tijd voor een herhaling?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:22 schreef MamaLoo het volgende:
Een jaar na zijn overlijden heb ik samen met een vriend een tribute voor Jeff Buckley georganiseerd.
Er zijn twee delen van deel twee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is-ie zo populair dan? De meeste mensen hebben nog nooit van 'm gehoord. En we zijn hier pas bij topic deel 2, maar dat komt misschien omdat de betreffende artiest niet meer zo actief is.
Sowieso of bedoel je het vooral in de versie van Jeff Buckley?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hallelujah is echt 1 van de mooiste nummers ooit.
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er zijn twee delen van deel twee.
http://forum.fok.nl/topic/917948/1/25#42095022
Sowieso, en dan is de versie van Buckley weer het mooist. Vind die van Rufus Wainwright overigens ook erg mooi.quote:Op zondag 3 juni 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sowieso of bedoel je het vooral in de versie van Jeff Buckley?
ja cohen ken ik ook, maar rufus heeft hem ook opgenomenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:11 schreef fretclick het volgende:
heeft rufus ook hallelujah opgenomen? ken alleen de versie van jeff en cohen *hint*
Ik vind die van rufus echt niet om aan te horen, vooral die geliukte versie van shrek, ik vind dat zo niet bij het nummer passen. Andere dingen van rufus vind ik wel ok, maar die versie niet.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sowieso, en dan is de versie van Buckley weer het mooist. Vind die van Rufus Wainwright overigens ook erg mooi.
Damien Rice is wel mooi ja (alleen kwaliteit niet zo goed, maar dat is niet zo gek), Racoon kan ik helaas niets van vinden.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:56 schreef annoh het volgende:
[..]
Ik vind die van rufus echt niet om aan te horen, vooral die geliukte versie van shrek, ik vind dat zo niet bij het nummer passen. Andere dingen van rufus vind ik wel ok, maar die versie niet.
Op fabchannel staat trouwens een versie van damien rice (nouja, een uitvoering van halleluja in de versie van jeff buckley) en die vind ik wel heel mooi gebracht. Ook racoon heb ik het nummer een paar keer prachtig horen zingen.
Ja daardoor ben ik the smiths gaan luisteren!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:22 schreef MuseMuse het volgende:
Iemand de "I know it's over" gehoord van the smiths gecovered door Jeff Buckley?![]()
De oplettende lezer had het kunnen weten, maar vooruit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:43 schreef bigshadow het volgende:
Geen geld inderdaad, al weten wij nog steeds niet wat je er voor hebt betaald.
Met de kanttekening dat ze voor die prijs inderdaad bij cdwow te krijgen zijn, daar lagen ze ook al in het mandje, maar vanwege de levertijd heb ik voor nlstore gekozen waar ze vrijwel hetzelfde kosten. Toen ik bovenstaand bericht postte was ik dat alweer vergeten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb donderdag voor slechts 13 euro Grace en Mystery white boy gekocht bij cdwow. Mooie prijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |