Vind het programmeren van muzikale artiesten in de Juliet ook maar een waardeloos concept (al snap ik best waarom ze het zo doen), anders was ik er ook nog wel even langs gelopen. Ben namelijk nog niet helemaal overtuigd door die plaat van haar, had het graag live willen meemaken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik had er graag wat van gezien, maar had er geen rekening mee gehouden dat het in die verrotte Juliet was
Er is maar 1 andere optie inzake singer/songwriters van die grootte lijkt me: Niet meer programeren. Doe je dit als LL zijnde toch, dan rest enkel Juliet. Elk ander podium is te groot... toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:00 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Vind het programmeren van muzikale artiesten in de Juliet ook maar een waardeloos concept (al snap ik best waarom ze het zo doen), anders was ik er ook nog wel even langs gelopen. Ben namelijk nog niet helemaal overtuigd door die plaat van haar, had het graag live willen meemaken.
Snap ik niet. Haar stem is één en al soul, ze is een vrouw die het leven kent en doet muzikaal juist volop interessante dingen. Intro van Christobel bijvoorbeeld. Totaal niet Sky Radio-fähig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef DaisyDuke het volgende:
Met een rechte rug en m'n borst fier vooruit kan ik God tegemoet treden; ik heb 't meerdere malen geprobeerd, maar ik trek het niet, die Joan! Iedere keer trekt 't op z'n Sky Radio's gezapig aan me voorbij en mis ik de spanning, de soul in haar stem of desnoods een arrangement dat me prikkelt. Als een uiterst brave agente kleurt Joan altijd netjes binnen de lijntjes, doet dus nooit iets stouts en mist wat mij betreft net dat scherpe randje dat haar voor mij interessant zou kunnen maken.
Kortom, niet mijn ding.
Ik was ook niet zo enthousiast maar na haar aanschouwd te hebben in de Julliet (ik hoefde maar 15 minuten in de rij te staat) ben ik wel een beetje om, live was het prachtig en de CD begint me ook steeds meer aan te staan. Niet alle nummers trouwens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik had er graag wat van gezien, maar had er geen rekening mee gehouden dat het in die verrotte Juliet was
En die song met Antony, die hoort gewoon tot de beste songs van de laatste vijf jaar wat mij betreft. Vind je ook niks? Die pianostreken op 2.42....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Jajaja, dat lees en hoor ik overal.Aan publiciteit in ieder geval geen gebrek, in huize Wasser.
Ik hoor het er gewoon niet in. Het door jou genoemde Christobel deed me bijvoorbeeld erg denken aan een Siouxsie b-kantje. Het pakt me niet.
I Defyquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
En die song met Antony, die hoort gewoon tot de beste songs van de laatste vijf jaar wat mij betreft. Vind je ook niks? Die pianostreken op 2.42....
Gister dus geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:02 schreef wlsandman het volgende:
17 November ga ik haar zien op Crossing Border![]()
Ik heb er echt zin in![]()
Precies!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef methodmich het volgende:
Beter laat dan nooit J!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |