abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2006 @ 20:42:38 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38098017
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:44 schreef mcyodogg het volgende:
Gerrard en Lampard zijn vergelijkbare spelers, alleen moet Lampard elke week in een hoger niveau meedraaien. Want laten we eerlijk zijn, bij Chelsea wordt er het beste gevoetbald van Engeland (en nogmaals: goed betekent niet mooi).
Ik denk dat je dat kan betwijfelen. Je kan wel stellen dat er het meest constant wordt gevoetbald. Maar als het er echt omgaat zoals in halve finales gaat het nog wel eens mis
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:44 schreef mcyodogg het volgende:
Trouwens, van Nistelrooij niets voor Liverpool?
Die zal niet gepruimd worden door de fans.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2006 @ 20:45:37 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38098154
quote:
Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef stevengerrard het volgende:

Nou over dat "beste" voetbal wil ik nog wel een discussie met je voeren. Want als je Chelsea dit seizoen goed voetbal noemt spelen heb je naar de verkeerde wedstrijden gekeken.. Ok, voor december speelde ze idd goed voetbal maar dat mag ook wel met zón selectie...Echter na December hebben ze geluk gehad dat ze zo'n voorsprong hadden opgebouwd en dat ze net de wedstrijd wonnen.
Ik had ergens gelezen dat op basis van de laatste 3 kwart wedstrijden van het seizoen LFC kampioen geworden zou zijn met de gehaalde punten.

Dat is natuurlijk niet geheel eerlijk omdat CFC dan die laatste wedstrijden wellicht beter gespeeld had, maar het geeft wel aan dat LFC zeker het laatste half jaar echt niet voor CFC onder doet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2006 @ 20:47:41 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38098228
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:40 schreef stevengerrard het volgende:

Kuyt wordt in elk geval niet de nieuwe spits want die heeft zelf aangegeven meer bij Newcastle te passen
Dan kan-ie echter bij F'noord blijven. Daar heeft-ie meer kans op prijzen en op CL voetbal. Als-ie naar NUFC gaat is het alleen voor het geld.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_38098290
Het punt in de tweede seizoenshelft was dat Chelsea tegengoals ging krijgen en daarom werden ze wat kwetsbaarder. Komt natuurlijk ook, dat ze de tweede helft niet meer hoefden, alleen de voorsprong te consolideren. Ik heb het idee dat dat ook wel meespeelde. Tot en met Barcelona was het niveau een stuk lager (je kan ook niet een heel jaar zo goed, dat lukt niemand). Daarna vind ik dat ze het best goed hebben op gepakt en tot en met Manchester was het weer goed. De laatste 2 waren flaters, maar niet erg serieus meer genomen.

Maar door het jaar genomen heeft Chelsea een hoger niveau gehaald dan de rest. Andere clubs hadden echt hele fases waarin ze minder waren.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_38098891
Worden er nog aankopen verwacht bij Arsenal?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2006 @ 21:19:39 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_38099648
quote:
Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
Het punt in de tweede seizoenshelft was dat Chelsea tegengoals ging krijgen en daarom werden ze wat kwetsbaarder. Komt natuurlijk ook, dat ze de tweede helft niet meer hoefden, alleen de voorsprong te consolideren. Ik heb het idee dat dat ook wel meespeelde. Tot en met Barcelona was het niveau een stuk lager (je kan ook niet een heel jaar zo goed, dat lukt niemand). Daarna vind ik dat ze het best goed hebben op gepakt en tot en met Manchester was het weer goed. De laatste 2 waren flaters, maar niet erg serieus meer genomen.

Maar door het jaar genomen heeft Chelsea een hoger niveau gehaald dan de rest. Andere clubs hadden echt hele fases waarin ze minder waren.
Ze zijn kampioen geworden dus ze waren over het gehele jaar genomen de beste, dat is logisch, maar als je ziet dat LFC de laatste 11 wedstrijden (incl. FA Cup wedstrijden) voor de FA Cup finale gewonnen heeft met een doelsaldo 32 voor en 7 tegen en dat dat wedstrijden 51 t/m 61(!) van het seizoen waren, dan kan je niet anders zeggen dan dat LFC zeker een zeer goed team heeft en goed voetbal speelde.

De slechtste periode vielen aan het begin van het seizoen en de periode dat Sissoko geblesseerd was.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_38100725
quote:
Op maandag 22 mei 2006 21:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Ze zijn kampioen geworden dus ze waren over het gehele jaar genomen de beste, dat is logisch, maar als je ziet dat LFC de laatste 11 wedstrijden (incl. FA Cup wedstrijden) voor de FA Cup finale gewonnen heeft met een doelsaldo 32 voor en 7 tegen en dat dat wedstrijden 51 t/m 61(!) van het seizoen waren, dan kan je niet anders zeggen dan dat LFC zeker een zeer goed team heeft en goed voetbal speelde.

De slechtste periode vielen aan het begin van het seizoen en de periode dat Sissoko geblesseerd was.
Zeker, ik onderschat de kwaliteit van Liverpool ook helemaal niet. Ik vind het juist heel knap wat ze gedaan hebben, omdat ze ook nog eens een drukker voorseizoen hadden dan de anderen. Als Chelsea niet zo goed was, hadden ze zeker een goede kans op de titel gehad.

Maar dat is dan meteen ook het probleem voor Liverpool, Chelsea is wel zo goed. Meeste gescoord (met Manu), minste tegengoals. En het mooie is, ze doen het niet met de meest voor de hand liggende spelers. Ze halen niet, a la Madrid, meteen Ronaldo, Zidane of Beckham, maar met relatief jongere spelers. Die wel talent hebben, maar nog niet een superstatus hebben.

Dit jaar lijkt daar verandering in te komen, met Ballack en wellicht Shevchenko en Tevez, want er is blijkbaar extra klasse nodig om het Europees waar te maken. Want, inderdaad, tegen Barcelona-uit was het te mat, en tegen Liverpool kwamen ze te laat op gang. Aan de andere kant, ik heb alle toppers in de competitie in ieder geval gezien, en daarin was Chelsea vrij indrukwekkend.

Ik vind het ook extra knap wat Liverpool vorig jaar flikte, door met relatief mindere sterren de belangrijkste prijs te winnen (al hadden ze in de halve finale helemaal niet gescoord ) . Maar je ziet toch, om aan de top te blijven, is er weldegelijk wereldklasse nodig. En nu weet ik dat de portemonnee van Liverpool kleiner is dan die van Chelsea, maar als Liverpool een echte tegenstrijder van Chelsea wilt worden op de lange termijn, zal er toch wat meer klasse in het team moeten komen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 22 mei 2006 @ 22:18:38 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38102832
quote:
'Rosicky heeft keuring bij Arsenal achter rug'

Dat Rosicky ging vertrekken bij Borussia Dortmund stond min of meer vast. Maar de keuze van de spelmaker is verrassend: Arsenal.

De onderhandelingen zijn in een vergevorderd stadium, nu Rosicky (25) het kamp van de Tsjechische ploeg verliet voor een medische keuring in Londen. Dat meldde BVB-manager Hans-Joachim Watzke in de Tsjechische krant Mlada Fronta.

De Tsjechische bondscoach Karel Brückner bevestigde de toenadering van Arsenal. 'Ik ben verrast dat het niet eerder naar buiten is gekomen. We hebben geprobeerd onze belofte te houden om het voor ons te houden, maar ik moet toegeven dat Tomas een medisch keuring ondergaat.'

Eerder werd al duidelijk dat de transfer naar Atletico Madrid, dat lange tijd gezien werd als beoogde nieuwe club, geen doorgang zou vinden. Maar het uitblijven van een bankgarantie (voor de afkoopsom van negen miljoen) heeft andere clubs de gelegenheid gegeven zich in de strijd te mengen om Rosicky.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:26:25 #34
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38122433
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:27:40 #35
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_38122481
MONTANA, moet ik alle posts nog van je opzoeken waar je stelt dat Henry weg zou gaan?

  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:29:19 #36
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_38122555
Dat is geen slechte zaak voor Arsenal..

Blij dat Paul Dickov weg is bij de Rovers!
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:33:22 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38122716
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef Gunner het volgende:
MONTANA, moet ik alle posts nog van je opzoeken waar je stelt dat Henry weg zou gaan?

[afbeelding]
Liever niet. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij. Na een goed WK kan Real Madrid nog komen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 23 mei 2006 @ 14:34:53 #38
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_38122772
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet. Maar goed, de zomer is nog niet voorbij. Na een goed WK kan Real Madrid nog komen!
Prima. Hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moeten ze diep in de buidel tasten
pi_38159921
Liverpool heeft zich vandaag officieel bij Feyenoord gemeld voor Kuyt
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:34:00 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38167462
West Brom snub Spurs' Davies move

Tottenham have had a £3.5m bid for West Brom defender Curtis Davies turned down by Baggies boss Bryan Robson.
Robson believes the England Under-21 international has a pivotal role to play for West Brom next season as they aim to bounce back to the Premiership.

"We've turned down an offer from Tottenham for Curtis. He is not for sale," Robson told the club's website.

"If we can keep all the boys together and bring in a couple of new players, we have a good chance next season."

Baggies chairman Jeremy Peace has backed his manager's decision. He said: "We have made it clear since the day we knew which division we will be playing in next season that it is our intention to strengthen the squad - not take it apart."

The Baggies paid Luton £3m for Davies on transfer deadline day last August. He made 35 appearances for the relegated outfit last season.


NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:40:04 #41
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_38167672
Arsenal had/heeft toch ook interesse in deze kerel?
  woensdag 24 mei 2006 @ 16:57:40 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38168411
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:40 schreef Gunner het volgende:
Arsenal had/heeft toch ook interesse in deze kerel?
Alleen in de wandelgangen volgens mij.

Johnson trouwens voor 8,5 miljoen pond van Palace naar Wigan
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38180049
Wigan gaat dit jaar dus wel flink investeren. Whelan zal wel geschrokken zijn van het seizoenseinde en vreest de degradatie. Goed om dus nu te wat goede spelers aan te trekken.
pi_38181857
Sommeil van ManCity naar Sheffield United. Lijkt me een goede aankoop van Warnock.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 26 mei 2006 @ 09:29:53 #45
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38223465
quote:
'Verlosser' Redknapp langer bij Portsmouth

Harry Redknapp hield Portsmouth in het Premiership met een indrukwekkende eindspurt. Alle reden voor het bestuur van Pompey om de coach langer vast te leggen.

De komende drie seizoenen staat Redknapp nog onder contract bij de club van Fratton Park. 'Het einde van het seizoen was slechts het begin. Harry is nu de man die ons verder zal leiden', legde algemeen directeur Peter Storrie uit.

Redknapp keerde in december 2005 terug bij Portsmouth, dat hij eerder had verlaten voor een baan bij aartsrivaal Southampton. In de slotfase stelde Pompey lijfsbehoud veilig door in een reeks van negen duels twintig punten te pakken en daarmee de zeventiende plaats te veroveren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38227127
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alleen in de wandelgangen volgens mij.

Johnson trouwens voor 8,5 miljoen pond van Palace naar Wigan
Niet zeker toch? Las dat Bolton dat bid gematcht had
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:52:24 #47
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38234426
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Niet zeker toch? Las dat Bolton dat bid gematcht had
Ik was idd te voorbarig.

Wigan heeft met 8,5 het hoogste bod en nu is het aan Everton en Bolton om er overheen te gaan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:48:49 #48
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_38406047
Chelsea bijna rond met Shevchenko voor ongeveer ¤52 miljoen

Als ze nu geen kampioen meer worden dan pak ik voor een jaar een avatar van de club die het wordt
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:52:38 #49
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_38406186
Het moet echt niet gekker worden. De PL word echt minder leuk zo
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:55:33 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38406273
Hoe meer sterren hoe meer gedonder in de tent. Sterren heeft geen garantie voor succes. Kijk maar naar Real.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')