Ik denk dat die ook mierzoet is.. want tegenwoordig is niets meer zuurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:
Misschien is de lime wel ok, hoewel..... die zal wel weer erg zuur zijn misschien?
Zo is ze ook wel weer!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan wacht ik jou bevinding wel even af![]()
Vrouwen moeten helemaal geen bier drinken, das niet sexy....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik drink amper bier, maar nu wel. Net als een vriendin van me. Dus ik denk dat dat met 'betere aftrek' ook wel meevalt, fuckbuddyEr zijn nu mensen (vrouwen
) die weinig bier dronken die nu ineens wel bier drinken. Ik denk dat jij er niet meer of minder bier om zou drinken, toch?
Het ligt al bijna een jaar in de winkel dus ik ben bang dat je geen gelijk gaat krijgen. Of dat het natuurlijk alleen seizoensgebonden verkrijgbaar wordt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Vrouwen moeten helemaal geen bier drinken, das niet sexy....
Dus jij denkt dat vrouwen vanwege deze "drank" meer bier gaan drinken?
Ik denk dat met 6 maanden dit biertje niet meer in de schappen ligt...
My bad, ik heb het over de Hoogaarden variant... Die is er volgens mij nog niet zo lang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het ligt al bijna een jaar in de winkel dus ik ben bang dat je geen gelijk gaat krijgen. Of dat het natuurlijk alleen seizoensgebonden verkrijgbaar wordt.
Ik denk ook niet dat de markt groot genoeg is voor meer dan 2 merken van dit soort bier.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef fuckbuddy het volgende:
my bad, ik heb het over de Hoogaarden variant... Die is er volgens mij nog niet zo lang.
Leffe & Grenadinequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:17 schreef Stereotomy het volgende:
Gewoon bier pakken en een scheutje grenadine erdoorheen: zelfde effect
Jups helemaal mee eensquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef Underdoggy het volgende:
Mensen, de wittekerke rose is echt 1000x lekkerder
eeeh...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:00 schreef scrub_nurse het volgende:
je hebt al wieckse, wittekerke en hoegaarden dus dat zijn er al 3!
vrouwen die een abdijbier drinken zijn hypersexyquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ik vind het wel fantastisch verpakt; welke man wil daarmee nu in de hand lopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb zowel Wieckse Rose als Wittekerke Rose geproefd.
Vind ze even lekker, al zijn ze beiden wel totaal verschillend van smaak.
Het handige van de Wittekerke is, dat het in -chique roze- blikjes verkrijgbaar is.
Kun je het makkelijk naar het park/strand meenemen!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef MissHobje het volgende:
mijn revieuw hoegaarden roseHoegaarden Rose is echt lekker. Helaas al een tijdje niet te krijgen omdat Hoegaarden de vraag naar normaal witbier al niet aan kan en Hoegaarde rose en citron dus vertraagd zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Er zijn anders stiekem veel vrouwen die dit lekker vinden ben ik achterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat vrouwen vanwege deze "drank" meer bier gaan drinken?
Ik denk dat met 6 maanden dit biertje niet meer in de schappen ligt...
Dat komt dus door de te grote vraag naar normaal hoegaarden bier . Dat is maar op een enkele (naja 2) plaats te brouwen en daardoor is er dus geen capaciteit om ook nog hoegaarden rose en citron te brouwen . (ja ik werk bij inbev en dat was op het intranet te lezen) .quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
My bad, ik heb het over de Hoogaarden variant... Die is er volgens mij nog niet zo lang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |