Als je op Isa moet wachten gebeurt er noooit iets.....quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Isa, zou je deze kunnen sluiten? TTK # 97 films met Dustin Hoffman
1.Dat is helaasgeen officiële fok smiliequote:Op maandag 31 juli 2006 13:20 schreef k_man het volgende:
Als *fap fap* erbij moet, dan moet daar toch eigenlijk de ruksmilie bij?
Houdt dit nu ook in dat je geen topic over een bepaalde kunststroming mag maken?quote:Isabeau heeft een hekel aan centrale topics.
Met de tag [Algemeen] misschienquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:44 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eh Isabeau,
Ik heb de FAQ gelezen () en las dit,
[..]
Houdt dit nu ook in dat je geen topic over een bepaalde kunststroming mag maken?
Wat een ingewikkeld subforumquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met de tag [Algemeen] misschien.
Vrouwen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:51 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Wat een ingewikkeld subforum.
Het gaat dus enkel om de topictitel en niet om de inhoud? Moet het nog allitereren, of in de vorm van een Haiku?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:53 schreef Lienekien het volgende:
Of geen tag.
Een Haiku is te lang. Doe dan maar allitereren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:55 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Het gaat dus enkel om de topictitel en niet om de inhoud? Moet het nog allitereren, of in de vorm van een Haiku?
Dank jullie welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een Haiku is te lang. Doe dan maar allitereren.
Iedereen mist Isa.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:06 schreef Automatic_Rock het volgende:
ajb niet...
trouwens.., ik mis Isa
Vorig weekend postte ze in een TTK wedstrijd topic dat haar internet eruit had gelegen... zou dat het probleem zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Zal ik eens achter de schermen gaan zoeken?? Want ik heb haar nog helemaal niet gezien sinds ik weer terug ben..
Zou er een verband zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |