Hennie Huisman?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:08 schreef JeroenV het volgende:
Persconferentie op RTL 7. Van Geel doet wel erg alsof Hennie God is, maargoed. Dat hoort erbij.
rtl7 voldoetquote:Op maandag 22 mei 2006 15:09 schreef WEST het volgende:
wat gebeurt er ? wat wordt er gezegt.... ik heb geen tv hieren zeker geen AT5
![]()
Er was een live stream.......quote:Op maandag 22 mei 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
wat wat wat wat?
Ik heb geen rtl7 op mijn tv
kut zooiquote:
Hij maakte een Van Gaal-achtige opmerking in de trant van: "Als je het al weet, waarom vraag je het dan?"quote:Op maandag 22 mei 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:
wat wat wat wat?
Ik heb geen rtl7 op mijn tv
hij lijkt er ook nog echt opquote:Op maandag 22 mei 2006 15:17 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Alfons Groenendijk zal wel niet de oom van Mitea zijn hè?
Je houdt van voetbal of je houdt er niet van. Er is geen middenweg.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:19 schreef Asmodian het volgende:
Vind Ten Cate ook niet bepaald sympathiek overkomen. Hij lijkt ook niet bijzonder enthousiast om Ajax te trainen
Hhaa, dan moet je maar eens goed luisteren!quote:Op maandag 22 mei 2006 15:19 schreef Asmodian het volgende:
Vind Ten Cate ook niet bepaald sympathiek overkomen. Hij lijkt ook niet bijzonder enthousiast om Ajax te trainen
ook dat is waar...quote:Op maandag 22 mei 2006 15:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Je houdt van voetbal of je houdt er niet van. Er is geen middenweg.
Heb hier geen AT5 en heb het dus met de paar minuten RTL7 moeten doen. Wat wordt er allemaal gezegd, dan?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hhaa, dan moet je maar eens goed luisteren!
Michael Laudrup weet ook dat een trainer/coach bij Ajax gemiddeld één seizoen aanblijft.quote:Laudrup neemt ontslag en jaar vrijaf
Michael Laudrup is komend seizoen geen trainer meer van Brøndby IF. Samen met zijn assistent John Jensen besloot hij niet in te gaan op het aanbod van de club om voor een seizoen bij te tekenen.
'De lange onderhandelingen leverden slechts een aanbieding voor één seizoen op en dat is niet ideaal voor de club, voor onszelf en de spelers', verklaarde Laudrup.
De voormalig Ajacied is van plan om een jaar vrijaf te nemen. 'Ik heb dat al vaker gezegd en ik ga me er aan houden. Maar het is natuurlijk mogelijk dat ik een aanbod krijg dat ik niet kan weigeren.'
Laudrup en Jensen traden in de zomer van 2002 aan als technisch verantwoordelijken bij de Deense topclub. In vier seizoenen sleepten zij een kampioenschap en twee Deense bekers in de wacht. Aan het begin van het afgelopen seizoen werd Brøndby in de voorronde van de Champions League uitgeschakeld door Ajax (2-2 in Kopenhagen, 3-1 in Amsterdam).
Dat is in ieder geval ietsquote:Op maandag 22 mei 2006 15:25 schreef jna het volgende:
Is al afgelopen
Hij zei dat ie zeer graag Davids bij de selectie wilt hebben en dan ie zich er 100% voor gaat inzetten
quote:'Meestrijden tot de laatste dag met goed voetbal'
22/5/2006 14:44
De nieuwe hoofdtrainer Henk ten Cate en zijn assistenten Alfons Groenendijk en Hennie Spijkerman hebben maandag hun contract ondertekend bij Ajax. 'We moeten tot aan de laatste dag meestrijden om het landskampioenschap en dat moeten we doen met goed voetbal.'
'Ik begin met een heel goed gevoel aan deze klus', zei Ten Cate tijdens de persconferentie. Hij wilde nog niet al te diep ingaan op het toekomstperspectief van bepaalde spelers. 'Ik weet natuurlijk wel wie er in de selectie van Ajax zitten, maar ik kan er nog geen gefundeerde mening over geven. Daar ga ik eerst in de komende tijd gesprekken over voeren met Martin van Geel.'
Ten Cate benadrukte verder dat hij met zijn technische staf (naast Groenendijk en Spijkerman is Fred Grim keeperstrainer) een eenheid wil vormen.
'Uiteindelijk wil je als trainer met de beste spelers werken', ging Spijkerman in op de vraag of hij niet liever hoofdtrainer was gebleven. 'Met een rol als assistent heb ik daarom vanzelfsprekend geen moeite. Het gaat om de eenheid die Henk, ik en de rest van de technische staf vormen. Er is ruimte genoeg om ook als assistent prettig te werken.'
Ook Groenendijk is een tevreden man. 'Dit biedt een prachtige nieuwe kans. Mooi ook om gevraagd te worden. Het assistent-trainerschap biedt nieuwe uitdagingen. Helemaal om deze rol bij deze club te mogen vervullen.'
je onderschat Johanquote:Op maandag 22 mei 2006 15:48 schreef koningdavid het volgende:
Het zal me niet verbazen als Derksen zich ziek meldt voor vanavond![]()
Het is geen Huub Stevens..quote:Op maandag 22 mei 2006 15:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Hup een vuist op die dikke plofkop!
Oh, laat het waar zijn. Dan ben ik oh zo blij.quote:Op maandag 22 mei 2006 15:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Hup een vuist op die dikke plofkop!
Zou pure onmacht van de kant van Ten Cate zijn... doet ie nooooit.quote:Op maandag 22 mei 2006 16:02 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Oh, laat het waar zijn. Dan ben ik oh zo blij.
hij doet het, en dan word laudrup onze nieuwe coachquote:Op maandag 22 mei 2006 16:09 schreef DrDentz het volgende:
Dan issie z'n functie als coach van Ajax snel kwijt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |