrthe's kamer
Waarom heb je de link wegge-edit lady-wrb? Wilde net gaan klikken
Luchtbel succes met de gordijnenKomt vast wel goed!
Nee, das als je in de echte ziektewet komt, na 2 jaar dus.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:24 schreef texelonia het volgende:
[..]
Als je ziek bent krijg je als het goed is uitbetaald wat je gemiddeld een bepaald aantal weken daarvoor per week hebt gewerkt.
Het kan wel hoor Jessie. Daar heb je speciale 'holle wand pluggen' voor. Bij ons hangt de gordijnrails ook aan het gipsplaten plafond. Niks aan de hand.quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:49 schreef jessie het volgende:
Sugar bij ons in barendrecht hadden ze nog enkele tafels en wat bankjes, zou je die niet over kunnen laten brengen naar jouw ikea? Dit bankje en tafeltje was ook t hoogst en daardoor voor Bo ook geschikt.
Over gordijnen gesproken.
Bij ons is dat dus echt een ramp.
Wij hebben draai kiep ramen dus in t kozijn hangen is geen optie.
In het plafond gaat ook niet aangezien dat gipsplaat is.
Bij ons moet het dus van muur naar muur, maar is vrij breed dus dan moet je ook in t midden zo'n rail of rode ondersteunen maar dat gaat dus niet, want dan zit je weer met gipslplaat plafond.
Oh vreemd... Toen ik bij de bioscoop werkte was dat wel zo, want daar werkten ze bijna alleen maar met 8-uurs contracten terwijl iedereen minstens 2 keer zoveel uren maakte per week. Maar misschien hadden ze dan een aangepast cao ofzow....quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:43 schreef moussy het volgende:
Nee, das als je in de echte ziektewet komt, na 2 jaar dus.
Ik lees net dat als er een rooster is gemaakt en binnen dat rooster wordt je ziek, dan moeten ze die uren gewoon uitbetalen. Maar een rooster is natuurlijk zo omgegooidquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:18 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh vreemd... Toen ik bij de bioscoop werkte was dat wel zo, want daar werkten ze bijna alleen maar met 8-uurs contracten terwijl iedereen minstens 2 keer zoveel uren maakte per week. Maar misschien hadden ze dan een aangepast cao ofzow....
Ja paraplupluggen bijvoorbeeld, zoals ik zei. Bij ons hangt de gordijnrails nl ook aan een stukje gipsplaatplafond. En er hangen over 3,50 m zware gordijnen aan tot op de grond.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kan wel hoor Jessie. Daar heb je speciale 'holle wand pluggen' voor. Bij ons hangt de gordijnrails ook aan het gipsplaten plafond. Niks aan de hand.
Maar goed, daar heb je nu verder niks meer aan.
Neequote:Op woensdag 24 mei 2006 06:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoe is het met jouw nieuwe huis? al begonnen?
Hij weet dat we met de trein gaan, maar dat we met de Thalys gaan komt ie pas te weten als het ding voor zijn neus staatquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
vertel je t hem pas vrijdag rewimo?
Niet zo hard juichen, het is nog niet weg... ik word helemaal gek, kriebelig, irritant, stuiterig. Net makelaar aan de lijn gehad, hij gaat nog even proberen of er wat bij kan... Waaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna! Wat goed!
Laat jij de eerste zijn van een verkoopgolfje hier!![]()
Pas maar op je kokosmat danquote:
Ik ben vrij die dag, dus ik kan een héle lang tijd voor je duimenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:12 schreef jessie het volgende:Moussy gfefelicteerd wat leuk
![]()
Ik krijg net de papieren van t ziekenhuis binnen. Vrijdag 2 juni om 7:15 nuchter in t ziekenhuis zijn. Dat is volgende week al
O wat vind ik dit eng he!
Ai, dat is niet leuk. Heb je veel last nu?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:18 schreef jessie het volgende:
Ik weet ook niet meer wid at was PM girl, en nee dit word een kijkoperatie, en misschien wel een buikoperatie
Kijk dat scheelt weerquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:15 schreef moussy het volgende:
Oh en Tex, deze cao kijkt idd naar de afgelopen 3 maanden als je ziek bent
Zwangerschapsdementie?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:16 schreef PM-girl het volgende:
huh? foutje met antwoorden, verkeerde bericht.
Ok Jessie, galstenen.Gaan ze die met zo'n waterstraal doen? Spannend, maar niet voor niets denk ik.
Wie had er dan amandelen die eruit moesten?Of bedenk ik dat zelf weer?
Daar gaan we wel voor! En ik vervloek je nog bijna elke keer over dat rare roze gebroken wit op de muur.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:27 schreef Vicky het volgende:
BE, you're next!!
hehe en ik kan me daar echt niets meer van herinneren...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar gaan we wel voor! En ik vervloek je nog bijna elke keer over dat rare roze gebroken wit op de muur.Nee hoor, het valt op zich wel mee.
We zijn de boel nu nog een beetje aan het pimpen en het begint er steeds beter uit te zien.![]()
Jessie, brr... is idd al heel snel, maar goed, dan heb je het ook maar gehad joh! Die aanvallen lijken me ook echt vreselijk!
Dat is idd leuk idee heb de site pas eens gezien!quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:17 schreef Vicky het volgende:
Hij krijgt een luchtje en ik heb een jurkje laten maken bij Simply Colors met een tekstje erop (is meer als geintje)
hebber een foto van gemaakt, weet niet of je msn hebt, stuur ik m ffquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat is idd leuk idee heb de site pas eens gezien!
In een mannengevangenis en in een jeugdgevangenisquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef Luchtbel het volgende:
Maggies amandelen moeten eruit.
Mous waar ga je nu werken? Gefeliciteerd.
vught?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:35 schreef moussy het volgende:
[..]
In een mannengevangenis en in een jeugdgevangenis
Peet er uit, ik er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |