jawel hoor, als het topic maar een duidelijke richtprijs bevat...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:53 schreef petervandamned het volgende:
opzouten ik was eerst
bieden toch niet toe gestaan hier?
dat mooie prijsje bepalen jullie zelf, als er niemand meer dna 80 euro had geboden was ie ook weggegaan...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:59 schreef petervandamned het volgende:
Okay ik d8 al Modje heb je deze 'geregeld' en nu wil je ons voor een mooi prijsje happy maken
100 dan
Philips 200W6CS, 20" breedbeeldschermquote:Op zondag 21 mei 2006 20:04 schreef petervandamned het volgende:
mag ik vragen wat komt er voor in de plaats?
Nee niet meer mogelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef Kwarkie het volgende:
150 euro geboden (mits nog mogelijk)
Verklaar u nader aub...quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:39 schreef Reporter het volgende:
Ik haak af, hij loopt hier als een jankepis de boel te belazeren. Peuter!
Een modje die de boel verneuktquote:
Het verhaal heeft altijd 2 kanten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:40 schreef Adelante het volgende:
uhm jah...
Je had me ook terug kunnen mailen ipv hier op het forum onjuiste aantijgingen te maken. Ik ga mij hier verder niet meer mee bezig houden en biedt daarom de monitor opnieuw te koop aan voor iemand die wel serieus interesse heeft.
Dat lijkt me toch aardig duidelijk verder.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:52 schreef Adelante het volgende:
het is een startprijs, diegene met het hoogste bod op dinsdag 22 uur, mag hem hebben
Je opent een topic wat aardig duidelijk is, de prijs die eruit komt rollen ,bevalt je niet en een user waarmee je mailcontact hebt gehad wordt even zwart gemaakt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:07 schreef Adelante het volgende:
ik ga nu
ik denk dat het beter is morgen een compleet nieuw topic te openen, want hierin verder wordt toch niks meer
De prijs bevalt me niet? Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan, tyf eens snel een eind op als je totaal niet weet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je opent een topic wat aardig duidelijk is, de prijs die eruit komt rollen ,bevalt je niet en een user waarmee je mailcontact hebt gehad wordt even zwart gemaakt.
Lekkere Moderator ben je.![]()
sorry, maar ik kies niet voor jouw oplossingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:25 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
Ja lijkt mij eigenljk ook niet meer dan logisch dat je hier iets van uitleg geeft van hetgeen er nu daadwerklijk voorgevallen is... Het lijkt mij toch dat je JUIST als moderator het goede voorbeeld moet geven?
En als jou verder niks te verwijten valt dan lijkt het me dat je dit zo hebt verklaard en uitgelegd wat er nu gebeurd is... Een heel nieuw topic openen lijkt mij dan ook derhalve niet echt de juiste oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |