Extreem domquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
haha hoe dom is die gast
Paul is weer sterk vandaag
't hele paardquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
geinig, dat maffiamuziekje d'r bij, er ligt een paardekop in zeker?
Dit kon nog een mooie combo worden met Paul jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Frans! Leuk! Geweldige man!
idd, dat paard moet toch ergens heenquote:
Zeik niet. Frans Bauer is gewoon een topmens! Staat voor heel veel mensen klaar zonder sterallures.quote:
Jij bent een van die mensen die daarin trapt?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeik niet. Frans Bauer is gewoon een topmens! Staat voor heel veel mensen klaar zonder sterallures.
Ga daar elders over mierenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Extreem domSowieso dat je MAATpakken gaat verkopen via internet, en daarna erachter komen dat het geen maatpakken zijn en je je merken niet kent
Ik trap nergens in. Is gewoon zo. Haal dat bord eens voor je kop weg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent een van die mensen die daarin trapt?
ik ook, op mijn neusquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
Een kus van Frans Bauer, wil ik ook!!!!
Ik wil ook best een partij mensen in m'n huis hebben als ik er een paar ton voor krijg hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik trap nergens in. Is gewoon zo. Haal dat bord eens voor je kop weg.
verzin maar iets leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Piles het volgende:
Ik open alvast een nieuw topic, anders ben ik voor niets bezig geweest
Iemand nog een leuke TT?
"Paul in de schulden?"quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef Piles het volgende:
Ik open alvast een nieuw topic, anders ben ik voor niets bezig geweest
Iemand nog een leuke TT?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat vind ik geen leuke titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |