Hij wilt dus net zoveel als Ballckquote:Frank Lampard will begin contract talks with Chelsea after the World Cup, according to the England star's agent.
The 28-year-old midfielder has been linked with a move away from Stamford Bridge but recently revealed his intentions to stay at the club.
Agent Steve Kutner said: "I have spoken to Peter Kenyon and we are looking to sit down shortly after the World Cup."
Lampard has three years left on the five-year deal he signed in the summer of 2004.
Meanwhile, new signing Michael Ballack has revealed he expects to finish his career at Chelsea.
The 29-year-old German completed his free transfer from Bayern Munich, signing a three-year deal, and said he hoped it would be his last club.
"I'd like to finish my career here," Ballack said. "I hope things work out well and that we're successful in the next three years and the possibility will exist to extend that contract.
The strengths of the English midfield are well known
Michael Ballack
"You could say that is my vision at the moment, to end my career at Chelsea."
Ballack may face his new team-mates during the summer with the prospect of England and Germany playing each other in the second round of the World Cup.
He added: "Germany always has great respect for England, comparable with Brazil, Italy and Argentina.
"The strengths of the English midfield are well known but, given that, the people of Germany would always look forward to England playing Germany.
"It is always a big game. It is a duel and we will look forward to renewing that duel."
quote:Andriy Shevchenko will decide next week whether he will stay at AC Milan or move to Premiership champions Chelsea.
quote:Manchester United owner Malcolm Glazer has suffered a second stroke and been re-admitted to hospital, BBC Radio Five Live reports.
quote:Paul Dickov has been released by Blackburn after he rejected an offer of a new contract at Ewood Park.
The 33-year-old Scotland international has been linked with a return to former club Manchester City.
zo het nieuws van de dag.quote:Blackburn manager Mark Hughes says he has no reason to think striker Craig Bellamy will leave over the summer.
quote:"We'll be certainties for relegation next season, but we were certainties to go down this season as well.
quote:"I knew today was our day - I don't know why but I just knew. It's just the beginning for us now.
quote:"The lads love each other and when you've got that belief you can do anything."
quote:Leeds boss Kevin Blackwell said: "Congratulations to Watford - they were the better team on the day and I hope they do the Premiership proud.
quote:"It was just one of those things, there was some shoddy marking at the corner for their first goal - but it's been Watford's day.
quote:"I'm proud of what the players have achieved this season but we'll rebuilding this club.
quote:"I can only apologise to all our fans for the performance but the players gave their all.
quote:"It just didn't happen on the day. We've come up short on the last day of the season - it's as simple as that. Watford must take all the credit.
quote:"It'll be tough next season with teams like Birmingham and Southampton there but we'll be ready for the challenge come August."
en:quote:"We haven't got the financial power of many teams but we've got a great team spirit and the players have been brilliant.
quote:Sven-Goran Eriksson has called Tottenham defender Michael Dawson in to England's World Cup squad as a standby following Luke Young's withdrawal with an ankle injury.
The Charlton player was forced to drop out of the squad on Saturday because of the problem which had seen him miss the last seven Premiership games of the season.
quote:
ha ha haquote:Op zondag 21 mei 2006 19:05 schreef mcyodogg het volgende:
. Lampard moet zeker een salarisverhoging krijgen, het liefst het hoogst van allemaal, hoort bij de beste ter wereld.
Ik snap niet waarom dit altijd op zoveel weerstand stuit. Hij is toch van de meest complete spelers, degene die zijn team op het hoogste niveau (bijna onverslaanbaar zelfs) houdt, week in week uit. Met bovendien speciefieke kwaliteiten waarmee hij een wedstrijd kan openbreken, zelf of voor een ander.quote:
Raar hequote:Op maandag 22 mei 2006 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
maar niemand (op Mourinho en wat Chelsea-supporters na) lijkt het met me eens te zijn.
Nou over dat "beste" voetbal wil ik nog wel een discussie met je voeren. Want als je Chelsea dit seizoen goed voetbal noemt spelen heb je naar de verkeerde wedstrijden gekeken.. Ok, voor december speelde ze idd goed voetbal maar dat mag ook wel met zón selectie...Echter na December hebben ze geluk gehad dat ze zo'n voorsprong hadden opgebouwd en dat ze net de wedstrijd wonnen.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:44 schreef mcyodogg het volgende:
Gerrard en Lampard zijn vergelijkbare spelers, alleen moet Lampard elke week in een hoger niveau meedraaien. Want laten we eerlijk zijn, bij Chelsea wordt er het beste gevoetbald van Engeland (en nogmaals: goed betekent niet mooi).
Trouwens, van Nistelrooij niets voor Liverpool?
Ik denk dat je dat kan betwijfelen. Je kan wel stellen dat er het meest constant wordt gevoetbald. Maar als het er echt omgaat zoals in halve finales gaat het nog wel eens misquote:Op maandag 22 mei 2006 17:44 schreef mcyodogg het volgende:
Gerrard en Lampard zijn vergelijkbare spelers, alleen moet Lampard elke week in een hoger niveau meedraaien. Want laten we eerlijk zijn, bij Chelsea wordt er het beste gevoetbald van Engeland (en nogmaals: goed betekent niet mooi).
Die zal niet gepruimd worden door de fans.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:44 schreef mcyodogg het volgende:
Trouwens, van Nistelrooij niets voor Liverpool?
Ik had ergens gelezen dat op basis van de laatste 3 kwart wedstrijden van het seizoen LFC kampioen geworden zou zijn met de gehaalde punten.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:18 schreef stevengerrard het volgende:
Nou over dat "beste" voetbal wil ik nog wel een discussie met je voeren. Want als je Chelsea dit seizoen goed voetbal noemt spelen heb je naar de verkeerde wedstrijden gekeken.. Ok, voor december speelde ze idd goed voetbal maar dat mag ook wel met zón selectie...Echter na December hebben ze geluk gehad dat ze zo'n voorsprong hadden opgebouwd en dat ze net de wedstrijd wonnen.
Dan kan-ie echter bij F'noord blijven. Daar heeft-ie meer kans op prijzen en op CL voetbal. Als-ie naar NUFC gaat is het alleen voor het geld.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:40 schreef stevengerrard het volgende:
Kuyt wordt in elk geval niet de nieuwe spits want die heeft zelf aangegeven meer bij Newcastle te passen
Ze zijn kampioen geworden dus ze waren over het gehele jaar genomen de beste, dat is logisch, maar als je ziet dat LFC de laatste 11 wedstrijden (incl. FA Cup wedstrijden) voor de FA Cup finale gewonnen heeft met een doelsaldo 32 voor en 7 tegen en dat dat wedstrijden 51 t/m 61(!) van het seizoen waren, dan kan je niet anders zeggen dan dat LFC zeker een zeer goed team heeft en goed voetbal speelde.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
Het punt in de tweede seizoenshelft was dat Chelsea tegengoals ging krijgen en daarom werden ze wat kwetsbaarder. Komt natuurlijk ook, dat ze de tweede helft niet meer hoefden, alleen de voorsprong te consolideren. Ik heb het idee dat dat ook wel meespeelde. Tot en met Barcelona was het niveau een stuk lager (je kan ook niet een heel jaar zo goed, dat lukt niemand). Daarna vind ik dat ze het best goed hebben op gepakt en tot en met Manchester was het weer goed. De laatste 2 waren flaters, maar niet erg serieus meer genomen.
Maar door het jaar genomen heeft Chelsea een hoger niveau gehaald dan de rest. Andere clubs hadden echt hele fases waarin ze minder waren.
Zeker, ik onderschat de kwaliteit van Liverpool ook helemaal niet. Ik vind het juist heel knap wat ze gedaan hebben, omdat ze ook nog eens een drukker voorseizoen hadden dan de anderen. Als Chelsea niet zo goed was, hadden ze zeker een goede kans op de titel gehad.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Ze zijn kampioen geworden dus ze waren over het gehele jaar genomen de beste, dat is logisch, maar als je ziet dat LFC de laatste 11 wedstrijden (incl. FA Cup wedstrijden) voor de FA Cup finale gewonnen heeft met een doelsaldo 32 voor en 7 tegen en dat dat wedstrijden 51 t/m 61(!) van het seizoen waren, dan kan je niet anders zeggen dan dat LFC zeker een zeer goed team heeft en goed voetbal speelde.
De slechtste periode vielen aan het begin van het seizoen en de periode dat Sissoko geblesseerd was.
quote:'Rosicky heeft keuring bij Arsenal achter rug'
Dat Rosicky ging vertrekken bij Borussia Dortmund stond min of meer vast. Maar de keuze van de spelmaker is verrassend: Arsenal.
De onderhandelingen zijn in een vergevorderd stadium, nu Rosicky (25) het kamp van de Tsjechische ploeg verliet voor een medische keuring in Londen. Dat meldde BVB-manager Hans-Joachim Watzke in de Tsjechische krant Mlada Fronta.
De Tsjechische bondscoach Karel Brückner bevestigde de toenadering van Arsenal. 'Ik ben verrast dat het niet eerder naar buiten is gekomen. We hebben geprobeerd onze belofte te houden om het voor ons te houden, maar ik moet toegeven dat Tomas een medisch keuring ondergaat.'
Eerder werd al duidelijk dat de transfer naar Atletico Madrid, dat lange tijd gezien werd als beoogde nieuwe club, geen doorgang zou vinden. Maar het uitblijven van een bankgarantie (voor de afkoopsom van negen miljoen) heeft andere clubs de gelegenheid gegeven zich in de strijd te mengen om Rosicky.
Liever niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef Gunner het volgende:
MONTANA, moet ik alle posts nog van je opzoeken waar je stelt dat Henry weg zou gaan?
[afbeelding]
Prima. Hij heeft nog een contract tot 2010 dus dan moeten ze diep in de buidel tastenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Liever niet.Maar goed, de zomer is nog niet voorbij. Na een goed WK kan Real Madrid nog komen!
![]()
Alleen in de wandelgangen volgens mij.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:40 schreef Gunner het volgende:
Arsenal had/heeft toch ook interesse in deze kerel?
quote:'Verlosser' Redknapp langer bij Portsmouth
Harry Redknapp hield Portsmouth in het Premiership met een indrukwekkende eindspurt. Alle reden voor het bestuur van Pompey om de coach langer vast te leggen.
De komende drie seizoenen staat Redknapp nog onder contract bij de club van Fratton Park. 'Het einde van het seizoen was slechts het begin. Harry is nu de man die ons verder zal leiden', legde algemeen directeur Peter Storrie uit.
Redknapp keerde in december 2005 terug bij Portsmouth, dat hij eerder had verlaten voor een baan bij aartsrivaal Southampton. In de slotfase stelde Pompey lijfsbehoud veilig door in een reeks van negen duels twintig punten te pakken en daarmee de zeventiende plaats te veroveren.
Niet zeker toch? Las dat Bolton dat bid gematcht hadquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alleen in de wandelgangen volgens mij.
Johnson trouwens voor 8,5 miljoen pond van Palace naar Wigan
Ik was idd te voorbarig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet zeker toch? Las dat Bolton dat bid gematcht had
52m is wel veelquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:48 schreef numero_uno het volgende:
Chelsea bijna rond met Shevchenko voor ongeveer ¤52 miljoen
Als ze nu geen kampioen meer worden dan pak ik voor een jaar een avatar van de club die het wordt
zzij hebben geen goede coachquote:Hoe meer sterren hoe meer gedonder in de tent. Sterren heeft geen garantie voor succes. Kijk maar naar Real.
Hoeft nou ook weer niet kijk maar naar Chelsea an sich veel sterren maar met een trainer aan het hoofd die er wel een team van kan bouwen en in dit geval is een sterrenensemble met een goede trainer wel een garantie voor succesquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef Dos37 het volgende:
Hoe meer sterren hoe meer gedonder in de tent. Sterren heeft geen garantie voor succes. Kijk maar naar Real.
Met dat verschil dat er bij Chelsea wel een trainer voor de groep staat die er mee overweg kan...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:55 schreef Dos37 het volgende:
Hoe meer sterren hoe meer gedonder in de tent. Sterren heeft geen garantie voor succes. Kijk maar naar Real.
Shev en ..?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er bij Chelsea wel een trainer voor de groep staat die er mee overweg kan...
Met de komst van Sheva heb je in mijn ogen de 2 beste spitsen ter wereld in de PL,ben benieuwd.
oow ik las de vraag verkeerd. Ik dacht dat ze allbei bij chelsea moesten spelen..quote:
Uiteraardquote:
Ach,zolang je maar de naam van Helder maar niet noemtquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:44 schreef Gunner het volgende:
Ja dat is echt een giller
Hij gaat het helemaal maken al zei ik dat van Upson, Pennant en Jeffers ook
Lig je al op de grond van het huilen DG als je deze namen leest?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef Gunner het volgende:
Niet doorvertellen maar door Glenn ben ik AFC gaan volgen
Die staat in het schoenentopic.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:48 schreef numero_uno het volgende:
Als ze nu geen kampioen meer worden dan pak ik voor een jaar een avatar van de club die het wordt
Hoe bedoel je???quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:51 schreef WeebI het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal die oude avatar
quote:Bond departure opens door for Redknapp and Son
Portsmouth assistant manager Kevin Bond is expected to join Newcastle on Thursday as Glenn Roeder's number two, opening the door for Pompey to offer Jamie Redknapp a coaching job at Fratton Park under the wing of his father Harry.
Speculation has been rife for some time that Redknapp junior, 32, would join the staff at Portsmouth - despite the fact he currently works for Sky Sports as a football pundit and his previous connection with deadly rivals Southampton, where he spent the last season of his career before retiring through injury.
But dad Harry made the bold step back from Saints to save Pompey from relegation last term and has won over the vast majority of the Fratton fans.
He has also recently signed a new three-year contract to remain as manager and will preside over a major backroom shake-up for the new campaign.
Bond, 48, the former Southampton, Bournemouth, Manchester City and Norwich defender, is in his third spell at Pompey as a coach and followed manager Redknapp back there last December from Saints.
But he was offered only a one-year extension to his contract at the end of last season and is believed now to have the opportunity of a longer-term deal at Newcastle where Roeder, who employed him on scouting duties at West Ham a few years ago, has been appointed manager.
If Bond quits Portsmouth for Tyneside, the speculation is certain to increase over Redknapp junior being groomed as a future manager at Fratton Park.
Harry, 59, has always been careful to play down such a possibility while admitting he believes Jamie would make a good coach.
And Redknapp senior has proved before that keeping it in the family can work well. His brother-in-law Frank Lampard senior was his long-time assistant at West Ham.
And it was under his father at Bournemouth that Jamie Redknapp first launched a playing career that led to Liverpool, Tottenham and 17 full England caps.
Portsmouth are staying tight-lipped about the situation. Some reports suggest an offer has already been made to Redknapp junior but chief executive Peter Storrie said: ``We are not making any comment at the moment.''
Op zich doet men het bij CFC best goed, niet alleen maar spelers kopen, maar ook een goede organisatie (op alle niveaus) neerzetten. Zodat er op een gegeven moment zelf opgeleide spelers uit de jeugd doorbreken, ook al zijn deze op jonge leeftijd uit het buitenland gehaald.quote:Ruud Kaiser verruilt KNVB voor Chelsea
Per 1 juli is Chelsea een Nederlandse trainer rijker. Ruud Kaiser gaat zich bij de Londense club met het hoogste jeugdelftal bemoeien.
'Chelsea is een van de grootste clubs ter wereld op dit moment', zegt Kaiser in het AD over het aanbod dat hij niet kon afwimpelen. 'Iedereen vindt het prachtig om daar de grootste talenten op te leiden.'
Chelsea wil niet meer afhankelijk zijn van grote aankopen en topspelers zelf gaan opleiden. Kaiser, die een contract tot 2009 tekende, moet daar een rol in gaan spelen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:23 schreef mcyodogg het volgende:
Als Chelsea niet de Champions League finale haalt, neem ik een maand die achterlijke Mourinho avatar. Wat opzich een vrij riskante is, aangezien Chelsea regelmatig benadeeld wordt door arbitrale dwalingen. Maar goed, hij staat.
Ik bedoelde eigenlijk alleen de mensen met die Engeland avatar die ik gemaakt hebquote:
quote:AC Milan gaat met het ontvangen geld voor Andrei Shevchenko proberen middenvelder Steven Gerrard los te weken bij Liverpool. (Daily Star)
Ook Newcastle United heeft interesse in verdediger Robert Huth, die bij Chelsea mag vertrekken. (Daily Mirror)
Didier Drogba lijkt te vertrekken bij Chelsea. De aanvaller verliet het trainingskamp van Ivoorkust voor twee dagen; volgens de trainingsstaf voor een fotosessie van een sponsor, maar volgens insiders voor contractonderhandelingen bij een nieuwe club. (Guardian)
Blackburn Rovers mengt zich in de strijd voor Red Star Belgrado aanvaller Nikola Zigic, die rond de 10 miljoen euro moet gaan kosten. (Independent)
Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar Anfield Road te krijgen. (The Sun)
Als Chelsea niet de PL, FAC en CL wint doen ze het gewoon slecht.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
Met of zonder Shevchenko, ik denk dat de kans dat de titel naar Chelsea gaat volgend jaar sowieso vrij groot is. Helemaal geen arrogantie, maar de sterke selectie van vorig seizoen is nauwelijks verzwakt en was al versterkt met Ballack.
Met Shevchenko zijn echter mijn verwachtingen Europees een stuk gestegen. Met deze selectie moet toch een finaleplaats er in zitten.
Premier League moeten ze gewoon, omdat ze over 38 wedstrijden de beste moeten kunnen zijn. De FAC en CL is lastiger, omdat finales altijd wel wat raars kan gebeuren. Wel zouden ze bij beiden in ieder geval in de finale moeten staan en minimaal 1 winnen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als Chelsea niet de PL, FAC en CL wint doen ze het gewoon slecht.
Nou ja, Liverpool heeft gewoon niet gescoord tegen Chelsea en toch gingen ze door. En tegen Barcelona zat ik rustig achterover rekenend op een gele kaart voor del Horno, wist die Hauge er een rode van te maken. Ja, als je dan met 1-2 verliest is het bijna onmogelijk om dat nog goed te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Doc het volgende:
[..]![]()
Wat een clown ...
Geloof die Morinho sprookjes maar dat het nooit aan zijn taktiek ligt maar als CFC verliest het altijd ligt aan de scheids (of de koffiejuffrouw of de mascottes of wat dan ook...)
52 MILJOEN EURO!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:48 schreef numero_uno het volgende:
Ze spelen aantrekkelijk voetbal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Everton probeert weer eens met grof te investeren hogerop te komen. Joleon Lescott is binnen voor 8,5 miljoen euro (Wolves), Andy Johnson (Palace) voor 12,3 euro. En straks komt prutser Huth er nog bij. Zal het ooit wat gaan worden daar?
1) Als het geen doelpunt was geweest had Cech er af gemoeten met rood en was het een pingel geweest. Dat vergeet Maureen O. ook meestal voor het gemak ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
1) Nou ja, Liverpool heeft gewoon niet gescoord tegen Chelsea en toch gingen ze door. En tegen 2) Barcelona zat ik rustig achterover rekenend op een gele kaart voor del Horno, wist die Hauge er een rode van te maken. Ja, als je dan met 1-2 verliest is het bijna onmogelijk om dat nog goed te maken.
Er is meer dan goals, maar 2004-2005 was wel aantrekkelijkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef methodmich het volgende:
Dat aantrekkelijke voetbal vertaalt zich dan niet echt in goals.... Ze konden slechts 34 keer juichen deze competitie.
De E'ton Blueshite die goed voetbal spelen? Damn wat heb jij gerookt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze spelen aantrekkelijk voetbal.
Dat kunnen veel ploegen niet zeggen
Wel effectief maar verre van attractief. Heel veel 1-0'etjes. En dan vet de boot ingaan tegen AFC en zo ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Er is meer dan goals, maar 2004-2005 was wel aantrekkelijker
Bedankt voor je reply,hoef ik het niet te doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:45 schreef Doc het volgende:
[..]
De E'ton Blueshite die goed voetbal spelen? Damn wat heb jij gerookt?
quote:Manchester United heeft AC Milan laten weten minimaal 30 miljoen euro te willen ontvangen als de Italianen Ruud van Nistelrooy willen hebben als vervanger voor Andrei Shevchencko. (Daily Express)
Chelsea staat op het punt om de sensationele transfer van Arsenal-linksback Ashley Cole af te ronden, waarmee een bedrag van 30 miljoen euro is gemoeid. (Daily Star)
De Argentijn Pablo Aimar staat op zijn beurt weer in de belangstelling van Liverpool, maar is niet bereid heel diep in de buidel te tasten. (The Times)
De Franse topclubs Marseille en Lyon strijden om Liverpool-aanvaller Djibril Cisse. (Star)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |