abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 mei 2006 @ 21:24:39 #51
117098 Hathor
Effe niet
pi_38060732
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat Bansheeboy gewoon een broodje aap verhaal heeft opgehangen, en zich nou ergens in een hoekje ligt te slaan van het lachen omdat iedereen weer op zijn achterste poten staat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_38068473
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:20 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Latijn was de enige geschreven taal in die tijd
Volgens mij vergeet je er nog een paar hoor. Maargoed het is nu zo off-topic dat ik nauwelijks meer weet waar het over gaat :p.
  maandag 22 mei 2006 @ 00:16:42 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_38070853
quote:
Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Hathor het volgende:
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat Bansheeboy gewoon een broodje aap verhaal heeft opgehangen, en zich nou ergens in een hoekje ligt te slaan van het lachen omdat iedereen weer op zijn achterste poten staat.
Nou nee, ik bijna de hele dag weg geweest, ik kom net binnen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_38071084
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nou nee, ik bijna de hele dag weg geweest, ik kom net binnen.

²
Is er niet iets anders wat je kunt doen waar je wél goed in bent? :p
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:47:31 #55
13462 BansheeBoy
pi_71241266
quote:
Op maandag 22 mei 2006 00:24 schreef Halldar het volgende:

[..]

Is er niet iets anders wat je kunt doen waar je wél goed in bent? :p
Dit is geen oprechte vraag als je het mij vraagt.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 23 juli 2009 @ 09:49:57 #56
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_71241336
Sterke comeback.
pi_71241378
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71241459
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is geen oprechte vraag als je het mij vraagt.

²
²

Serieus wie de fack is Martin Gaus?

edit: Net even het verzamelde werk van BansheeBoy gelezen.....Words can't describe.....

[ Bericht 6% gewijzigd door Cudles op 23-07-2009 10:01:11 ]
pi_71242630
Zal wel gezellig zijn op het IVBO
  zondag 11 maart 2012 @ 16:14:18 #60
13462 BansheeBoy
pi_108973527
quote:
3s.gif Op donderdag 23 juli 2009 10:40 schreef Ossi2k9 het volgende:
Zal wel gezellig zijn op het IVBO :') :')
Hoe bedoel je dat? :?

:{²
  zondag 11 maart 2012 @ 19:24:31 #61
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_108980642
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Goede kick......
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_108984758
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2012 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent toch een jood
pi_108984879
Ow een essay van BsB, interessant! Ik zou het graag lezen maar het interesseert me geen flikker wat die radicale josti te verkondigen heeft en ik heb geen zin.

w/ w/ w/
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 11 maart 2012 @ 21:41:06 #64
13462 BansheeBoy
pi_108988243
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Geralt het volgende:
Ow een essay van BsB, interessant! Ik zou het graag lezen maar het interesseert me geen flikker wat die radicale josti te verkondigen heeft en ik heb geen zin.

w/ w/ w/
Op dit moment is van Persie mijn lievelingsvoetballer. In het verleden was dat Bergkamp. :{

zondag 11 maart 2012 @ 22:01:31 #65
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_108989471
Ik moest glimlachen toen ik de OP las en dat ging over in schatergelach naar mate ik meer schuimbekkende reacties op TS las.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:02:21 #66
283085 TWP
kassalade
pi_108989518
:{
:)
pi_108992834
Maak er gelijk een manifest voor het nationalisme van zou ik zeggen. ;)
Niet negatief bedoelt.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:01:33 #68
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_108993604
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Moos. het volgende:
Maak er gelijk een manifest voor het nationalisme van zou ik zeggen. ;)
Niet negatief bedoelt.
Jij hebt geen reet van de OP begrepen.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:27:34 #69
13462 BansheeBoy
pi_148658741
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Hathor het volgende:
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat Bansheeboy gewoon een broodje aap verhaal heeft opgehangen, en zich nou ergens in een hoekje ligt te slaan van het lachen omdat iedereen weer op zijn achterste poten staat. :')
Als ik mijn essay nog eens goed doorneem kan ik niet anders concluderen dat ik écht wel visie had en durfde uit te spreken. :{

pi_148658880
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ik mijn essay nog eens goed doorneem kan ik niet anders concluderen dat ik écht wel visie had en durfde uit te spreken. :{

9 jaar geleden jonguh.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_148659242
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef StefanP het volgende:
_O-

[..]

:D En wat heeft jouw geliefde Islam voortgebracht? In 2000 jaar nog niets, he-le-maal niets. Computers? Vliegtuigen? Literatuur? Geleerden? De 0.0001% Arabieren die studeren, moeten nota bene hun land uit om in het westen naar een universiteit te gaan. Oh, de ironie!

Over imiteren gesproken (let op de juiste spelling...) - zonder het geld dat de olie hen oplevert, leefden de Arabieren nog in tenten. Dat doen ze nu trouwens nog deels, omdat de oliesjeiks te hebberig zijn om het geld met hun volk te delen. Oh, de naastenliefde! Wat een prachtige cultuur toch.

Je "essay" is bovendien van het niveau van een 10-jarig kind, wat mogelijk ook deels verklaart waarom het M.O. niet verder komt dan een niveau dat Europa in de middeleeuwen allang voorbij was.
Het schijnt dat moslims de eersten waren die Amerika hebben ontdekt zag ik laatst een of andere grootmoeftie op de tv uitleggen. :Y
  Admin dinsdag 13 januari 2015 @ 22:46:33 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_148659474
Ik dacht dat er eindelijk een nieuw essay was. -O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_148664614
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat er eindelijk een nieuw essay was. -O-
Esnee dus, effe een topic uit 2006 kicken, wat een attentionwhore zeg.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148666481
quote:
15s.gif Op zondag 21 mei 2006 01:58 schreef BansheeBoy het volgende:
De slappe houding van West-Europa
- door Bansheeboy -

Waarom is West-Europa zo slap en waar uit zich dat in ?

Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop. Deze landen hebben zelf geen mening. Al sinds het prille begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het imiteren van andere volkeren.
Niet? Gingen er niet onlangs miljoenen Fransen de straat op om hun mening te uiten? Dat ze zich niet een mening van een stel terroristen laten opdragen.
quote:
Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens. :{
Waarom duurde het dan honderden jaren voordat het werkend was? Misschien omdat het nog niet perfect was? Ik snap verder niet hoe dit aansluit op de eerste helft van deze alinea.
quote:
Imiteren ? Wie imiteren ze het meest ? En wat zijn de beweegredenen voor deze haastlapperij ?

Als ik Nederland als voorbeeld neem: in Nederland hebben de ouderen in het algemeen en de jeugd in het bijzonder meestal het ideaal om gezien te worden als een Amerikaan. Veel jonge jongens laten zich op scholen Jason of Brandon noemen terwijl meisjes zich het graagst scharen in de categorie "Betty en Pamela", omdat dat hun sterkt in het bereiken van hun Amerikaanse idealen.
Ik ken niemand die zo heet. Ik ken wel veel mensen die Mohammed heten, naar de naam van een krijgsheer van vroeger die trouwde met een 9 jarig meisje.
quote:
Veel schoolfeesten worden tegenwoordig "Ball" genoemd omdat veel jongeren dit herkennen van o.a. "Saved by the Bell" en "Luis dé Funes".
Een schoolbal is gewoon een normaal Nederlands woord.
quote:
Één der grootste redenen voor deze haastlapperij is dat de Nederlandse samenleving te lang heeft geleefd volgens de visie van ras-denkers als o.a. Martin Gaus, duidelijk een voorbeeld van iemand die altijd heeft gevochten voor het invoeren van "de Amerikaanse droom" in Nederland. :{
Uhhh?
quote:
Allemaal duidelijk. Maar is dit echt een probleem ?

In 1ste instantie bedankt dat je het duidelijk vindt.
Vind ik niet, maar alsnog graag gedaan...
quote:
Uiteraard zie ik dit als probleem. Omdat de Amerikaanse ideologie enorm autoritair is en geen andere visies duldt, terwijl bv. de Nederlandse samenleving sterk zou groeien en zich goed zou ontwikkelen als men (gedeeltes van) de Islam de vrije loop zou laten gaan ... :{
Daarom hebben we ook geen vrijheid van meningsuiting en geloof, in tegenstelling tot de vrije moslimlanden, waar je openlijk je mening, geloof en geaardheid kan uiten.
quote:
Ok. Hoe lossen we dit dan op ?

Iedereen is bekend met "de jeugd heeft de toekomst", als we dit in ogenschouw nemen is het belangrijk dat de jeugd wordt voorzien van goed en juist onderwijs. Als de jeugd bekend wordt met de sterke en reine ideologie zullen ze daar uiteraard naar gaan handelen.
Eerst zeg je dat de Amerikaanse cultuur geen andere ideologieën duldt, en nu wil je dat we allemaal maar 1 sterke en reine ideologie moeten volgen? Laat iedereen de vrijheid hebben om zijn eigen ideologie aan te hangen, zolang zij anderen er niet mee lastig vallen. Zoals het nu is dus.
quote:
Vergeet alleen niet dat de jeugd alleen de toekomst kan worden als de ouderen ze daarbij helpen.
Gelukkig zijn de criminaliteitscijfers onder de Islamieten in Nederland lager dan de anders gelovigen. (die idealen moesten we toch volgen volgens jou?)
quote:
We hebben dus een belangrijke taak :{
Oh?
quote:
Of ben ik zojuist getrolled? ;(
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:29:54 #75
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_148672866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2009 09:53 schreef Cudles het volgende:
Serieus wie de fack is Martin Gaus?

?? Wat heeft deze man er mee te maken. Altijd prima hondenprogramma's gemaakt in de tijd dat ik nog op de basissschool zat...
Chaos is a ladder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')