SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben daar
Nope. je kunt niet deeplinken vanaf die host.quote:
Ja echt hé, net in de stad ook weer allemaal van die hoofddoekenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef nozem het volgende:
Gewoon een stelletje kansloze paupers. Overal stikt het van dit soort lui.
De verkoper is gewoon een racist.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hey, de verkoper is tenminste eerlijk....
True...maar alsnog vind ik het niet erg subtielquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hij had het ook achteraf kunnen melden, maar wilde vermoedelijk de Turkentelefoontjes niet afwachten.
Aan de ene kant is het niet netjes, maar aan de andere kant weer wel.
Het scheelt en creëert tegelijkertijd een hoop frustraties. Daarom is het zo geniaal!
Volgens het stereotype rijden alle Turken in een Mercedes, die ze dan bij voorkeur "Benz" noemen. En dus niet in een BMW.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:01 schreef Kikstar het volgende:
Misschien moeten die turken eens een andere auto zoeken, anders zijn ze niet meer unique. Daar doelt hij vast op :p
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:11 schreef snellejelle het volgende:
als het mijn auto was zou het me gene kont schelen wie hem koopt. als iemand de prijs die ik er voor wil hebben betaalt zou ik allang blij zijn
Maar dan is hij nog steeds eerlijkquote:
Waar slaat dat nou weer op? Alle Turken zijn natuurlijk dieven?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:36 schreef NoBody122 het volgende:
Wat de turken e.d. betreft geef ik hem geen ongelijk, zeker niet als je de post van Galactica leest.
Ik denk dat die verkoper daar ervaring in heeft
Tsja als jij een (dure) auto te koop zet op bijv. marktplaats en je vind het niet erg dat je meteen platgebeld wordt door allerlei vage turken en marocs, be my guestquote:Op zondag 21 mei 2006 15:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Alle Turken zijn natuurlijk dieven?
Ik probeer hier niet op te reageren, maar serieus dit is echt een domme reactie.
Bouwjaar 2001 en hij is de 1e eigenaar, hij heeft hem dus al 5 jaar als ik het goed lees.quote:Op zondag 21 mei 2006 15:36 schreef NoBody122 het volgende:
Wat de turken e.d. betreft geef ik hem geen ongelijk, zeker niet als je de post van Galactica leest.
Ik denk dat die verkoper daar ervaring in heeft
Aan de andere kant vind ik het wel triest dat hij zo'n mooie auto, die hij voor zn verjaardag heeft gekregen van zn opa, meteen verkoopt.. Misschien dat hij al een auto heeft maar het getuigt desalniettemin niet bepaald van respect en dankbaarheid
Dus Turken en Marokkanen zijn per definitie vaag?quote:Op zondag 21 mei 2006 15:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Tsja als jij een (dure) auto te koop zet op bijv. marktplaats en je vind het niet erg dat je meteen platgebeld wordt door allerlei vage turken en marocs, be my guest
Duitslandquote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef 4.2Quattro het volgende:
13500 voor een 330Ci is idd wel wat weinig.
In Duitsland zijn BMW's (en eigenlijk alle auto's) stukken goedkoper toch?quote:Op zondag 21 mei 2006 17:13 schreef 4.2Quattro het volgende:
13500 voor een 330Ci is idd wel wat weinig.
Tis maar wat jij ervan maaktquote:Op zondag 21 mei 2006 16:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dus Turken en Marokkanen zijn per definitie vaag?
Ik zie niet waarom ik dat erg zou moeten vinden? Bovendien ben ik zelf Turks en wonen er bijna geen Marokkanen in Duitsland.
Je bent wel een beetje aan het generaliseren hoor.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:51 schreef Camplo het volgende:
-weg-
Turken zijn niet per definitie de plat-bellers die de auto voor 50% van de prijs willen kopen.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komop zeg.![]()
Hoe moet ik dat anders interpreteren?
Dat zou kunnen, maar(quote:Op zondag 21 mei 2006 18:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Turken zijn niet per definitie de plat-bellers die de auto voor 50% van de prijs willen kopen.
Plat-bellers die de auto voor 50% van de prijs willen kopen zijn wel per definitie Turk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |