Goed dat je het zegt!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je mij maar niet op een tostie gaat leggen
Neuh, dat doe ik alleen als ik de tosti daarna af mag likkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als je mij maar niet op een tostie gaat leggen
En weet Atrimar niet waar Isa gebleven is dan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Atrimar heeft ondertussen al wel weer gepost. De Dieetclub mist Isa ook al zo erg![]()
'k Denk niet dat die nog gaat werkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:30 schreef DaMart het volgende:
Er staat een e-mailadres in zijn profiel...![]()
Ah, ok, dan kunnen we dat maar niet proberen... anders even ergens een ludiek topic of zo: Gezocht: moderator. Laatst gesignaleerd op <datuM>, zij was gekleed in het blauw.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef Troel het volgende:
[..]
'k Denk niet dat die nog gaat werken
Een tijdje geleden zijn al die oude mailadressen opgeschoond.
Oh wacht, ik zei 'ludiek'. Dat is geen handig woord om te gebruiken nu, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ok, dan kunnen we dat maar niet proberen... anders even ergens een ludiek topic of zo: Gezocht: moderator. Laatst gesignaleerd op <datuM>, zij was gekleed in het blauw.
Maar het is wel een leuk idee!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zei 'ludiek'. Dat is geen handig woord om te gebruiken nu, geloof ik.![]()
Welk forum zou het beste zijn? V&A, GC?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar het is wel een leuk idee!
[GEZ] idd
Moeten we Atrimar wel kunnen bereiken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:04 schreef wyccie het volgende:
Atrimar is haar vriend toch? En die weet óók niet waar ze is?![]()
GCquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk forum zou het beste zijn? V&A, GC?
Oh, konijn is lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
Ga even op bezoek!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, dat weet ik niet hoor
Ik had Natalie gevraagd of ze Isa wou bellen om te vragen wat er aan de hand was. En dat heeft ze gedaan, vandaar dat ik dit weet. Maar ik heb niet zelf gesproken
Ik heb trouwens Isa nog nooit gesproken of gezien. En we zijn al ruim anderhalf jaar samen mod
Ze woont aan de andere kant van de Maas Erik. Daar kom ik liever niet..quote:
Ook niet voor Isabeau? Nou, zeg. Dat zou ik nog wel overwegen als ik een medemod was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ze woont aan de andere kant van de Maas Erik. Daar kom ik liever niet..![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Goed nieuws, alles is ok met Isa
Oscar het konijn heeft de internetkabel doorgeknabbelt. Maar als het goed is, is ze dit weekend weer online
Oh, overwegen doe ik ook welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet voor Isabeau? Nou, zeg. Dat zou ik nog wel overwegen als ik een medemod was.
Dat willen we je niet aandoen hoor. Dat je de hele modhandleiding weer moet gaan doorploegen om te weten hoe je ook alweer een slotje moest zetten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, jullie zijn wel erg rellerig vandaag
Eerst neemt er 1 het woord 'ludiek' in de mond, en nu weer een konijn eten
Ik zou bijna een slotje gaan zetten
Ik help wel even!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat hoef ik niet op te zoeken hoor.
Ik plaats gewoon 22 posts
Maak eens een heldere zin Erik..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie sluit opent, toch?
Spa.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maak eens een heldere zin Erik..
Dit voldoet niet aan de definitie van een zin..., laat staan een heldere zinquote:
Heerlijk helder Heineken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit voldoet niet aan de definitie van een zin..., laat staan een heldere zin
Het smeltwater stroomde via het bergbeekje het dal in.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dit voldoet niet aan de definitie van een zin..., laat staan een heldere zin
Kijk, dat is een zinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het smeltwater stroomde via het bergbeekje het dal in.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie sluit opent, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |