Delirium - Silence (Airscape remix) ?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:36 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Ik ben nu al geruime tijd op zoek naar een nummer althans de naam ervan:
Ik weet alleen dat in de videoclip een blinde man aan de hand van een vrouw al rennend over het strand wordt meegenomen.
mischien vaag maar als hem kent moet je het herkennen.
geweldig ! dat is hem.............quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:03 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Delirium - Silence (Airscape remix) ?
Chumbawamba- I get knocked down (tubthumping)quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:38 schreef Nega het volgende:
Net op Talpa, programma Sportbloopers, met Amercian Football.
Het klinkt als dit, ik kon de woorden niet goed verstaan:
"I get no town, but i can over get it..."
Er zingt ook nog een vrouw zo rustig in mee, ongeveer als: "This is the lightest way, yeah this is the lightest way"
Die woorden kloppen allemaal niet, maar zo kan je het wel zingenZo zing ik het iig mee
Wie kent hem? *Ook een liedje dat gebruikt wordt in Fifa World Cup 98 voor pc.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Chumbawamba- I get knocked down (tubthumping)
De eigenlijke tekst is:
I get knocked down
But I get up again
You're never going to keep me down
Pissing the night away
Pissing the night away
Het nummer heet All cried out van think/fink dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:25 schreef Misstique het volgende:
Net een nummer gehoord op Club 3 voor 12 op 3FM van Vink/Fink/Think(?), akoestisch rustig nummer, cover van een andere band. Wie heeft het ook gehoord en weet wat t is?
Misschien vind je het hier: VPRO's 3VOOR12 webportalquote:Op donderdag 25 mei 2006 01:25 schreef Misstique het volgende:
Net een nummer gehoord op Club 3 voor 12 op 3FM van Vink/Fink/Think(?), akoestisch rustig nummer, cover van een andere band. Wie heeft het ook gehoord en weet wat t is?
Dat lijkt me eerder Jaws...quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:17 schreef wobbel het volgende:
D'r is zo'n film met al die haaien...en dan als er zo'n haai komt krijg je dat bekende muziekje met maar 2 noten...volgensmij de film Shark ofzo
tada............tada...........tada.......tada.....tada.....tada...tada..tada.tadatadatada
jah ik weet niet hoe ik het uit moet leggen
volgens mij Tracie Spencer en lijkt op Sylvie Mercedquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:16 schreef Gitarist het volgende:
Ik hoorde vorige week 's op een avond op Radio 1 het nummer Be still my heart.
Een beetje zoekwerk levert op dat dit nummer door vele zangeressen is uitgevoerd.
Ik zoek hem echter in de versie van ene Sylvie Merced. Ik weet niet of de spelling goed is, want met deze spelling vind ik niks.
De presentator zei dat deze zangeres jazzy-achtige nummers op een poppy manier brengt...
Het nummer is o.a. ook gezongen door Mariah Carey en Silje Nijgaard. De tekst van het refrein gaat alsvolgt:
"Be still my heart, my heart beats still".
Iemand enig idee hoe deze zangeres precies heet?
Van www.ster.nl:quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:27 schreef Etcetera het volgende:
Wie weet hoe het liedje heet van de Canon 'It's Playtime' reclame?
(op een gegeven moment zie je iemand in stuifzand op en neer springen terwijl hij omlaag kijkt om een foto te maken)
alvast bedankt
Die moet niet zo heel moeilijk te vinden te zijn, staat namelijk op de soundtrack.quote:edit: en heeft dat fluitmelodietje uit Kill Bill ook een naam? wil 'm wel als ringtone![]()
en hier als zip (mp3) binnen te halen http://www.canon-europe.com/Images/13_294795.zipquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Oorspronkelijke titel: Playtime
Uitvoerende(n): Billinger & Marsman feat. American International School Rotterdam Children’s Choir
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Van www.ster.nl:
Adverteerder/merk: Canon
Product: Foto en Film
Titel commercial: EOS 350D
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: 22 april 2005
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Playtime
Uitvoerende(n): Billinger & Marsman feat. American International School Rotterdam Children’s Choir
[..]
Die moet niet zo heel moeilijk te vinden te zijn, staat namelijk op de soundtrack.
Twisted Nerve - Bernard Herrmann
en ook bedanktquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:48 schreef mcwops het volgende:
[..]
en hier als zip (mp3) binnen te halen http://www.canon-europe.com/Images/13_294795.zip
deze ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 01:04 schreef martjin het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8932730112793084592&q=fenomeno
Hoe heet het nummer daarin? Me Tunatic doet het op de een of andere reden niet meer((
Clint Mansell - Deluxed (Delerium Remix)?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef Baleog het volgende:
gegroet,
Ik ben op zoek naar een remix van het nummer: Clint Mansell - Lux Aeterna
sowieso al een prachtig nummer maar ik ben op zoek naar de versie met een stevige beat erin..
beetje vage omschrijving.. maar ik hoop dat mensen snappen wat ik bedoel
Ik heb niet naar de sample geluisterd, maar komt het toevallig van Classical Trancelations? Daar staat het originele muziekstuk toch ook bij?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:59 schreef TimMer1981 het volgende:
Ik zoek zelf ook een titel van een muziekstuk. Mijn vermoeden is dat het van Tsjaikovski is, dus ik hoop dat er hier een paar mensen met echte muziekkennis zitten.
Ik heb een sample uit een remix ervan, let dus niet op de hihat er doorheen.
De sample (MP3, 39 sec, 1,10MB) is hier te downloaden.
Nee, het komt van Aggroman, tamelijk rauwe drum & bass.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:13 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
[..]
Ik heb niet naar de sample geluisterd, maar komt het toevallig van Classical Trancelations? Daar staat het originele muziekstuk toch ook bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |