abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44554337
Was dit niet tijdje geleden op Oprah?
Daar lieten ze ook zien hoe dat gaat etc. 1 zo'n kerel bleek een Rabbi te zijn en les te geven of iets aan jonge kinderen. Toen hij ontdekte dat hij gefilmd en dus betrapt was, op tv kwam enzo zag je echt de paniek in zijn ogen. Dan zie je ineens de "menselijke" kant terwijl je bij een pedofiel alleen maar als viezerik ziet. Oprah vond het ook wel apart om te zien hoe die man concludeerde dat zijn carriere naar de ellende was.
Niet dat ik nu medeleiden had maar toch.
pi_44561117
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

In een van de afleveringen werd gevraagd waarom het alleen mannen waren die gepakt zijn. Het antwoord: bij vrouwen komt het zeker wel voor, maar ze houden het meer bij kinderen in de kennissenkring. Daardoor zal het bij vrouwen ook minder aan het licht komen, maar ik durf niet te zeggen dat het bij hun minder vaak voorkomt, vrouwen zijn gewoon sluwer op seksgebied
Als 14 jarige jongen vind je het vast niet erg als een MILF iets van je wil. Ik zou dat vroeger zeker niet erg gevonden hebben....
When I win, I win. When i loose? I still win..
pi_44567767
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:21 schreef paradoXical het volgende:

[..]

Als 14 jarige jongen vind je het vast niet erg als een MILF iets van je wil. Ik zou dat vroeger zeker niet erg gevonden hebben....
14 jarige meisjes zullen het ook niet erg vinden of een aantrekkelijk man iets van hun willen. Is het daarmee goedgepraat?
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:45:53 #204
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_44567805
even thuis kijken straks
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_44567819
zoiets is ethisch gewoon niet verantwoord
maar je gaat er inderdaad de "rotte appels" mee uit de maatschappij vissen
I don't expect you to understand,
but I hope you can pardon me if I seem to slip out of your world from time to time.
But I am trying...
pi_44568302
filmpje doet het niet meer

"This video has been removed at the request of copyright owner NBC because its content was used without permission"
0023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')