Nee het is zeker niet livequote:Op zaterdag 9 september 2006 20:39 schreef golfer het volgende:
Het is dus niet live, want de zon scheen nog volop buiten.
Paul had over dat er morgen op NED 1 de afterparty komt !!!quote:Op zaterdag 9 september 2006 21:58 schreef Aoristus het volgende:
die internetuitzending doet het bij mij niet. Had hij nou gezegd dat het later kwam oid?
Nee naar het studio voetbal..Ik heb net in mijn gids gekeken.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:09 schreef maril het volgende:
Morgenavond op ned 1 voor studio voetbal komt het, maar het internet zal welweer vastgelopen zijn.
Jij hebt gelijk het is erna vergissinkiequote:Op zaterdag 9 september 2006 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee naar het studio voetbal..Ik heb net in mijn gids gekeken.
Wat vind jij nu humor pberends, omdat je vanavond niet echt genoten hebt aangezien we naar hetzelfde kijken en ik zelf wel heb gelachten (niet met alles) en jou reacties hetzelfde zijn, ben echt nieuwsgierig dit is niet cynisch bedoeld.quote:Op zaterdag 9 september 2006 22:14 schreef pberends het volgende:
Zeer matigjes. Ik moest alleen lachen bij ".... ze is een hoer!" (over die mislukte huwelijksaanzoek ofzo).
De rest was erg cliché
Geef niks joh,quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:19 schreef maril het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk het is erna vergissinkie![]()
Super kijkcijfers.quote:Op zondag 10 september 2006 11:13 schreef maril het volgende:
gisteren ongeveer 1.400.000 kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |