Ik begrèp je bèna volkaume.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen programma om van haags weer naar nederlands te gaan. Ik lees dan die haagse zinnen en in mijn hoofd hoor ik ze en dan begrijp ik ze. God, hoe leg je dat nou uit![]()
In ieder geval wil ik ff 1 ding rechtzetten, ik ben zwaar slechthorend en heb nog restgehoor van 40%. Als iemand in het haags tegen me gaat wauwelen heb ik wel erg veel moeite hem te verstaan want al die woordklanken klinken of totaal anders of bijna hetzelfde als andere woorden terwijl dat normaal gesproken niet zo is.....
wat een uitleg... pffff![]()
Goed puntquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Stevinsstraat is 2 km van me vandaan, woon bij de vuurtoren
En trouwens, als ik bij je op de hoek zou wonen zou je me kennen want ik als "dove" val best op door mijn manier van doen of gwoon die dingen in me oren vallen ook op.
Whehehe, ik heb wel vaker van die mensen die zeggen: o? Ben je doof? Luister je muziek? Maar... hoe kan je nou muziek luisteren? O ja ik weet het al!! Je luistert naar BOEM BOEM BOEM en voor de rest niet? Niet? Oh maar je verstaat de tekst toch niet? O? Gedeeltelijk? Maar? Wat is het nut dan van het luistern van muziek als je de tekst grotendeels niet kan verstaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik begrèp je bèna volkaume.
Jè bent dus deils ech en deils aus-indies dauf. Geif niks, dat slappe geâhweihoeâh gaat iederein welles veveile hè? Mèn auk hoâh.
k weet niet eens wat harrypad is man....quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:21 schreef SolidasRock het volgende:
Maar jullie schrijven dus haags zonder harrypad? Ik kan het ook wel maar niet zo ontzettend haags als harrypad kan...
Proggie dat Nederlands omzet in Haagsquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:06 schreef Rnej het volgende:
[..]
k weet niet eens wat harrypad is man....![]()
Nu geloof ik wel dat je BrauN niet bent.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben haags, voel me haags maar ik lul geen haags, maar het klinkt heerlijk alleen niemand overtreft onze haagse sjonnie![]()
Héhé eindelijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:08 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nu geloof ik wel dat je BrauN niet bent.![]()
dat had ik door ja....quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Proggie dat Nederlands omzet in Haags![]()
Nog altijd verbazingwekkend dat Den Haag geen grote rallycoureurs heeft voortgebrachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:03 schreef woutabest het volgende:
Heerlijke stad, Den Haag, alles isopengebroken hier
En dan heb je zo een avatar?quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:25 schreef Chen het volgende:
Ik kom teminste uit het Benoordenhout, ik kom tenminste uit een fatsoenlijke buurt.
ben je daar nou weerquote:
bek dichtquote:
Dit kunnen we wel doen, ik vind het best. Als iemand een goede kaart heeft waar alle buurten (GOED!) worden aangegeven, wil ik het wel bijhouden. Moet iedereen zich even aanmelden, of ene mailtje naar mij sturenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:48 schreef addictivebeat het volgende:
meeste fokkers zijn hagenezen lijkt het..
er was ook nog een haagse topic op fok met een kaart van den haag waarop iedere fokker stond aangegeven in welke buurt hij woonde.
Moguh misterieus meisjequote:
zo en waar ga jij stappen danquote:
kijken of we tijdens het stappen ook het zelfde haagse gevoel hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met mijn Haagse taalgevoel?
Ik kan het ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo best in, ik praat slechts ABN
Hmm, zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kijken of we tijdens het stappen ook het zelfde haagse gevoel hebben.
En met de taal? Uhmmmm nou ja als we elkaar tegen komen kunnen we praten en wie weet wel plat haags
Is dit goed verzonnen
ja maar waaaaaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hmm, zoiets vermoedde ik al![]()
Maar ik kan wel een beetje Haags, alleen typen lukt echt niet. Maar natuurlijk stap ik wel eens in Den Haag ja.
the fiddler, de paap, cremers of soms t paardquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:33 schreef ook_gek het volgende:
he bha asta. Dat is toch zooooo een kut tent
Paard is alleen leuk met speciale feesten![]()
Ik zelf ga bijna elke dinsdag naar mellow moods in de onefour
silys
en voor de rest de tenten waar leuke club feesten zijn
Waar gaat de rest eigelijk stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |