Mij is het nog nooit gebeurd Erikquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
't Gebeurt hier zeker ook maar zelden.
Maar hier mógen jullie juist meningen hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mij is het nog nooit gebeurd Erik
Maar een niet nader te noemen modje van TTK heeft al verschillende van zulke voorvallen meegemaakt.
Maargoed, ik veroordeel niks, ik heb er ook geen mening over, en namen noemen ga ik al helemaal niet doen.
Oh, ik begrijp je probleem compleet. A_R ophouden met zeurenquote:
Jawel!!quote:
Tja, vrouwen Erik..quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ik begrijp je probleem compleet. A_R ophouden met zeuren.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tja, vrouwen Erik..
Wees maar blij, jij zal er geen last van hebben.
Hooguit Imca Marina misschien..
Is madonna ook al homomoeder??? Jullie soort pikt ook alles in hequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
En daar denk je zeker dat Barbara Streisand, Cher en Madonna ook nog bij zitten.
Daphnequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Is madonna ook al homomoeder??? Jullie soort pikt ook alles in he
Nou vooruit, die mag je houden. Maar Daphne Bunskoek willen we terug potdimme!!
Mijn moeder ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Homomoeders? huh? Heb ik iets gemist?
Mijn tante Thea is een homomoeder![]()
Ja, Erik's soort vond Imca Marina te oud, en nu hebben ze Daphne van ons ingepikt, en tot nieuwe homomoeder benoemtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Homomoeders? huh? Heb ik iets gemist?
Mijn moeder is geen "hij"quote:
Ik ben erg benieuwd wie jij irritant vindt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nou, nu er in LPT irritante SHO-ers worden besproken, kunnen wij hier misschien irritante TTK-ers bespreken
Nou, het is een man, en het begint met een kquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wie jij irritant vindt.
Expeditie Robinson. Al vind ik de ziekenhuisserie beter.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Lienekien het volgende:
ER
Het viel dit seizoen ook wel wat tegen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef Isabeau het volgende:
Ah, daarvan riep iedereen dat ik dat moest kijken, maar ik heb er niets van gezien
Ik hoorde iets over twee Belgen die erg leuk (lees: irritant voor de rest) waren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:47 schreef Biancavia het volgende:
Het viel dit seizoen ook wel wat tegen.
George Clooney.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Expeditie Robinson. Al vind ik de ziekenhuisserie beter.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over twee Belgen die erg leuk (lees: irritant voor de rest) waren.
Ja twee lesbische meiden met ADHD.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over twee Belgen die erg leuk (lees: irritant voor de rest) waren.
Ik ben de draad kwijt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
Hebben we nu echt 3 slowchattopics?
Je weet best dat jíj hier alleen theoretische macht hebt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar wat nu, als ik niet in een lieve bui ben??![]()
Ik wíst hetquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Je weet best dat jíj hier alleen theoretische macht hebt!![]()
ISa is hier de machthebber
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:
Je moet 'm niet tarten. Daar wordt hij opstandig van.quote:
Isa heeft alleen maar macht in de keuken. En zo hoort het ook met vrouwenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef freecell het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:32 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa heeft alleen maar macht in de keuken. En zo hoort het ook met vrouwen![]()
Bij gebrek aan een fokkeuken hebben we haar naar CUL gestuurd trouwens..
A Song of Ice and Fire - George R.R. Martinquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:39 schreef deedeetee het volgende:
NU de George R.R. Martin uit is zoek ik het topic over de serie het lied van ijs en vuur maar ik kan het nergens meer vinden en de zoekfunctie kwam niet verder als een dikke error ?![]()
Dat was 2001, Isa. 30 mei, om precies te zijn.quote:Op zondag 29 augustus 2004 03:49 schreef Isabeau het volgende:
Grote Crash beruchte crash van mei 2000 waarbij een hele maand aan posts compleet
Hele erge buikpijn en bloeden. Iemand ervaring mee? staat ook wat in.quote:
Ja, toen was mijn moeder jarig, Arceequote:Op donderdag 20 juli 2006 17:05 schreef Arcee het volgende:
Dat was 2001, Isa. 30 mei, om precies te zijn.
Waarom niet? LOLlerOMFGLOLCopterquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik pas het woordenboek trouwens morgennacht aan, dus als er nog meer ideeën en suggesties zijn dan zijn ze welkom. Moet Maikuuuuuuuuul bijv. al in het woordenboek? Etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |