Ik dacht dat een homo als jij deze Wieckse Rosé wel lekkerderder zou vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:07 schreef Underdoggy het volgende:
De Wittekerke is vele malen lekkerder, minder een zuurstok smaak en meer een witbiertje met vruchtensmaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door MissHobje op 02-05-2007 16:21:29 ][b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef MissHobje het volgende:gisteren Hoegaarden Rose meegenomen, ik heb deze review niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij stond in de AH naast de Hoegaarden Lime... ook zoiets....
Ik zal het vanavond eens testen, maar ik heb zo mijn twijfels als ik dit lees!
[ Bericht 2% gewijzigd door MissHobje op 02-05-2007 16:22:10 ]Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
Vind het beide super, maar toch niet in m'n bier!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik noem het ook al vrouwenbierOmdat het roze en zoet is.
Ja niet op mij letten hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:47 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
gisteren Hoegaarden Rose meegenomen, ik heb deze review niet gezien.
Hij stond in de AH naast de Hoegaarden Lime... ook zoiets....
Ik zal het vanavond eens testen, maar ik heb zo mijn twijfels als ik dit lees!
Ik denk dat die ook mierzoet is.. want tegenwoordig is niets meer zuurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien is de lime wel ok, hoewel..... die zal wel weer erg zuur zijn misschien?
Zo is ze ook wel weer!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan wacht ik jou bevinding wel even af![]()
Vrouwen moeten helemaal geen bier drinken, das niet sexy....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink amper bier, maar nu wel. Net als een vriendin van me. Dus ik denk dat dat met 'betere aftrek' ook wel meevalt, fuckbuddyEr zijn nu mensen (vrouwen
) die weinig bier dronken die nu ineens wel bier drinken. Ik denk dat jij er niet meer of minder bier om zou drinken, toch?
Het ligt al bijna een jaar in de winkel dus ik ben bang dat je geen gelijk gaat krijgen. Of dat het natuurlijk alleen seizoensgebonden verkrijgbaar wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Vrouwen moeten helemaal geen bier drinken, das niet sexy....
Dus jij denkt dat vrouwen vanwege deze "drank" meer bier gaan drinken?
Ik denk dat met 6 maanden dit biertje niet meer in de schappen ligt...
My bad, ik heb het over de Hoogaarden variant... Die is er volgens mij nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het ligt al bijna een jaar in de winkel dus ik ben bang dat je geen gelijk gaat krijgen. Of dat het natuurlijk alleen seizoensgebonden verkrijgbaar wordt.
Ik denk ook niet dat de markt groot genoeg is voor meer dan 2 merken van dit soort bier.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef fuckbuddy het volgende:
my bad, ik heb het over de Hoogaarden variant... Die is er volgens mij nog niet zo lang.
Leffe & Grenadinequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon bier pakken en een scheutje grenadine erdoorheen: zelfde effect
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |