Haalde ik het ook altijdquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
Snackbar Rico bij de Dasstraat heeft ook raspatat, en dat is 5 minuten lopen vanaf mijn huis![]()
Berg je dan straks maar met de OWeequote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:22 schreef Agiath het volgende:
Echt te druk nu in de binnenstad, al die touristen!
En ze dringen allemaal voor bij de visboer op de burgwal
OWee?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Berg je dan straks maar met de OWee
Ken je de OWee nietquote:
In delft wist ik er eigenlijk geneen, nu dus wel. Ernie en bert bij het station hadden het eerst ook, maar die zijn ook wegquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
zijn er zat die dat hebben hoor....
nix te groot nieuws
Mijn bijna overburenquote:
Me tooquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:23 schreef PdeHoog het volgende:een Delft-topic
* PdeHoog woont ook in Delft
Same here.... tuurlijk tis niet echt duur, maar tevens ook niet te etenquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]Antonio's
ik heb vorig jaar definitief besloten daar nóóit meer heen te gaan. Die zooi die je daar krijgt zou ik thuis nieteens klaar durven maken!
Ik word dit jaar mentorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ken je de OWee niet
De Openings Week van de TU
Leukquote:
Tsja, ik hoef niet per sé een uberhip kapsel, zo lang ze maar weten wat ze doen.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 08:48 schreef just me het volgende:
Er is een "kinky" kapper in Delft Hammet, is dat wat je zoekt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |