quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Mwah. Huur, Vietnam, Huur, Vietnam, Huur, Vietnam, Huur, Vietnam, Huur, Vietnam.
Vietnam, Vietnam, Vietnam, Vietnam, Vietnam, Vietnam.
Is het koud in Vietnam?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik heb toch liever een dak boven m'n hoofd.. vooral nu het zo koud is
![]()
Ben je van plan om daar te blijven ofzo?quote:
Nog beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Urticaria het volgende:
Poesjes.
Neen, in Éireann.quote:
Sex.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Urticaria het volgende:
Poesjes.
Had ik het bijna 4 minuten volgehouden zonder eraan te denken.quote:
Ik hou niet van leven in een huis, je m'excuse.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik heb toch liever een dak boven m'n hoofd.. vooral nu het zo koud is
![]()
I envy you...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik het bijna 4 minuten volgehouden zonder eraan te denken.
Na twee nachten te zijn wakker gehouden door een jammerende poes die continu met haar buik op de grond, haar kont omhoog en staart opzij liep, heb ik serieus overwogen een potlood in dat gat te duwen om van het gejammer af te zijn. Ik heb het overigens niet gedaan.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn record was 2quote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik het bijna 4 minuten volgehouden zonder eraan te denken.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Na twee nachten te zijn wakker gehouden door een jammerende poes die continu met haar buik op de grond, haar kont omhoog en staart opzij liep, heb ik serieus overwogen een potlood in dat gat te duwen om van het gejammer af te zijn. Ik heb het overigens niet gedaan.
Ik geef je geen ongelijk. Ik heb er kortstondig over nagedacht om een Boedhistische monnik te worden, maar bij nader inzien leek het me toch niet een goed idee.quote:
Het lijkt me zo saai, de hele dag onder een boom zitten enzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Ik heb er kortstondig over nagedacht om een Boedhistische monnik te worden, maar bij nader inzien leek het me toch niet een goed idee.
PRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAUW PPPPPPPPRRRRRAAAAAAAAAAAUAUAUAUAUUUUWWWWW.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Na twee nachten te zijn wakker gehouden door een jammerende poes die continu met haar buik op de grond, haar kont omhoog en staart opzij liep, heb ik serieus overwogen een potlood in dat gat te duwen om van het gejammer af te zijn. Ik heb het overigens niet gedaan.
Bij jou is het nog erger, ik kan tenminste nog bier kopen om die gedachtes op de achtergrond te houden.quote:
Precies. En een beetje van die grindtuintjes bijhouden. Binnen twee dagen zou ik al gillend wegrennen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Het lijkt me zo saai, de hele dag onder een boom zitten enzo.
Bierpul, n00b.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Leuk ook die usericonpyramide in de op.
'n echte B.
Ah, neen, het plan: hier de overheid uitzuigen en daar het rustige leven opbouwen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Ik heb er kortstondig over nagedacht om een Boedhistische monnik te worden, maar bij nader inzien leek het me toch niet een goed idee.
Lijkt me héééééééérlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies. En een beetje van die grindtuintjes bijhouden. Binnen twee dagen zou ik al gillend wegrennen.
Ach, gewoon vingers in je hersenen en "lalalala" roepen is ook wel goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij jou is het nog erger, ik kan tenminste nog bier kopen om die gedachtes op de achtergrond te houden.
Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
PRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAUW PPPPPPPPRRRRRAAAAAAAAAAAUAUAUAUAUUUUWWWWW.
Gewoon een belachelijk grote lening afsluiten bij één of andere DSB-bank ofzo en dan van de radar afflikkeren, heerlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Ah, neen, het plan: hier de overheid uitzuigen en daar het rustige leven opbouwen.
Met buik op het matras en kont omhoog!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?
Ik hekel mensen die goede iedeeën hebben, maar ze niet uitvoeren.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een belachelijk grote lening afsluiten bij één of andere DSB-bank ofzo en dan van de radar afflikkeren, heerlijk.
Oeh, ik had even een visualquote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
[..]
*mental image*quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, gewoon vingers in je hersenen en "lalalala" roepen is ook wel goed.
Okquote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een goed idee, maar dan moet ik me eerst even losweken van mijn sociale leven hier.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Ik hekel mensen die goede iedeeën hebben, maar ze niet uitvoeren.
Litso's mental image was vast leuker..quote:
Beetjequote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Avond, deerne. Went het achttien-zijn inmiddels een beetje?
Lijkt me ook.quote:
Geniet er nog maar even van. Over twee jaar zit je de rest van je leven met ~tig opgescheept.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Over twee jaar zit je de rest van je leven met ~tig opgescheept.
Het went wel. Op den duur.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
Geniet er nog maar even van. Over twee jaar zit je de rest van je leven met ~tig opgescheept.
Mwoa, iemand die gekleed met haar vingers in de oren LALALALALA schreeuwt is beduidend minder geil dan iemand die naakt miauwend over het bed aan het kroelen is.quote:
En als je ouder dan 100 gaat worden, zoals ik? Wat dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ja of ik word honderdquote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik ook niet echt eigenlijk. Dan is het toch de angst voor het vreemde misschien. Puntje van aandacht in ieder geval.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik mis nooit iets.
Dan ben je vanaf de 100 weer 20 jaar van de -tig af.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
En als je ouder dan 100 gaat worden, zoals ik? Wat dan?
Ik koop een vliegticket naar een random vreemd land en vlieg de week erop weg. En nog nooit heb ik iets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik ook niet echt eigenlijk. Dan is het toch de angst voor het vreemde misschien. Puntje van aandacht in ieder geval.
Dan niet, uiteraard.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
En als je ouder dan 100 gaat worden, zoals ik? Wat dan?
Die zin klopt niet met wat ik bedoel.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, iemand die gekleed met haar vingers in de oren LALALALALA schreeuwt is beduidend minder geil dan iemand die naakt miauwend over het bed aan het kroelen is.
Alhoewel.
Grin.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, iemand die gekleed met haar vingers in de oren LALALALALA schreeuwt is beduidend minder geil dan iemand die naakt miauwend over het bed aan het kroelen is.
Alhoewel.
Ja duh, maar ik heb het dan niet over een week, maand of jaar maar meteen de rest van mijn leven. Zeker als ik een bank naai om dat te doen, dan wordt het wel redelijk definitief.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Ik koop een vliegticket naar een random vreemd land en vlieg de week erop weg. En nog nooit heb ik iets gemist.
Dat alhoewel moest weg want die had dan weer betrekking tot grappig en dan zou de hele zin weer anders moeten gaan. Er zat ergens een kronkel in mijn hoofd die alles in de war schopte zullen we maar zeggen.quote:
Ahja, ik naai geen banken.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik heb het dan niet over een week, maand of jaar maar meteen de rest van mijn leven. Zeker als ik een bank naai om dat te doen, dan wordt het wel redelijk definitief.
Ah.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat alhoewel moest weg want die had dan weer betrekking tot grappig en dan zou de hele zin weer anders moeten gaan. Er zat ergens een kronkel in mijn hoofd die alles in de war schopte zullen we maar zeggen.
Ah ok, dat is dan wel weer ok. Ik verzin ook wel wat anders dan, wil natuurlijk nog wel naar Nederland kunnen komen om de zoveel tijd.quote:
Nah, dat bedoel ik dus, ik mis het niet. Ik heb geen behoefte om terug te komen, enkel de behoefte om verder te reizen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dat is dan wel weer ok. Ik verzin ook wel wat anders dan, wil natuurlijk nog wel naar Nederland kunnen komen om de zoveel tijd.
Je kan dan ook weer gewoon gaan 'werken', daarna, natuurlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dat is dan wel weer ok. Ik verzin ook wel wat anders dan, wil natuurlijk nog wel naar Nederland kunnen komen om de zoveel tijd.
Dan heb ik het ook over een eventuele begravenis ofzo. Maar zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Nah, dat bedoel ik dus, ik mis het niet. Ik heb geen behoefte om terug te komen, enkel de behoefte om verder te reizen.
Voor je eigen begrafenis terugkomen lijkt me sowieso wat lastig.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef jogy het volgende:
Dan heb ik het ook over een eventuele begravenis ofzo. Maar zo ver ben ik nog lang niet.
"Alsof je iets zou missen".quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook over een eventuele begravenis ofzo. Maar zo ver ben ik nog lang niet.
Doet een collega van me ook inderdaad. Gaat 3 a 4 keer per jaar naar een vreemd land. Hij ziet er wel gelukkig edoch een beetje gestrest uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:57 schreef fck het volgende:
[..]
Je kan dan ook weer gewoon gaan 'werken', daarna, natuurlijk.
Da's vast niet die onbehoorlijke vlerk naast je op die foto.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Doet een collega van me ook inderdaad. Gaat 3 a 4 keer per jaar naar een vreemd land. Hij ziet er wel gelukkig edoch een beetje gestrest uit.
Ook weer zoiets inderdaad. Ze kunnen me toch niet bereiken.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
"Alsof je iets zou missen"..
Oh, en daarbij reis ik altijd zonder mobiel, en als ik iemand iets wil melden schrijf ik een brief.
Collega's zie ik alleen op de plek waar men dingen doen die jouw ogen niet kunnen verdragen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:03 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Da's vast niet die onbehoorlijke vlerk naast je op die foto.
"Men doen".quote:Op zondag 21 mei 2006 21:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Collega's zie ik alleen op de plek waar men dingen doen die jouw ogen niet kunnen verdragen.
Even afwassen trouwens.
Hey! Dat is geen taal voor een dame!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
Kut,
Even een ijsblokje doet wonderen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
Kut, nog geen knopjes.
Heb je ons wat te vertellen?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
Kut, nog geen knopjes.
Hallo.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef Misstique het volgende:
DAGOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Zie ik eruit als J-lo's fluffer?quote:
Ik viel uit mn rol.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:09 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Hey! Dat is geen taal voor een dame!
Miss Miss legt het je wel even uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:13 schreef Dagonet het volgende:
Ik hou het niet meer bij met al die kloons, het is gewoon écht niet leuk meer.
Profiel niet gechecked.quote:
Wel even mijn rechten overzetten.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan natuurlijk gewoon iedereen van boven de 50.000 eraf tiefen, dat ruimt al op.
Ach, met mijn 2168 kom ik overal in.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan natuurlijk gewoon iedereen van boven de 140.000 eraf tiefen, dat ruimt al op.
Hey engel.quote:
Dan moet ik mezelf eraf tiefen, hang on terwijl ik user 4 even overneem.quote:
Goed idee.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:14 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan natuurlijk gewoon iedereen van boven de 140.000 eraf tiefen, dat ruimt al op.
Oehquote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan moet ik mezelf eraf tiefen, hang on terwijl ik user 4 even overneem.
Emiel, is al jaren niet meer actief. Zonde van zo'n mooi account. Heb ik eindelijk ook eens toegang tot OO.quote:
Náh! Dat telt niet. Obstructie! Vuillakkerij!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Emiel, is al jaren niet meer actief. Zonde van zo'n mooi account. Heb ik eindelijk ook eens toegang tot OO.
Ja, dat wil je, inderdaad..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Emiel, is al jaren niet meer actief. Zonde van zo'n mooi account. Heb ik eindelijk ook eens toegang tot OO.
Precies, maar het is wel een teken van voorruitgang dat ik tenminste meteen wist wat ik fout deed toen ik je post zag, er is hoop.quote:
Dat kan ik beamen. Mits niet te lang getrokken!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:21 schreef Petrotjuh het volgende:
Rooibos Earl Grey is top.
Overrated trouwens. Tenminste, dat heb ik dan weer gehoord.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Puik plan.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:22 schreef Fallacy het volgende:
Weer genoeg gekloond..
Laten we lief zijn voor elkaar.
Niet zo vloeken!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:30 schreef Zimmerman het volgende:
Man, of ik alwéér muziek voor [iets] kan gaan schrijven. Dit begint op werk te lijken.
Ohnee, het was helemaal geen vraag. Ik ben helemaal van mijn a propos door dat verdomde w-woord.quote:
Mijn index is niet compleet, geen OO, geen D&D, geen adminfora.quote:
Wij allenquote:Op zondag 21 mei 2006 21:35 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ohnee, het was helemaal geen vraag. Ik ben helemaal van mijn a propos door dat verdomde w-woord.
Wees tevreden met wat je hebt!quote:Op zondag 21 mei 2006 21:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mijn index is niet compleet, geen OO, geen D&D, geen adminfora.
Ja! Ik heb verdomme alleen FOK en FC. En hij heeft allemaal extra knopjes en rechten enzo.quote:
Ja. Ik heb een hoop extra accounts. Mij hoor je toch ook niet klagen?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja! Ik heb verdomme alleen FOK en FC. En hij heeft allemaal extra knopjes en rechten enzo.
Nieso zurre Dago.
Jij bent geen hippie, hippies zijn helemaal peace love and happiness, jij komt helemaal niet over als een happiness persoon, en volgens mij zal het je jeuken als morgen de tering uitbreekt, geef maar toe.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:46 schreef Zimmerman het volgende:
Hallo? Werd ik geroepen?
Eh, ja, maar ik loop wel altijd op blote voeten en heb redelijk lang blond haar, en ik hou niet van douchen en reis veel. En ik drink onbehoorlijk veel. Enzo. Niet dat ik me probeer te verdedigen ofzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent geen hippie, hippies zijn helemaal peace love and happyness, jij komt helemaal niet over als een happiness persoon, en volgens mij zal het je jeuken als morgen de tering uitbreekt, geef maar toe.
quote:Op zondag 21 mei 2006 21:49 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Eh, ja, maar ik loop wel altijd op blote voeten en heb redelijk lang blond haar, en ik hou niet van douchen en reis veel. En ik drink onbehoorlijk veel. Enzo. Niet dat ik me probeer te verdedigen ofzo.
Wel. Het hokje genaamd: "De nieuwe messias". Plek voor één.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:50 schreef jogy het volgende:
[..], wees blij dat je niet in een hokje past.
Kom maar met dat mes.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:53 schreef Litso het volgende:
Ik ben depressief en lui, wie wil even in mijn armen krassen?
Zodra je water in bier kan veranderen heb je in mij een volgelingquote:Op zondag 21 mei 2006 21:51 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Wel. Het hokje genaamd: "De nieuwe messias". Plek voor één.
Drink mijn ochtendurine en u zult verlicht zijn.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Zodra je water in bier kan veranderen heb je in mij een volgeling
Ok, ik moet even een paar kokhalsneigingen onderdrukken hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:58 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Drink mijn ochtendurine en u zult verlicht zijn.
quote:Op zondag 21 mei 2006 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik moet even een paar kokhalsneigingen onderdrukken hoor.
Dat heb ik ook een keer op televisie gezien, een praatprogramma waar iemand in de uitzending met een leeg glas de wc in liep, het glas vol liet lopen met urine en opdronk. Dan maar een paar dagen eerder dood.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:02 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dat isj helemaal nerjgens forr nodich! Ochgtenturine isj vjol met suiverende stoffen!"
Haha, ja. Geniaal.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer op televisie gezien, een praatprogramma waar iemand in de uitzending met een leeg glas de wc in liep, het glas vol liet lopen met urine en opdronk. Dan maar een paar dagen eerder dood.
Waar was je dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:11 schreef jogy het volgende:
Ik ga naar huis, tot ooit.
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet Londen, maar Praag.
Dat is vast één foutje.
Ok.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:17 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Oh, dan is dit te hoog gegrepen in mijn huidige toestand.
Nooit geprobeerd.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:25 schreef Zimmerman het volgende:
Waarom is fruit eten bij het drinken van bier toch zo godsgruwelijk lekker?
Was 'r aan de hand?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:34 schreef Mokster het volgende:
GODVERDEGODVERDEGODVER. KUTKUTKUTKUTKUT!!!!
Ik post ze waar ik ze wil posten lieverdquote:Op zondag 21 mei 2006 23:04 schreef Misstique het volgende:
Dribbel zout es op met je kutgifjes.
Zo níet grappig![]()
Dat maakt ze nog steeds niet grappiger.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik post ze waar ik ze wil posten lieverd![]()
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:09 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Dat maakt ze nog steeds niet grappiger.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh? Volgens mij zie ik een lading doodswensen van jouw adres.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op blote voeten.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:11 schreef mvdlubbe het volgende:
Tijd voor een revolutie.
quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
Wat leuk is, zo vlak na een ban.
I dare you.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Laat den lucht vibreren zeg ik u.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:17 schreef mvdlubbe het volgende:
* mvdlubbe bespeelt zijn gitaar met tiendimensionele snaren.
Ik wacht nog steeds op mijn tag.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
Wat leuk is, zo vlak na een ban.
Alstu, één tag (1).quote:
"Nietzsche is dood", God.quote:
Maar da's natuulijk vrij interpreteerbaar. Zoals alles.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef mvdlubbe het volgende:
En die christenen maar wachten tot hun heiland terugkeert. Na 2000 jaar nog steeds aan het wachten.
Pardon, maar dat past niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:23 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Ohnee, mijn welgemeende excuséé. Het moet gelieve "Mr. Tambourine Man" zijn. Gaarne.
Pas in 2033 natuurlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:22 schreef mvdlubbe het volgende:
En die christenen maar wachten tot hun heiland terugkeert. Na 2000 jaar nog steeds aan het wachten.
1 2 | Mr. Tambourine Man |
Euhm.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:25 schreef Zimmerman het volgende:
Hoe kan "Fris en Fruitig Forum Admin" wel passen en "Mr. Tambourine Man" niet?
Wtf werk jij!?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Ook weer klaar met werken..
En er gebeurt ook altijd wat als ik buiten ben he.
Nu reed ik in de tram tot maashaven, wilde de tram niet verder omdat ze charlois niet in mochten rijden. Dus iedereen al schelden, oke, er kon wel een tram van het andere spoor achteruit rijden. Dus eidereen daar in. De volgende halte stopte hij niet, bleken er ergens bij een soort van clubhuis ofzo een aantal; politiebusjes te staan. Gelukkig stopte hij wel bij de halte waar ik eruit moest.
En nu moet ik nog voor morgen een filmverslag schrijven voor Nederlands en morgenochtend ga ik leren voor m'n examen natuurkunde(waar ik dus nog niks voor heb geleerd..)
Nee, ik ben net klaar van m'n fictieve werk.quote:
Ik zal er nooit een krijgen.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:42 schreef Litso het volgende:
Een tag moet je verdienen. Ooit zal ik er ook een hebben.
Is dat naar iemand gericht of kan iedereen zich aangesproken voelen?quote:Op zondag 21 mei 2006 23:51 schreef Litso het volgende:
Neuken?
Jij wil wel he.. dat zie ik aan jequote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat naar iemand gericht of kan iedereen zich aangesproken voelen?
Ja.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat naar iemand gericht of kan iedereen zich aangesproken voelen?
Waarom denk je dat ik het vroeg.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij wil wel he.. dat zie ik aan je [afbeelding]
Is dat een ja iedereen of een ja alleen 1 iemand?quote:
Nee.quote:Op zondag 21 mei 2006 23:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een ja iedereen of een ja alleen 1 iemand?
En waag het eens ja te zeggen!.
quote:
Ik voel je verdriet broeder.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
Okee, het is gericht aan c_c maar ze is de heel dag nog niet online geweest
Niks.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat had je in vredesnaam dán verwacht dude!
Voor zimmerman GHZZ, ik was op een kat aan het passen van een vriendin van me, afgelopen week.quote:
Call 911!quote:Op maandag 22 mei 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
Okee, het is gericht aan c_c maar ze is de heel dag nog niet online geweest
911 emergency.quote:
Maak hem dood.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
En mijn kat maakt nog steeds lawaai.
Inderdaad.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo.
[quote:Op maandag 22 mei 2006 00:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens, maar dan met een andere PI.
Je moet trouwens nog antwoord geven aan LIts, hij vroeg of je wilde neuken.quote:
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:Op maandag 22 mei 2006 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Weet je wat pas kut is, dat ik een examen morgen voor natuurkunde heb en er net achter kom dat ik geen normaal potlood meer heb.. Morgen maar ff aan m'n pa vragen en anders eerst langs m'n ma, daar heb ik er nog genoeg.
.
.
Die is kut bij mij. Ik kan dus nog maximaal een 5 halen als ik alle vragen goed heb?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk
Nee. Je moet nu twee keer zo hard werk leveren om een goed cijfer te halen.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die is kut bij mij. Ik kan dus nog maximaal een 5 halen als ik alle vragen goed heb?
Heb je eindelijk een Boeddhistische staat van verlichting gevonden?quote:Op maandag 22 mei 2006 00:56 schreef Zimmerman het volgende:
IM SO HAPPY CAUSE TODAY I FOUND MY FRIENDS THEY'RE IN MY HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD
Eh! Nee!quote:Op maandag 22 mei 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een Boeddhistische staat van verlichting gevonden?
Le poète. Lijkt me vrij duidelijk.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:14 schreef Pluto_Nium het volgende:
Zimmerman is een kloon van ?
Waar komt dat zo in ene vandaan?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:24 schreef Litso het volgende:
*knuffelt c_c innig*
Ik heb je gemist. En ik wilde even mijn liefde voor je uitdrukken. En je voelt zo lekker zacht aanquote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar komt dat zo in ene vandaan?.
.
Maakt niet uit, je bent van mijquote:Op maandag 22 mei 2006 01:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar komt dat zo in ene vandaan?.
.
Geen idee?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:37 schreef Litso het volgende:
Waarom is het hier zo stil.
Wat ben je toch ook een schatje ookquote:Op maandag 22 mei 2006 01:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb je gemist. En ik wilde even mijn liefde voor je uitdrukken. En je voelt zo lekker zacht aan
Kut. Kunnen we een regeling treffen?quote:
Ahhhh dit is te cutequote:Op maandag 22 mei 2006 01:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb je gemist. En ik wilde even mijn liefde voor je uitdrukken. En je voelt zo lekker zacht aan
Jij lurkt hier ook alleen maar om c_c en mij te bespieden he?quote:
Ik heb heel die picknick naar jullie getortel moeten kijken, mag ik?quote:Op maandag 22 mei 2006 01:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij lurkt hier ook alleen maar om c_c en mij te bespieden he?
Nee.quote:Op maandag 22 mei 2006 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb heel die picknick naar jullie getortel moeten kijken, mag ik?
Ik zát er op te wachtenquote:Op maandag 22 mei 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedoel je hier trouwens te zeggen dat je me dik vindt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |