quote:Op zondag 21 mei 2006 20:25 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Mwah. Huur, Vietnam, Huur, Vietnam, Huur, Vietnam, Huur, Vietnam, Huur, Vietnam.
Vietnam, Vietnam, Vietnam, Vietnam, Vietnam, Vietnam.
Is het koud in Vietnam?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik heb toch liever een dak boven m'n hoofd.. vooral nu het zo koud is
![]()
Ben je van plan om daar te blijven ofzo?quote:
Nog beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Urticaria het volgende:
Poesjes.
Neen, in Éireann.quote:
Sex.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Urticaria het volgende:
Poesjes.
Had ik het bijna 4 minuten volgehouden zonder eraan te denken.quote:
Ik hou niet van leven in een huis, je m'excuse.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:27 schreef Janetje het volgende:
[..]Ach ik heb toch liever een dak boven m'n hoofd.. vooral nu het zo koud is
![]()
I envy you...quote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik het bijna 4 minuten volgehouden zonder eraan te denken.
Na twee nachten te zijn wakker gehouden door een jammerende poes die continu met haar buik op de grond, haar kont omhoog en staart opzij liep, heb ik serieus overwogen een potlood in dat gat te duwen om van het gejammer af te zijn. Ik heb het overigens niet gedaan.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn record was 2quote:Op zondag 21 mei 2006 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Had ik het bijna 4 minuten volgehouden zonder eraan te denken.
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Na twee nachten te zijn wakker gehouden door een jammerende poes die continu met haar buik op de grond, haar kont omhoog en staart opzij liep, heb ik serieus overwogen een potlood in dat gat te duwen om van het gejammer af te zijn. Ik heb het overigens niet gedaan.
Ik geef je geen ongelijk. Ik heb er kortstondig over nagedacht om een Boedhistische monnik te worden, maar bij nader inzien leek het me toch niet een goed idee.quote:
Het lijkt me zo saai, de hele dag onder een boom zitten enzo.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Ik heb er kortstondig over nagedacht om een Boedhistische monnik te worden, maar bij nader inzien leek het me toch niet een goed idee.
PRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAUW PPPPPPPPRRRRRAAAAAAAAAAAUAUAUAUAUUUUWWWWW.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Na twee nachten te zijn wakker gehouden door een jammerende poes die continu met haar buik op de grond, haar kont omhoog en staart opzij liep, heb ik serieus overwogen een potlood in dat gat te duwen om van het gejammer af te zijn. Ik heb het overigens niet gedaan.
Bij jou is het nog erger, ik kan tenminste nog bier kopen om die gedachtes op de achtergrond te houden.quote:
Precies. En een beetje van die grindtuintjes bijhouden. Binnen twee dagen zou ik al gillend wegrennen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Het lijkt me zo saai, de hele dag onder een boom zitten enzo.
Bierpul, n00b.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Leuk ook die usericonpyramide in de op.
'n echte B.
Ah, neen, het plan: hier de overheid uitzuigen en daar het rustige leven opbouwen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Ik heb er kortstondig over nagedacht om een Boedhistische monnik te worden, maar bij nader inzien leek het me toch niet een goed idee.
Lijkt me héééééééérlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies. En een beetje van die grindtuintjes bijhouden. Binnen twee dagen zou ik al gillend wegrennen.
Ach, gewoon vingers in je hersenen en "lalalala" roepen is ook wel goed.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Bij jou is het nog erger, ik kan tenminste nog bier kopen om die gedachtes op de achtergrond te houden.
Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:33 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
PRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAUW PPPPPPPPRRRRRAAAAAAAAAAAUAUAUAUAUUUUWWWWW.
Gewoon een belachelijk grote lening afsluiten bij één of andere DSB-bank ofzo en dan van de radar afflikkeren, heerlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Ah, neen, het plan: hier de overheid uitzuigen en daar het rustige leven opbouwen.
Met buik op het matras en kont omhoog!quote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
Zeg dat nog eens terwijl je nakend over mijn tweepersoons bed kronkelt?
Ik hekel mensen die goede iedeeën hebben, maar ze niet uitvoeren.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een belachelijk grote lening afsluiten bij één of andere DSB-bank ofzo en dan van de radar afflikkeren, heerlijk.
Oeh, ik had even een visualquote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
[..]
*mental image*quote:Op zondag 21 mei 2006 20:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, gewoon vingers in je hersenen en "lalalala" roepen is ook wel goed.
Okquote:Op zondag 21 mei 2006 20:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een goed idee, maar dan moet ik me eerst even losweken van mijn sociale leven hier.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:38 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Ik hekel mensen die goede iedeeën hebben, maar ze niet uitvoeren.
Litso's mental image was vast leuker..quote:
Beetjequote:Op zondag 21 mei 2006 20:39 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Avond, deerne. Went het achttien-zijn inmiddels een beetje?
Lijkt me ook.quote:
Geniet er nog maar even van. Over twee jaar zit je de rest van je leven met ~tig opgescheept.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Geniet er nog maar even van. Over twee jaar zit je de rest van je leven met ~tig opgescheept.
Het went wel. Op den duur.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
Geniet er nog maar even van. Over twee jaar zit je de rest van je leven met ~tig opgescheept.
Mwoa, iemand die gekleed met haar vingers in de oren LALALALALA schreeuwt is beduidend minder geil dan iemand die naakt miauwend over het bed aan het kroelen is.quote:
En als je ouder dan 100 gaat worden, zoals ik? Wat dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Ja of ik word honderdquote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef Urticaria het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik ook niet echt eigenlijk. Dan is het toch de angst voor het vreemde misschien. Puntje van aandacht in ieder geval.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:42 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik mis nooit iets.
Dan ben je vanaf de 100 weer 20 jaar van de -tig af.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
En als je ouder dan 100 gaat worden, zoals ik? Wat dan?
Ik koop een vliegticket naar een random vreemd land en vlieg de week erop weg. En nog nooit heb ik iets gemist.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, ik ook niet echt eigenlijk. Dan is het toch de angst voor het vreemde misschien. Puntje van aandacht in ieder geval.
Dan niet, uiteraard.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
En als je ouder dan 100 gaat worden, zoals ik? Wat dan?
Die zin klopt niet met wat ik bedoel.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, iemand die gekleed met haar vingers in de oren LALALALALA schreeuwt is beduidend minder geil dan iemand die naakt miauwend over het bed aan het kroelen is.
Alhoewel.
Grin.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoa, iemand die gekleed met haar vingers in de oren LALALALALA schreeuwt is beduidend minder geil dan iemand die naakt miauwend over het bed aan het kroelen is.
Alhoewel.
Ja duh, maar ik heb het dan niet over een week, maand of jaar maar meteen de rest van mijn leven. Zeker als ik een bank naai om dat te doen, dan wordt het wel redelijk definitief.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:47 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Ik koop een vliegticket naar een random vreemd land en vlieg de week erop weg. En nog nooit heb ik iets gemist.
Dat alhoewel moest weg want die had dan weer betrekking tot grappig en dan zou de hele zin weer anders moeten gaan. Er zat ergens een kronkel in mijn hoofd die alles in de war schopte zullen we maar zeggen.quote:
Ahja, ik naai geen banken.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja duh, maar ik heb het dan niet over een week, maand of jaar maar meteen de rest van mijn leven. Zeker als ik een bank naai om dat te doen, dan wordt het wel redelijk definitief.
Ah.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat alhoewel moest weg want die had dan weer betrekking tot grappig en dan zou de hele zin weer anders moeten gaan. Er zat ergens een kronkel in mijn hoofd die alles in de war schopte zullen we maar zeggen.
Ah ok, dat is dan wel weer ok. Ik verzin ook wel wat anders dan, wil natuurlijk nog wel naar Nederland kunnen komen om de zoveel tijd.quote:
Nah, dat bedoel ik dus, ik mis het niet. Ik heb geen behoefte om terug te komen, enkel de behoefte om verder te reizen.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dat is dan wel weer ok. Ik verzin ook wel wat anders dan, wil natuurlijk nog wel naar Nederland kunnen komen om de zoveel tijd.
Je kan dan ook weer gewoon gaan 'werken', daarna, natuurlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dat is dan wel weer ok. Ik verzin ook wel wat anders dan, wil natuurlijk nog wel naar Nederland kunnen komen om de zoveel tijd.
Dan heb ik het ook over een eventuele begravenis ofzo. Maar zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:55 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
Nah, dat bedoel ik dus, ik mis het niet. Ik heb geen behoefte om terug te komen, enkel de behoefte om verder te reizen.
Voor je eigen begrafenis terugkomen lijkt me sowieso wat lastig.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef jogy het volgende:
Dan heb ik het ook over een eventuele begravenis ofzo. Maar zo ver ben ik nog lang niet.
"Alsof je iets zou missen".quote:Op zondag 21 mei 2006 21:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heb ik het ook over een eventuele begravenis ofzo. Maar zo ver ben ik nog lang niet.
Doet een collega van me ook inderdaad. Gaat 3 a 4 keer per jaar naar een vreemd land. Hij ziet er wel gelukkig edoch een beetje gestrest uit.quote:Op zondag 21 mei 2006 20:57 schreef fck het volgende:
[..]
Je kan dan ook weer gewoon gaan 'werken', daarna, natuurlijk.
Da's vast niet die onbehoorlijke vlerk naast je op die foto.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Doet een collega van me ook inderdaad. Gaat 3 a 4 keer per jaar naar een vreemd land. Hij ziet er wel gelukkig edoch een beetje gestrest uit.
Ook weer zoiets inderdaad. Ze kunnen me toch niet bereiken.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef HyperExtraPlus2000 het volgende:
[..]
"Alsof je iets zou missen"..
Oh, en daarbij reis ik altijd zonder mobiel, en als ik iemand iets wil melden schrijf ik een brief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |