Jij dacht dat die allemaal weg waren?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:39 schreef Bergie88 het volgende:
................tja............ er bestaan dus nog steeds gekke mensen
Onzin. Zelfs als een 14 jarige zich naakt vooroverbuigt, mag je verwachten van een volwassen persoon dat deze heel goed weet dat dit niet okay is. En mag je dus verwachten dat hij vriendelijk voor de eer bedankt.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:49 schreef riley het volgende:
Nou is een mogelijk afschrikkend effect dat hier vanuit gaat wel een leuke bijkomstigheid, maar het is verder walgelijk om ten eerste iets uit te lokken, vervolgens iemand zomaar op nationale TV te zetten ten overstaan van zo'n moraliserende kotsbal van een yank die waarschijnlijk off-camera thuis stiekem de badkamer binnenloopt als z'n dochtertje staat te douchen en vervolgens iemand met zo'n belachelijk machtsvertoon te arresteren. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen fan van pedofielen (alhoewel dat bij 14 toch een gray area begint te worden) en ik vind evenmin alle Amerikanen conservatieve moraliserende idioten, maargoed, als land bewijzen ze weer eens dat die personen wel te veel te zeggen hebben op dat stuk land full of Europe's rejects.
Ik ook niet. Het had slechter kunnen aflopen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:07 schreef yogidrink het volgende:
wat maakt het nou uit of het uitlokking is. ik zie geen probleem.
en als die volwassene een 18 jarige is?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs als een 14 jarige zich naakt vooroverbuigt, mag je verwachten van een volwassen persoon dat deze heel goed weet dat dit niet okay is. En mag je dus verwachten dat hij vriendelijk voor de eer bedankt.
Ja, dat is natuurlijk ontzettend stoer. Jeetje wat een puberniveau weer.quote:een afspraak maken met een gore pedo en dan hem total loss sla
Geldt hetzelfde voor. Het wordt wel weer anders als iemand van 14 en 18 al een tijd verkering hebben... Er zijn wel grey areas...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:13 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
en als die volwassene een 18 jarige is?
hoe wil je anders pedo's pakken.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:15 schreef riley het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ontzettend stoer. Jeetje wat een puberniveau weer.
En wat betreft het uitlokken, het is principieel gezien gewoon niet de taak van een justitieel apparaat om uit te lokken tot misdaden. Dat is ongeveer net zo krom als de Nederlandse politie die per termijn beoordeeld wordt op het aantal boetes dat ze uitschrijven (hetgeen het geval is, zoals jullie wel zullen weten).
ik weet niet houd oud jij bent maar sommige 13/14 jarige dames zijn al behoorlijk volwassen.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Geldt hetzelfde voor. Het wordt wel weer anders als iemand van 14 en 18 al een tijd verkering hebben... Er zijn wel grey areas...
Dat weet ik, maar je moet toch grenzen stellen, niet?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:21 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
ik weet niet houd oud jij bent maar sommige 13/14 jarige dames zijn al behoorlijk volwassen.
zo heeft mijn destijds 18 jarige broertje, zo groen als gras, de sex geleerd van een 14 jarige italiaans meisje.
en ik hoor soms verhalen van meiden dan sta je echt te klapperen met je oren wat die al uitvreten.
dus 14 en 18 scheelt niet veel denk ik.
word anders als een 40 jarige kerel een muurbloempje gaat palen
Het ging om de nuance, maar ik geef toe, een sterk argument als "onzin" overtuigt me direct.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Onzin. Zelfs als een 14 jarige zich naakt vooroverbuigt, mag je verwachten van een volwassen persoon dat deze heel goed weet dat dit niet okay is. En mag je dus verwachten dat hij vriendelijk voor de eer bedankt.
Je zou ook de zin die daarna komt kunnen lezen...quote:Op zondag 21 mei 2006 19:34 schreef riley het volgende:
[..]
Het ging om de nuance, maar ik geef toe, een sterk argument als "onzin" overtuigt me direct.
ik ben blond, en ik heb slecht geslapen... laat me toch!quote:Op zondag 21 mei 2006 19:37 schreef riley het volgende:
Ja derhalve wees ik je nog even op "de nuance". Maar dat gaat nu al 2 keer aan je voorbij, dus ik denk dat ik dat maar staak
"Smile, you're on pedo-camera"quote:Op zondag 21 mei 2006 19:52 schreef B_BOY het volgende:
dit ius meer candid camera.
Klopt helemaal. Sterkte.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
14 is toch geen pedo? tot 12 toch?
Zijn er nog meer afleveringen dan?quote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
opvallend hoe rustig velen van ze blijven wanneer die cameramensen plotseling tevoorschijn komen.
Wat me het meeste verbaast is dat sommigen al een sterk vermoeden hadden dat het een valstrik was...waarom ga je dan naar binnen denk ik danquote:Op zondag 21 mei 2006 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
opvallend hoe rustig velen van ze blijven wanneer die cameramensen plotseling tevoorschijn komen.
Goed werkquote:Op zondag 21 mei 2006 21:33 schreef Sven- het volgende:
Beetje apart dat die gast herkenbaar in beeld is..
Huldequote:Op maandag 22 mei 2006 00:39 schreef Wunk het volgende:
Ziet niemand hier nou het grote maatschappelijke probleem ?, ze pakken er nu 13 ?, 14 ?, van de tienduizenden online ?
Er worden hier een aantal amerikaanse pedofielen uitgelokt en gearresteerd. Ikzelf vind de methode van uitlokking nogal discutabel, maar dat even terzijde..
14 idioten zijn ziek en dom genoeg om in de val te lopen in een relatief klein gebied.., hoeveel blijven er wel niet over ?, niet alleen in de US, maar ook in Europa.. (iemand die aflevering van undercover in nederland gezien over kinderprostitutie ?, blijkbaar is er een grote vraag naar dit soort praktijken en is er enorm veel geld mee gemoeid).
Ik heb meer 't idee dat 't oppakken en arresteren van deze figuren dweilen met de kraan open is.., volgens mij is 't arresteren helemaal geen oplossing namelijk..
Alleen is pedofilie sinds Dutroux bij iedereen als een dusdanig schrikbeeld gaan leven (wat erg begrijpelijk is) dat iedereen alleen maar schreeuwt: 'opsluiten en castereren'. Een andere aanpak word niet eens meer over nagedacht.
Volgens mij moet er eens serieus geld in onderzoek gestoken worden waar dit soort verlangens vandaan komen en kijken of ze DAT niet kunnen behandelen in plaats van mensen gewoon maar opsluiten die blijkbaar een enorm sterke afwijkende sexuele drang hebben..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |