Staat er zoiets als die bij de post:quote:Op zondag 21 mei 2006 14:13 schreef The_Foxz het volgende:
Huh, je bood net nog ¤100,00Gauw je post gewijzigd ja?
![]()
In de OP staat op zich ook vrij duidelijk dat er geboden kan worden vanaf ¤100,00
Dus...![]()
Ohquote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat komt er niet bij te staan als je het binnen een paar minuten veranderd![]()
Eigenlijk wil ik het door een mod na laten checken.. en bewijzen dat ik het NIET aan heb gepast!quote:Op zondag 21 mei 2006 15:46 schreef The_Foxz het volgende:
Naja, genoeg off-topic over je bod... Ik weet iig dat ik gelijk heb![]()
¤80 is gewoon te laag.
Ik wil best wat meeveren, maar een bod van 2/3 van een waardevast product veel te laag.
En als je tóch van plan bent om wat te kopen bij de BCC is ¤20 korting gewoon mooi meegenomen en makkelijk verdiend.
Transactie kan in weekenden plaatsvinden op de volgende treinstations:Enschede Deventer Apeldoorn Amersfoort Treinstations tussen Enschede en Zwolle In weekenden in overleg op wel meer stations (weekend-OV)...
Ben binnenkort ben ik ook in Utrecht, Amsterdam en Arnhem te vinden op bepaalde dagen.
Succes...
Ik haak af die poephoofd hierboven heeft gelijk..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:15 schreef The_Foxz het volgende:
Toch is het makkelijker dat je je tv gewoon los kan koppelen en naar de dealer kan brengen als er wat mis mee is.
Enals je het niet wil, reageer dan niet, poephoofd!
Jammer. Toch is het wel zo, dat je vaak makkelijker bij een BCC aanspraak kan maken op garantie, uitleg, retourneren etc. dan bij een telefonisch onbereikbare duistere webshop.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:27 schreef pmensink het volgende:
Ik haak af die poephoofd hierboven heeft gelijk..
We zijn samen 2 poephoofden... misschien zou je eens iets socialer kunnen reageren dan zijn de mensen misschien meegaander.. en wel bereid een goed bod te doen..
Bedankt poephoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |