Die vent met die Rooie harses!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef Bombardier het volgende:
Wie is pannekoek van ReSi?
Heet Remco. Z'n vrouw heet Trisja. Ken ze ergens van.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die vent met die Rooie harses!
Ik soe et net dwaan
quote:
Waar bij de MediaMarkt? Ik woon bij die opgebroken straat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Lekker dicht bij de Media Markt.
Is een toffe buurt.
Heb ook nog een tijdje in Cammingaburen gewoond.
lolquote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar bij de MediaMarkt? Ik woon bij die opgebroken straat.
Koel. Zo dichtbij.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
lol
Dat is hier vlakbij.
Aan het einde van het Vliet, als je zo richting die rotonde gaat, heb je aan de linkerkant een paar straatjes. Daar woon ik. In de hoek van het vliet en de rondweg zeg maar.
Koel indeed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Koel. Zo dichtbij.En Johnny_Footballhero ook!
De beste manier om op te groeien!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:41 schreef APK het volgende:
Hé, een topic over Leeuwarden.![]()
Daar ben ik geboren toen 322 en 323 nog regelmatig door de geluidsbarrière gingen en de weilanden nog begonnen waar de Bonkevaart met de Dokkumer Ee verbonden was.![]()
Polstokspringen, zeilen, vissen, schaatsen....![]()
Daar ging ik trimmen met mijn vader!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:21 schreef NorthernStar het volgende:
Leeuwarden was toen nog heeeul ver weg. Maar zomers gingen we wel eens naar de groene ster.
*ziet in gedachten een kleine APK achter een man aanhollenquote:
Ik woon nu vijf jaar in Leeuwarden, en ik ga elk jaar in de zomer naar de Groene Ster.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 03:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
*ziet in gedachten een kleine APK achter een man aanhollen
Toch een erg mooie omgeving.
[afbeelding]
Ben er al jaren niet meer geweest trouwens.
Oh, daar heb ik een paar wkeen geleden nog een paar foto's gemaaktquote:Op vrijdag 9 juni 2006 02:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waar bij de MediaMarkt? Ik woon bij die opgebroken straat.
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:19 schreef hornage het volgende:
Hoewel die ene vent die zichzelf neerknalde enzo hier voor de deur gebeurd is
21 april jongstleden.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dat was echt in het begin, die straat is al tijden een grote zandbak.
Vorig jaar hadden een gozer en een meisje zich in een dronken bui open gesneden, en op de gang 'fuck niggers' met bloed geschreven.quote:
Ik ben blij als ik een terreinwagentje heb, kan ik eindelijk eens fatsoenlijk door Ljouwertquote:Op zondag 11 juni 2006 22:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik daar weer normaal doorheen kan fietsen.
In wat voor gesticht woon je dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden een gozer en een meisje zich in een dronken bui open gesneden, en op de gang 'fuck niggers' met bloed geschreven.
Ik weet alleen dat die laatste niet meer bestaat.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:49 schreef APK het volgende:
Curacaostraat, De Dulf, Mariniersespel...
Bestaan die straten / wijken nog
Ik vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:02 schreef Tristessa het volgende:
Waarom is het zelfs hier zo fucking bijna onmogelijk om een leuke betaalbare huurwoning te krijgen als student.
Die van mij komt per september vrij aan het zuivliet. Met die gele balkonnetjes. Uitstekende woning voor iets meer dan 500,-.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:02 schreef Tristessa het volgende:
Waarom is het zelfs hier zo fucking bijna onmogelijk om een leuke betaalbare huurwoning te krijgen als student.
Ja maar die stomme wachtlijsten. Het schiet maar niet op en ik ben het zat om maar één kamer te hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:04 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.Ik betaal niet veel voor een 3k-appartement.
Dat is zeker exclusief?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:05 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die van mij komt per september vrij aan het zuivliet. Met die gele balkonnetjes. Uitstekende woning voor iets meer dan 500,-.
Hoe lang en waar sta je ingeschreven dan? NWF?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:06 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja maar die stomme wachtlijsten. Het schiet maar niet op en ik ben het zat om maar één kamer te hebben.
Ik sta bij Nieuwwonen ingeschreven en bij Woonbedrijf allebei sinds vorig jaar oktober of zo. Sindsdien vrijwel elke week gereageerd op advertenties.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:07 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Hoe lang en waar sta je ingeschreven dan? NWF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |