quote:Al sinds het jonge begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het immiteren van andere volkeren.
Sinds de mens naar boven kan kijken droomt hij al van vliegen. Leonardo da Vinci is niet de bedenker, noch de uitvinder van het vliegtuig. Hij is misschien de eerste die tekeningen heeft gemaakt van vliegtuigen, maar de machines die hij bedacht werken hoogstwaarschijnlijk niet, en de kans dat Leonardo de allereerste was die dacht aan vliegen, van de miljarden mensen die ooit op aarde geleefd hebben, is uiterst gering.quote:Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens.![]()
Onderbouw dit eens.quote:terwijl bv. de Nederlandse samenleving sterk zou groeien en zich goed zou ontwikkelen als men (gedeeltes van) de Islam de vrije loop zou laten gaan ...
Zo is het. 14.gif.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:41 schreef Hathor het volgende:
Heb je trouwens wel enig idee wie Louis de Funes was ? Omdat de vergelijking met "saved by the bell" volledig scheef loopt namelijk. Saved by the bell is onzettend flauwe Amerikaanse humor, en Louis de Funes staat garant voor onzettend flauwe Franse humor, niet bepaald twee groepen die goed door een deur kunnen de laatste tijd.
Verder lijkt dit me meer een soort propagandamateriaal voor een tweederangs Imam uit een klein achteraf weggemoffeld moskeetje. Amerikaanse visie autoritair ? Staan geen andere denkwijzes toe ? En wat in hemelsnaam is een sterke en reine denkwijze ? De Sharia ? in dat geval hun je wat mij betreft je koffers pakken en je geliefde Hirsi Magan achterna, want dan zit je hier volledig in het verkeerde land.
En wat zijn dan de A-landen?quote:Op zondag 21 mei 2006 01:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop.
Welke precies dan?quote:We hebben dus een belangrijke taak²
Iets van wiskunde en de verrekijker.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef StefanP het volgende:
[..]En wat heeft jouw geliefde Islam voortgebracht? In 2000 jaar nog niets, he-le-maal niets. Computers? Vliegtuigen? Literatuur? Geleerden? De 0.0001% Arabieren die studeren, moeten nota bene hun land uit om in het westen naar een universiteit te gaan. Oh, de ironie!
Dat was voordat de islam aan de macht kwam.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:27 schreef Halldar het volgende:
Maar ze hebben wel de algebra uitgevonden, die arabieren! (laffe kutstreek overigens)
Ja, das duidelijk een bedreiging voor de openbare orde.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:13 schreef Fronsertje het volgende:
Martin Gaus?
Christiaan Huygens verzon zijn theorieën ook voordat Balkenende aan de macht kwam, het blijft een nederlander.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:05 schreef Martuh het volgende:
[..]
Dat was voordat de islam aan de macht kwam.
Hij wekt de indruk dat de algebra is uitgevonden tijdens de islamitische periode, wat niet zo is. In de islamitische periode zijn er geen ontdekkingen meer gedaan in het Midden-Oosten, behalve de olie in de grond.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:27 schreef Halldar het volgende:
[..]
Christiaan Huygens verzon zijn theorieën ook voordat Balkenende aan de macht kwam, het blijft een nederlander.
Het is dan ook bansheeboy. Op een basisschool zou zo'n essay niet eens goedgekeurd worden.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hij wekt de indruk dat de algebra is uitgevonden tijdens de islamitische periode, wat niet zo is. In de islamitische periode zijn er geen ontdekkingen meer gedaan in het Midden-Oosten, behalve de olie in de grond.
'quote:Op zondag 21 mei 2006 16:54 schreef Martuh het volgende:
[..]
Hij wekt de indruk dat de algebra is uitgevonden tijdens de islamitische periode, wat niet zo is. In de islamitische periode zijn er geen ontdekkingen meer gedaan in het Midden-Oosten, behalve de olie in de grond.
Dat waren wel arabieren, maar lang voordat de islam kwam, de islam heeft de mensen alleen lui en dom gemaakt, zodra je een pik hebt ben je toch al belangrijkquote:
Als ik ze lees kan ik me opeens levendig indenken waarom sommige mensen geen kans hebben op de arbeidsmarkt, je zou maar een half a4tje met onzin inleveren als essayquote:Op zondag 21 mei 2006 17:47 schreef Halldar het volgende:
Ik vind bansheeboy's essay's anders 'bijzonder' lachwekkend.
Onzin, christenen hebben net zo goed oude Griekse en Latijnse teksten in kloosters bewaard.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:00 schreef tartaarsaus het volgende:
de arabieren waren wel zo aardig om ff alle kennis opgedaan tussen de jaren 5000 bC - 1500 te bewaren voor ons, omdat de christenen bezig waren met alle boeken op de brandstapel te gooien en 100 miljoen indianen op het amerikaanse continent over de kling te jagen.
Nou ik vind die brullende ayatollah's op die sinaretten toch altijd wel een leuke zomerse sfeer geven.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:40 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat waren wel arabieren, maar lang voordat de islam kwam, de islam heeft de mensen alleen lui en dom gemaakt, zodra je een pik hebt ben je toch al belangrijk![]()
Er is nog nooit een moslim geweest die iets bijzonders heeft gedaan, afgezien van met vliegtuigen die ze niet eens zelf kunnen maken tegen een toren aanvliegen![]()
Zoals een of andere willekeurige crimineel mijn fiets in zijn achtertuin 'bewaard' ? :pquote:Op zondag 21 mei 2006 18:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Onzin, christenen hebben net zo goed oude Griekse en Latijnse teksten in kloosters bewaard.
Er zijn helemaal geen boeken op brandstapels gegooid, alleen in Nederland is er een tijdje een beeldenstorm geweest waarbij Roomse dingen verbrand werden, verder hadden we altijd goede bibliothekenquote:Op zondag 21 mei 2006 18:00 schreef tartaarsaus het volgende:
de arabieren waren wel zo aardig om ff alle kennis opgedaan tussen de jaren 5000 bC - 1500 te bewaren voor ons, omdat de christenen bezig waren met alle boeken op de brandstapel te gooien en 100 miljoen indianen op het amerikaanse continent over de kling te jagen.
Als hij hem overschreef wel ja, dat deden monniken namelijk altijdquote:Op zondag 21 mei 2006 18:12 schreef Halldar het volgende:
[..]
Zoals een of andere willekeurige crimineel mijn fiets in zijn achtertuin 'bewaard' ? :p
En daarna gaven ze de boeken weer terug aan de grieken?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:15 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als hij hem overschreef wel ja, dat deden monniken namelijk altijd![]()
De meeste boeken waren geschreven door monniken.....quote:Op zondag 21 mei 2006 18:18 schreef Halldar het volgende:
[..]
En daarna gaven ze de boeken weer terug aan de grieken?
Wat schreven ze dan over, hun eigen boeken?quote:Op zondag 21 mei 2006 18:19 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De meeste boeken waren geschreven door monniken.....
Dat zal in jouw geval wel meevallen.quote:Op zondag 21 mei 2006 18:21 schreef _The_General_ het volgende:
Je vind het maar niets he deze maatschappij? Maar ondertussen wel fijn je uitkering ontvangen van onze centen!
Het was een gokje gebaseerd op je leeftijd.quote:
Ja, want boeken blijven niet eeuwig houdbaar, en anderen willen ze ook lezen, dus overschrijven totdat de boekdrukkunst werd uitgevonden...quote:Op zondag 21 mei 2006 18:19 schreef Halldar het volgende:
[..]
Wat schreven ze dan over, hun eigen boeken?
Je zou voor de gein eens andere "essays" van hem moeten lezen, een halve alinea, met drogredenen en een onzinnige conclusiequote:Op zondag 21 mei 2006 18:56 schreef StefanP het volgende:
overigens heb ik me ook helemaal kapot gelachen over de ironie van z'n post, hij maakt -zonder het waarschijnlijk te realiseren- gewoon z'n islam belachelijk
Maar waar kwam die griekse en latijnse teksten nou vandaan, en hoe kwamen die monniken eraan?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja, want boeken blijven niet eeuwig houdbaar, en anderen willen ze ook lezen, dus overschrijven totdat de boekdrukkunst werd uitgevonden...
Deels zelf bedenken, deels van anderen overschrijven, net zoals de huidige bibliotheken doenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:10 schreef Halldar het volgende:
[..]
Maar waar kwam die griekse en latijnse teksten nou vandaan, en hoe kwamen die monniken eraan?
Sorrie? Christelijke monniken hebben griekse kennis bedacht?quote:Op zondag 21 mei 2006 20:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Deels zelf bedenken, deels van anderen overschrijven, net zoals de huidige bibliotheken doen![]()
Latijn was de enige geschreven taal in die tijdquote:Op zondag 21 mei 2006 21:16 schreef Halldar het volgende:
[..]
Sorrie? Christelijke monniken hebben griekse kennis bedacht?
Volgens mij vergeet je er nog een paar hoor. Maargoed het is nu zo off-topic dat ik nauwelijks meer weet waar het over gaat :p.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Latijn was de enige geschreven taal in die tijd![]()
Nou nee, ik bijna de hele dag weg geweest, ik kom net binnen.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Hathor het volgende:
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat Bansheeboy gewoon een broodje aap verhaal heeft opgehangen, en zich nou ergens in een hoekje ligt te slaan van het lachen omdat iedereen weer op zijn achterste poten staat.![]()
Is er niet iets anders wat je kunt doen waar je wél goed in bent? :pquote:Op maandag 22 mei 2006 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nee, ik bijna de hele dag weg geweest, ik kom net binnen.²
Dit is geen oprechte vraag als je het mij vraagt.quote:Op maandag 22 mei 2006 00:24 schreef Halldar het volgende:
[..]
Is er niet iets anders wat je kunt doen waar je wél goed in bent? :p
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is geen oprechte vraag als je het mij vraagt.²
Hoe bedoel je dat?quote:
Op dit moment is van Persie mijn lievelingsvoetballer. In het verleden was dat Bergkamp.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:47 schreef Geralt het volgende:
Ow een essay van BsB, interessant! Ik zou het graag lezen maar het interesseert me geen flikker wat die radicale josti te verkondigen heeft en ik heb geen zin.
![]()
![]()
Jij hebt geen reet van de OP begrepen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:48 schreef Moos. het volgende:
Maak er gelijk een manifest voor het nationalisme van zou ik zeggen.![]()
Niet negatief bedoelt.
Als ik mijn essay nog eens goed doorneem kan ik niet anders concluderen dat ik écht wel visie had en durfde uit te spreken.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:24 schreef Hathor het volgende:
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat Bansheeboy gewoon een broodje aap verhaal heeft opgehangen, en zich nou ergens in een hoekje ligt te slaan van het lachen omdat iedereen weer op zijn achterste poten staat.![]()
9 jaar geleden jonguh.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik mijn essay nog eens goed doorneem kan ik niet anders concluderen dat ik écht wel visie had en durfde uit te spreken.²
Het schijnt dat moslims de eersten waren die Amerika hebben ontdekt zag ik laatst een of andere grootmoeftie op de tv uitleggen.quote:Op zondag 21 mei 2006 02:22 schreef StefanP het volgende:
[..]En wat heeft jouw geliefde Islam voortgebracht? In 2000 jaar nog niets, he-le-maal niets. Computers? Vliegtuigen? Literatuur? Geleerden? De 0.0001% Arabieren die studeren, moeten nota bene hun land uit om in het westen naar een universiteit te gaan. Oh, de ironie!
Over imiteren gesproken (let op de juiste spelling...) - zonder het geld dat de olie hen oplevert, leefden de Arabieren nog in tenten. Dat doen ze nu trouwens nog deels, omdat de oliesjeiks te hebberig zijn om het geld met hun volk te delen. Oh, de naastenliefde! Wat een prachtige cultuur toch.
Je "essay" is bovendien van het niveau van een 10-jarig kind, wat mogelijk ook deels verklaart waarom het M.O. niet verder komt dan een niveau dat Europa in de middeleeuwen allang voorbij was.
Esnee dus, effe een topic uit 2006 kicken, wat een attentionwhore zeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:46 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat er eindelijk een nieuw essay was.
Niet? Gingen er niet onlangs miljoenen Fransen de straat op om hun mening te uiten? Dat ze zich niet een mening van een stel terroristen laten opdragen.quote:Op zondag 21 mei 2006 01:58 schreef BansheeBoy het volgende:
De slappe houding van West-Europa
- door Bansheeboy -
Waarom is West-Europa zo slap en waar uit zich dat in ?
Ten 1ste moet ik vereffenen dat als ik West-Europa zeg dat ik alle B-landen bedoel van Europa: België, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Nederland voorop. Deze landen hebben zelf geen mening. Al sinds het prille begin van het ontstaan van deze landen hebben ze geen eigen mening en zijn ze ijzersterk in het imiteren van andere volkeren.
Waarom duurde het dan honderden jaren voordat het werkend was? Misschien omdat het nog niet perfect was? Ik snap verder niet hoe dit aansluit op de eerste helft van deze alinea.quote:Zo is het bekend dat men in West-Europa claimt dat de uitvinder van de luchtvaart zich hierin huisvestte terwijl dit pure grootspraak is. Want als men in de geschiedenisboeken duikt zie je duidelijk staan dat 1 van de bekendste denkers van de oude tijd Leonardo Davinci al documenten optekende met daarin uitgewerkte tekeningen van het vliegen van de mens.
Ik ken niemand die zo heet. Ik ken wel veel mensen die Mohammed heten, naar de naam van een krijgsheer van vroeger die trouwde met een 9 jarig meisje.quote:Imiteren ? Wie imiteren ze het meest ? En wat zijn de beweegredenen voor deze haastlapperij ?
Als ik Nederland als voorbeeld neem: in Nederland hebben de ouderen in het algemeen en de jeugd in het bijzonder meestal het ideaal om gezien te worden als een Amerikaan. Veel jonge jongens laten zich op scholen Jason of Brandon noemen terwijl meisjes zich het graagst scharen in de categorie "Betty en Pamela", omdat dat hun sterkt in het bereiken van hun Amerikaanse idealen.
Een schoolbal is gewoon een normaal Nederlands woord.quote:Veel schoolfeesten worden tegenwoordig "Ball" genoemd omdat veel jongeren dit herkennen van o.a. "Saved by the Bell" en "Luis dé Funes".
Uhhh?quote:Één der grootste redenen voor deze haastlapperij is dat de Nederlandse samenleving te lang heeft geleefd volgens de visie van ras-denkers als o.a. Martin Gaus, duidelijk een voorbeeld van iemand die altijd heeft gevochten voor het invoeren van "de Amerikaanse droom" in Nederland.
Vind ik niet, maar alsnog graag gedaan...quote:Allemaal duidelijk. Maar is dit echt een probleem ?
In 1ste instantie bedankt dat je het duidelijk vindt.
Daarom hebben we ook geen vrijheid van meningsuiting en geloof, in tegenstelling tot de vrije moslimlanden, waar je openlijk je mening, geloof en geaardheid kan uiten.quote:Uiteraard zie ik dit als probleem. Omdat de Amerikaanse ideologie enorm autoritair is en geen andere visies duldt, terwijl bv. de Nederlandse samenleving sterk zou groeien en zich goed zou ontwikkelen als men (gedeeltes van) de Islam de vrije loop zou laten gaan ...
Eerst zeg je dat de Amerikaanse cultuur geen andere ideologieën duldt, en nu wil je dat we allemaal maar 1 sterke en reine ideologie moeten volgen? Laat iedereen de vrijheid hebben om zijn eigen ideologie aan te hangen, zolang zij anderen er niet mee lastig vallen. Zoals het nu is dus.quote:Ok. Hoe lossen we dit dan op ?
Iedereen is bekend met "de jeugd heeft de toekomst", als we dit in ogenschouw nemen is het belangrijk dat de jeugd wordt voorzien van goed en juist onderwijs. Als de jeugd bekend wordt met de sterke en reine ideologie zullen ze daar uiteraard naar gaan handelen.
Gelukkig zijn de criminaliteitscijfers onder de Islamieten in Nederland lager dan de anders gelovigen. (die idealen moesten we toch volgen volgens jou?)quote:Vergeet alleen niet dat de jeugd alleen de toekomst kan worden als de ouderen ze daarbij helpen.
Oh?quote:We hebben dus een belangrijke taak
Of ben ik zojuist getrolled?quote:²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |