Ik schrok er eerlijk gezegd een beetje van.. Men moet hier toch over nagedacht hebben.. Anyway, smaken verschillen..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik woon aan de achterkant, maar het ziet er idd een beetje vreemd uit... Vooral de flat vind ik niet mooi.
Het hangt er vanaf wie er op zo'n afdeling zitten. Die vriend van me had de eerste jaren echt hele toffe huisgenoten zeker dat 'open-deuren-beleid' hadden. Maar het laatste jaar was het juist heel matig.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, nee ik heb een kamer op een andere verdieping bekeken, geloof ik.
Maareh, voor zover jij weet... hangt er wel een beetje sfeer op die etages? Ik bedoel... beetje 'open-deuren-beleid'? Dus niet dat iedereen zich opsluit in z'n eigen kamertje en verder hun kop niet laten zien? Dat laatste trek ik dus niet...
Er zijn gezamelijke doucheruimtes en een gezamelijke keuken. Je komt elkaar dus volgens mij vaak genoeg tegen. Wat ik ervan begrepen heb loopt iedereen bij elkaar binnen, maar dat ligt er ook een beetje aan op wat voor gang je zit geloof ik. Als je met allemaal einzelgängers zit heb je wat dat betreft pech. Maar ach, de stad is dichtbijquote:Op zondag 28 mei 2006 12:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, nee ik heb een kamer op een andere verdieping bekeken, geloof ik.
Maareh, voor zover jij weet... hangt er wel een beetje sfeer op die etages? Ik bedoel... beetje 'open-deuren-beleid'? Dus niet dat iedereen zich opsluit in z'n eigen kamertje en verder hun kop niet laten zien? Dat laatste trek ik dus niet...
Gezamelijke doucheruimtes.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn gezamelijke doucheruimtes en een gezamelijke keuken. Je komt elkaar dus volgens mij vaak genoeg tegen. Wat ik ervan begrepen heb loopt iedereen bij elkaar binnen, maar dat ligt er ook een beetje aan op wat voor gang je zit geloof ik. Als je met allemaal einzelgängers zit heb je wat dat betreft pech. Maar ach, de stad is dichtbij
Sjiek!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:35 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
*is net bij de studentenflat geweest aan de st josephstraat
een vriend van me woont daar en je mag daar gewoon roken, zuipen en neuken. dus ik zie het probleem niet. er worden ook regelmatig voorwerpen van de bovenste verdieping naar beneden getieft
ik weet niets van regeltjes daar
ik heb geen idee eigenlijk, op de verdieping van die vriend van mij zitten wel dames jaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sjiek!
Is de verhouding man-vrouw daar een beetje 50/50, of is het echt zo'n gayclub flat?
En het zit toch zeker niet vol met Chinezen en Duitsers hè?Het is namelijk wel van de woningbouwstichting...
En ze stinken en rijden op kleine kinderfietsen.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:38 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ik heb geen idee eigenlijk, op de verdieping van die vriend van mij zitten wel dames ja
Chinezen en Duitsers heb ik er niet gezien, maar die kunnen wel heel vervelend zijn. Vooral Chinezen dan, die zijn stuk voor stuk contactgestoord.
Geweldig als je die altijd ziet fietsen op de uvtquote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
En ze stinken en rijden op kleine kinderfietsen.
ALLE CHINEZEN TERUG NAAR JAPAN!!!!11!![]()
![]()
![]()
280 incl. voor 15 vierkante meters, geloof ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:22 schreef timmeeeh het volgende:
Betaal je trouwens niet relatief best veel centen in die studentenflat??
offtopicquote:Op zondag 28 mei 2006 14:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
280 incl. voor 15 vierkante meters, geloof ik.
Best veel, maar dat is het mijns inziens wel waard hoor...
Hendig chique.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:27 schreef Doekje het volgende:
[..]
offtopic
Koewam heeft zijn Avatar veranderd![]()
Ja, voor 280 heb je idd wel alles. En het is allemaal puik geregeld daar.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
280 incl. voor 15 vierkante meters, geloof ik.
Best veel, maar dat is het mijns inziens wel waard hoor...
Och, ik vind het best jongen.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:54 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja, voor 280 heb je idd wel alles. En het is allemaal puik geregeld daar.
Dus binnenkort een housewarming partij in de studentenflat?![]()
Kijk, nu komen we ergensquote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och, ik vind het best jongen.
Contacteer me maar.
Tofquote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Och, ik vind het best jongen.
Contacteer me maar.
En waarom gade gij deh doen?quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef timmeeeh het volgende:
ik ga zo een barre toch ondernemen van ringbaan noord tot ringbaan zuid.
schop!
Ik moest naar het Gemeentelijk Sportparkquote:
zeker zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:43 schreef Frank79 het volgende:
Gisteren heerlijk wat biertjes gedronken bij Kandinsky.. Top zo'n biercafe!
Waar woon jij ergens?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:28 schreef dolle_hond het volgende:
ik beken dat ik op de meimarkt ben geweest.
ik heb nog wat gekocht ook.
ik ben zelfs in een kroeg geweest.
ik weet t, mijn image gaat er aan.
Da's nogal een ruim begrip. Noem eens gewoon een plaatsnaam. Ik ga je heus niet opzoeken ofzo.quote:
BE de gekstequote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Da's nogal een ruim begrip. Noem eens gewoon een plaatsnaam. Ik ga je heus niet opzoeken ofzo.
Udenhout? Goirle? Berkel-Enschot? Of wat verder weg... Waalwijk misschien? Loon op Zand?
als je me toch niet komt opzoeken is er al helemaal geen reden een nadere NAW te posten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Da's nogal een ruim begrip. Noem eens gewoon een plaatsnaam. Ik ga je heus niet opzoeken ofzo.
gastquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je me toch niet komt opzoeken is er al helemaal geen reden een nadere NAW te posten.
jammer, want het bier ligt koud. maar ik heb er geen moeite mee het zelf dan maar op te drinken.
(nee, nou hoeft t ook niet meer)
Overduidelijk: Oisterwijkquote:
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:28 schreef Croupouque het volgende:
Tilburg south-side representin'fo sho! Whassup my brovaz?
Life is tough on da Chillburg-streetz, jeweettoggg? S.T.A-to da double P, E gizzle. Fo shizzle.
Dude! Ken je straattaal. Er zit duidelijk in verwerkt dat ie uit Stappegoor komt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Hij woont in Broekhoven, denk...
Of in Tilburg-Noord. Kan ook.
Berkel-Uitschotquote:
Dankjequote:
Ow ja, hij vertelde over dat Wesly-feest laatstquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dude! Ken je straattaal. Er zit duidelijk in verwerkt dat ie uit Stappegoor komt!
Je bent écht niet straat hè, Nolius?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow ja, hij vertelde over dat Wesly-feest laatst
Dat wist je nog goed, BrauN
Dat schrééuwt gewoon Stappegoor!quote:S.T.A-to da double P, E gizzle. Fo shizzle.
Ey, ik heb er alleen maar op school gezeten. Verder kom ik er nooitquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent écht niet straat hè, Nolius?
[..]
Dat schrééuwt gewoon Stappegoor!
Inderdaad, duidelijk whiggah Stappegoor taalquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent écht niet straat hè, Nolius?
[..]
Dat schrééuwt gewoon Stappegoor!
Maar je ziet toch wat ie zegt, loel! Hij zegt 'Stappegoor' op een neger manier!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:36 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ey, ik heb er alleen maar op school gezeten. Verder kom ik er nooit
Negersquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wat ie zegt, loel! Hij zegt 'Stappegoor' op een neger manier!
Zie het dan.
Verdipleinclanquote:
Momenteel staan er wat van die figuren te 'freestylen'. Grote ghettoblaster bij zich, mic er op aangesloten en dan die rhymz spitten.quote:
Tofquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Momenteel staan er wat van die figuren te 'freestylen'. Grote ghettoblaster bij zich, mic er op aangesloten en dan die rhymz spitten.
Echt té gaar. En veel te hard... Als het tekstueel nou nog iets voorstelde kon ik er nog wel mee leven, maar het is echt te schraal voor worden.
dus bij het vroeger beruchte schotelpleintje?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik woon tussen de Hoefstraat en de Ringbaan Noord. Dat kleine nieuwbouwwijkje bij de fietsenhandel van Spijkers.
Wilhelminapark.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef bladerunnereric het volgende:
en wie weet waar dit is.
[afbeelding].
Enige ander plek zou die toko aan de spoorlaan kunnen zijn als die er nog zit, maar da's binnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef bladerunnereric het volgende:
klopt en of je daar uberhaupt nog hobbymatig rondt kunt lopen op een laat tijdstip is te betwijfelen.
wat voor hobby dan ook.
tilburg is ook behalve verder uit zijn jasje gegroeid kwa huizen maar ook kwa Criminaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |