abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38054518
quote:
een afspraak maken met een gore pedo en dan hem total loss sla
Ja, dat is natuurlijk ontzettend stoer. Jeetje wat een puberniveau weer.

En wat betreft het uitlokken, het is principieel gezien gewoon niet de taak van een justitieel apparaat om uit te lokken tot misdaden. Dat is ongeveer net zo krom als de Nederlandse politie die per termijn beoordeeld wordt op het aantal boetes dat ze uitschrijven (hetgeen het geval is, zoals jullie wel zullen weten).
pi_38054652
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

en als die volwassene een 18 jarige is?
Geldt hetzelfde voor. Het wordt wel weer anders als iemand van 14 en 18 al een tijd verkering hebben... Er zijn wel grey areas...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 21 mei 2006 @ 19:19:12 #63
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38054668
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef riley het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk ontzettend stoer. Jeetje wat een puberniveau weer.

En wat betreft het uitlokken, het is principieel gezien gewoon niet de taak van een justitieel apparaat om uit te lokken tot misdaden. Dat is ongeveer net zo krom als de Nederlandse politie die per termijn beoordeeld wordt op het aantal boetes dat ze uitschrijven (hetgeen het geval is, zoals jullie wel zullen weten).
hoe wil je anders pedo's pakken.

kinderen schamen zich of worden zo bedreigd dat de pakkans van zo'n pedo heel klein is.
dan maar op deze manier.
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  zondag 21 mei 2006 @ 19:21:50 #64
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38054778
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Geldt hetzelfde voor. Het wordt wel weer anders als iemand van 14 en 18 al een tijd verkering hebben... Er zijn wel grey areas...
ik weet niet houd oud jij bent maar sommige 13/14 jarige dames zijn al behoorlijk volwassen.
zo heeft mijn destijds 18 jarige broertje, zo groen als gras, de sex geleerd van een 14 jarige italiaans meisje.
en ik hoor soms verhalen van meiden dan sta je echt te klapperen met je oren wat die al uitvreten.
dus 14 en 18 scheelt niet veel denk ik.
word anders als een 40 jarige kerel een muurbloempje gaat palen
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38054827
Ja en hoe wil je anders inbrekers arresteren? Ik bedoel ze werken vaak op ongebruikelijke uren en in het donker en dragen misschien wel een bivakmuts, dus dan kunnen we maar beter alles in het werk stellen om inbraak uit te lokken opdat we er nog een paar pakken. Nogmaals, dat is de taak van een justitieel apparaat niet.
pi_38054888
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:21 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

ik weet niet houd oud jij bent maar sommige 13/14 jarige dames zijn al behoorlijk volwassen.
zo heeft mijn destijds 18 jarige broertje, zo groen als gras, de sex geleerd van een 14 jarige italiaans meisje.
en ik hoor soms verhalen van meiden dan sta je echt te klapperen met je oren wat die al uitvreten.
dus 14 en 18 scheelt niet veel denk ik.
word anders als een 40 jarige kerel een muurbloempje gaat palen
Dat weet ik, maar je moet toch grenzen stellen, niet?
  zondag 21 mei 2006 @ 19:27:01 #67
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_38055001
ook een tvp .. sorry
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  zondag 21 mei 2006 @ 19:30:00 #68
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38055112
wel hard hoe ze 'm oppakten.
Maar niet hard genoeg.
pi_38055233
ziet er erg fake uit
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_38055261
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:32 schreef Aarde het volgende:
ziet er erg fake uit
volgens mij is het dat toch niet....
pi_38055307
quote:
Op zondag 21 mei 2006 18:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Onzin. Zelfs als een 14 jarige zich naakt vooroverbuigt, mag je verwachten van een volwassen persoon dat deze heel goed weet dat dit niet okay is. En mag je dus verwachten dat hij vriendelijk voor de eer bedankt.
Het ging om de nuance, maar ik geef toe, een sterk argument als "onzin" overtuigt me direct.
pi_38055335
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef riley het volgende:

[..]

Het ging om de nuance, maar ik geef toe, een sterk argument als "onzin" overtuigt me direct.
Je zou ook de zin die daarna komt kunnen lezen...
pi_38055396
Ja derhalve wees ik je nog even op "de nuance". Maar dat gaat nu al 2 keer aan je voorbij, dus ik denk dat ik dat maar staak
  zondag 21 mei 2006 @ 19:39:44 #74
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_38055478
omg die dove pedo.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_38055568
jammer joh...
opbokken met dat Talpa gedoe

[ Bericht 39% gewijzigd door buzzer op 22-05-2006 09:07:15 ]
  zondag 21 mei 2006 @ 19:43:52 #76
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_38055609
En een meisje van 16-17 dan,.. mag dat wel in Amerika aangezien die daar ook al mogen rijden op hun 16de
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_38055627
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:37 schreef riley het volgende:
Ja derhalve wees ik je nog even op "de nuance". Maar dat gaat nu al 2 keer aan je voorbij, dus ik denk dat ik dat maar staak
ik ben blond, en ik heb slecht geslapen... laat me toch!
pi_38055808
We moeten als Nederland Amerika binnenvallen zodat het Amerikaanse volk bevrijd wordt van dit soort uitlokkingen die erop gericht zijn het kwaadste in de mens naar boven te halen.

Het is onze morele plicht om onze denkbeelden aan hen op te leggen, God staat aan onze kant.
  zondag 21 mei 2006 @ 19:52:39 #79
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_38055948
dit ius meer candid camera.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_38056221
quote:
Op zondag 21 mei 2006 19:52 schreef B_BOY het volgende:
dit ius meer candid camera.
"Smile, you're on pedo-camera"
pi_38056594
Damn...zieke lui
pi_38061288
Beetje apart dat die gast herkenbaar in beeld is..
pi_38062927
Wat een maf
pi_38063464
14 is toch geen pedo? tot 12 toch?
pi_38063720
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
14 is toch geen pedo? tot 12 toch?
Klopt helemaal. Sterkte.
  Donald Duck held zondag 21 mei 2006 @ 22:10:25 #86
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38063782
opvallend hoe rustig velen van ze blijven wanneer die cameramensen plotseling tevoorschijn komen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38063869
Wat een noob.
pi_38063872
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
opvallend hoe rustig velen van ze blijven wanneer die cameramensen plotseling tevoorschijn komen.
Zijn er nog meer afleveringen dan?
pi_38063903
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat me het meeste verbaast is dat sommigen al een sterk vermoeden hadden dat het een valstrik was...waarom ga je dan naar binnen denk ik dan
pi_38063916
Ah, gelukkig loopt het goed af.

Die kerel vraagt ook niet uit zichzelf wie die kerel in pak is.

Wat een onzin programma dit. Wordt uiteindelijk door 20 man opgepakt en neergelegd door een politieagent in een camo-outfit! . Kanslözisch.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2006 22:13:34 ]
  Donald Duck held zondag 21 mei 2006 @ 22:13:13 #91
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_38063955
quote:
Op zondag 21 mei 2006 22:11 schreef knowall het volgende:

[..]

Zijn er nog meer afleveringen dan?
hier staan 12 filmpjes:
http://www.msnbc.msn.com/id/10912603/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_38067509
zieke tv... kom op he, pedo's lokken vanachter de computer en dan op nationale tv zijn kop uitzenden (wat al een straf opzich is)..

What's next? Live doodstraf?
pi_38067612
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef Fentoozler het volgende:
Yeah baby!
  zondag 21 mei 2006 @ 23:34:37 #94
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_38068697
die actrice die die gasten naar binnen lokt ziet er toch wel leuk uit
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 21 mei 2006 @ 23:52:29 #95
78498 classpc
I don't like change
pi_38069693
Ik vind het alleen zoiets vaags van dat ze zeggen "And you can now just walk away" en dan staan ze hem buiten op te wachten om hem in de boeien te slaan.
Ik verwachtte eigenlijk dat ze hem in dat huis al zouden arresteren, maar dan laten ze hem eerst naar buiten lopen enzo. Net of laten ze hem vrij weg gaan.
Eigenlijk geven ze dan die gene het gevoel dat ze hem niet arresteren, maar dat gebeurt alsnog.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_38069959
Jezus.
  zondag 21 mei 2006 @ 23:59:05 #97
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_38070079
Hahaha. Dan ben je pwned.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_38071269
Goed zo
  maandag 22 mei 2006 @ 00:39:52 #99
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_38071540
Ziet niemand hier nou het grote maatschappelijke probleem ?, ze pakken er nu 13 ?, 14 ?, van de tienduizenden online ?

Er worden hier een aantal amerikaanse pedofielen uitgelokt en gearresteerd. Ikzelf vind de methode van uitlokking nogal discutabel, maar dat even terzijde..

14 idioten zijn ziek en dom genoeg om in de val te lopen in een relatief klein gebied.., hoeveel blijven er wel niet over ?, niet alleen in de US, maar ook in Europa.. (iemand die aflevering van undercover in nederland gezien over kinderprostitutie ?, blijkbaar is er een grote vraag naar dit soort praktijken en is er enorm veel geld mee gemoeid).

Ik heb meer 't idee dat 't oppakken en arresteren van deze figuren dweilen met de kraan open is.., volgens mij is 't arresteren helemaal geen oplossing namelijk..

Alleen is pedofilie sinds Dutroux bij iedereen als een dusdanig schrikbeeld gaan leven (wat erg begrijpelijk is) dat iedereen alleen maar schreeuwt: 'opsluiten en castereren'. Een andere aanpak word niet eens meer over nagedacht.

Volgens mij moet er eens serieus geld in onderzoek gestoken worden waar dit soort verlangens vandaan komen en kijken of ze DAT niet kunnen behandelen in plaats van mensen gewoon maar opsluiten die blijkbaar een enorm sterke afwijkende sexuele drang hebben..
pi_38071781
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef Sven- het volgende:
Beetje apart dat die gast herkenbaar in beeld is..
Goed werk
  maandag 22 mei 2006 @ 02:36:59 #101
144616 Neuroscience
Just say no
pi_38073207
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:39 schreef Wunk het volgende:
Ziet niemand hier nou het grote maatschappelijke probleem ?, ze pakken er nu 13 ?, 14 ?, van de tienduizenden online ?

Er worden hier een aantal amerikaanse pedofielen uitgelokt en gearresteerd. Ikzelf vind de methode van uitlokking nogal discutabel, maar dat even terzijde..

14 idioten zijn ziek en dom genoeg om in de val te lopen in een relatief klein gebied.., hoeveel blijven er wel niet over ?, niet alleen in de US, maar ook in Europa.. (iemand die aflevering van undercover in nederland gezien over kinderprostitutie ?, blijkbaar is er een grote vraag naar dit soort praktijken en is er enorm veel geld mee gemoeid).

Ik heb meer 't idee dat 't oppakken en arresteren van deze figuren dweilen met de kraan open is.., volgens mij is 't arresteren helemaal geen oplossing namelijk..

Alleen is pedofilie sinds Dutroux bij iedereen als een dusdanig schrikbeeld gaan leven (wat erg begrijpelijk is) dat iedereen alleen maar schreeuwt: 'opsluiten en castereren'. Een andere aanpak word niet eens meer over nagedacht.

Volgens mij moet er eens serieus geld in onderzoek gestoken worden waar dit soort verlangens vandaan komen en kijken of ze DAT niet kunnen behandelen in plaats van mensen gewoon maar opsluiten die blijkbaar een enorm sterke afwijkende sexuele drang hebben..
Hulde

Imo de eerste zinnige post in dit waanzinnige topic.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_38073581
Die bosjesman is echt zo hilarisch
  maandag 22 mei 2006 @ 04:40:57 #103
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38073605
Dit is compleet in scène gezet. Komaan man, al die camerashots en deze resolutie bij de beelden...
---verdwijnt---
  maandag 22 mei 2006 @ 09:09:55 #104
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_38074705
Het si wel heel Amerikaans om de dader zo vol in beeld te zetten op de nationale televisie, maar ze gaan er in mijn ogen wel behoorlijk aan voorbij dat zo iemand ook vrouw en kinderen heeft, die zich daarna niet meer in het dorp kunnen vertonen, hoewel ze er part noch deel aan hebben.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_38074773
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:09 schreef buzzer het volgende:
Het si wel heel Amerikaans om de dader zo vol in beeld te zetten op de nationale televisie, maar ze gaan er in mijn ogen wel behoorlijk aan voorbij dat zo iemand ook vrouw en kinderen heeft, die zich daarna niet meer in het dorp kunnen vertonen, hoewel ze er part noch deel aan hebben.
Dit is Amerika. Alles voor de kijkcijfers!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38074783
quote:
Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Sheepcidus het volgende:
Deze is nog erger.

Mongeaul brengt zijn eigen kind mee.
brrr walgelijk, wat een vieze gore klootzak die vent
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38074799
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:10 schreef Fentoozler het volgende:
zieke tv... kom op he, pedo's lokken vanachter de computer en dan op nationale tv zijn kop uitzenden (wat al een straf opzich is)..

ja en?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38074853
quote:
Op zondag 21 mei 2006 23:52 schreef classpc het volgende:
Ik vind het alleen zoiets vaags van dat ze zeggen "And you can now just walk away" en dan staan ze hem buiten op te wachten om hem in de boeien te slaan.
Ik verwachtte eigenlijk dat ze hem in dat huis al zouden arresteren, maar dan laten ze hem eerst naar buiten lopen enzo. Net of laten ze hem vrij weg gaan.
Eigenlijk geven ze dan die gene het gevoel dat ze hem niet arresteren, maar dat gebeurt alsnog.
Wederom een bewijs dat dit gaat om een producent die geld wil verdienen (c.q "leuke televisie maken") en je in de VS blijkbaar justitie vrij makkelijk kan betrekken bij zaken die mijlen ver van normale rechtsgang af liggen.
pi_38074903
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja en?
Je zult maar eens een keer de verkeerde pakken.

Zelfs een pedofiel heeft recht op privacy. Als je mensen bepaalde rechten gaat ontzeggen omdat ze zich niet aan de wet houden, dan kunnen we de wet net zo goed opdoeken en allemaal eigen rechter gaan spelen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38074994
quote:
Op maandag 22 mei 2006 09:19 schreef Seneca het volgende:

[..]

Je zult maar eens een keer de verkeerde pakken.

Zelfs een pedofiel heeft recht op privacy. Als je mensen bepaalde rechten gaat ontzeggen omdat ze zich niet aan de wet houden, dan kunnen we de wet net zo goed opdoeken en allemaal eigen rechter gaan spelen.
de verkeerde? Het leek me duidelijk waar ze mee bezig waren!
pi_38075504
quote:
Ik persoonlijk ben niet van mening dat het geen afwijkende seksuele drang is.... want wanneer is iets afwijkend? Dat weet je pas als je weet wat de norm is. Maar als iedereen er open en eerlijk over zou zijn dan zou uitkomen dat een heel groot percentage van de bevolking misschien wel deze seksuele afwijking heeft.. Een dergelijke uitslag zou wel eens zo'n onderzoek tot gevolg kunnen hebben En dan zou het geen afwijking meer zijn maar gruwelijk veel op norm beginnen te lijken.
Je kunt de seksuele geaardheid "pedofilie" mijns inziens vergelijken met "homofilie", en dan niet de inhoud, maar het ontstaan daarvan (wil geen homo's voor het hoofd stoten, ben zelf nml lesbo ). Of je nu homo of hetero bent, daar kies je niet zelf voor, dat is nu eenmaal gewoon zo. Maar mensen kiezen er zelf voor of ze er iets mee doen of niet. Datzelfde is met pedofielen, dat ben je al als je geboren bent, maar men kiest er zelf voor of men er iets mee doet of niet...
Maar het is niet erg als de halve wereldbevolking deze drang heeft, zolang men maar beseft dat het ernaar handelen gewoon not done is. Als het tenminste om echte kinderen gaat, en dan bedoel ik niet een meisje van 14 met een jongeman van begin 20.. Kijk, ook daar kun je je vraagtekens bij zetten, maar pedofilie is in mijn ogen dat een volwassen man/vrouw seksuele gevoelens krijgt door/van/met een kind. En een meid van 14 is geen kind meer, deze heeft nml (meestal) al borsten, schaamhaar enzovoorts..

Verder heb ik ergens in dit topic een uitspraak gezien van iemand die het heeft over een vader die stiekum in de douche gaat kijken als zijn dochter daaronder staat. Mijn mening: nou, als het daarbij blijft dan is dat toch super! niemand heeft er last van, en dat heeft niets met hypocriet te maken denk ik...
Een "echte" pedofiel wordt nou net niet geil van schaamhaar en borsten denk ik...
  maandag 22 mei 2006 @ 10:04:55 #112
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_38075905
Whahah ik zit heel de ochtend al te kijken. Wat een geweldige tv!!!

Hoe droog die presentator ook op komt lopen naar zo'n pedofiel.
pi_38076893
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

pi_38077070
Gesnapt.
Din jävla kuk!
pi_38077190
Een erg mooi stukje vond ik die sheriff die beweerde dat dit in zijn county niet voor zou komen. Ka-chinggg, man of 18 in een klein stadje.

Het is echt doodeng als je erover na gaat denken. Die posts hierboven over een 14-jarig meisje met een 18-jarige jongen snijden wel hout, maar niet in deze context. Het gaat hier niet over 18-jarige jongens die verliefd worden op een meisje van 14 met een vergelijkbare lichamelijke rijpheid, maar over mannen die uit zijn op seks met een 14-jarige die alleen thuis zegt te zijn. Wat denken die mannen van in de veertig? Dat dat meisje het niet erg vindt dat ze zelf geen 30 zijn zoals ze zeiden en dat ze lelijk, vadsig en eng (die met dat oog!) zijn? Nee, die stappen in de auto met het idee: "Als ze meewerkt is het mooi meegenomen, maar ze is toch alleen thuis, ik zorg wel dat ze meewerkt."

Dat het op camera gesteld wordt is dan idd op het randje, maar die groep "Perverted Justice" doet dit dus al jaren zonder camera's. Het is dan denk ik alleen maar goed dat ouders zien hoe snel en doelgericht dit soort contacten kunnen zijn...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 22 mei 2006 @ 11:04:31 #116
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38077396
Een kleuter meenemen Wat walgelijk, ik mag toch hopen dat die schoft in de bak in gezet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 22 mei 2006 @ 11:14:51 #117
78780 deedeetee
pi_38077654
quote:

Je staat die * zieke * figuren toch niet te verdedigen mag ik hopen
quote:
Dat is natuurlijk allang en uitgebreid gedaan, maar die uitslag van al die onderzoeken is niet hoopgevend. Als pedofilie je hobby is, is daar vrij weinig aan te doen. Je kunt er niet van * genezen *
Dus moet er iets drastisch gebeuren waardoor je je 't wel uit je hoofd laat om je wensen in praktijk te brengen.
pi_38078769
quote:
Verder heb ik ergens in dit topic een uitspraak gezien van iemand die het heeft over een vader die stiekum in de douche gaat kijken als zijn dochter daaronder staat. Mijn mening: nou, als het daarbij blijft dan is dat toch super! niemand heeft er last van, en dat heeft niets met hypocriet te maken denk ik...
Een "echte" pedofiel wordt nou net niet geil van schaamhaar en borsten denk ik...
Dat was ik. De vergelijking die ik daarmee wilde maken is meer dat er zo'n moraliserende bal gehakt van een presentator puur voor z'n eigen gewin in staat te hakken op iemand die, toegegeven, een "veel te jong meisje" over probeert te halen om seks met hem te hebben; ik vind het overigens wel een andere zaak dan een priester van 40 die meisjes van 7 misbruikt, maar bij de lokale kerk zul je die smeerlappen met hun camera's nooit naar binnen zien gaan, dat komt te dicht bij huis. En dat er, zoals hier ook gezegd is, veel en veel meer mensen met zulke verlangens rond lopen. Dat neemt niet weg dat het overgrote deel van deze mensen (en dat is gewoon de man van de snackbar, de postbode en die collega bij personeelszaken) zich normaal gedragen en weten wat acceptabel is en niet.

Bovendien ben je als je 14 bent *en* jezelf laat verleiden tot seks met een kat sowieso dusdanig zwakzinnig of pervers dat je ouders je niet alleen thuis zouden moeten laten.
quote:
Je staat die * zieke * figuren toch niet te verdedigen mag ik hopen
Wat een hoog-van-de-toren-geblaas zeg De man was op weg een vrij ernstige fout te maken, maar om hem dan meteen te verslijten als iemand die het ravijn in geduwd moet worden..
  maandag 22 mei 2006 @ 11:58:21 #119
16715 Mylene
*schatje*
pi_38078913
quote:
Op maandag 22 mei 2006 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:

Nog droger is het vragen om een glaasje water. En dat de presentator zegt dat ie de handdoek mag omhouden.
  maandag 22 mei 2006 @ 12:00:32 #120
78780 deedeetee
pi_38078975
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:54 schreef riley het volgende:

[..]

Wat een hoog-van-de-toren-geblaas zeg De man was op weg een vrij ernstige fout te maken, maar om hem dan meteen te verslijten als iemand die het ravijn in geduwd moet worden..
Het gaat niet over het geval in de OP dat vind ik eigenlijk geen pedofiel maar een idiote sukkel.......

Die dikke vent die met een kleuter aan de hand kwam aanlopen- je moet er toch niet aan denken wat hij met kindje van plan was - is in IMO weer een heel ander geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')