Dan had je de Zweedse voorrondes moeten kijken.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:36 schreef Ricky_ het volgende:
Ik denk: Zweden, jeej, mooi blond wijf. Maar nee hoor.
god van de rechte hoekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Pythagorasen en al die andere Griekse grootheden, wat heeft dat in godsnaam met Turkije te maken .
Die komen zeker in de top 5.. gok ik zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
oh turkije, echt vreselijk
als jij me een heteroman kunt aanwijzen die vanavond op het podium heeft gestaan dan krijg je een dikke pakkerd van mequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:38 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij wordt elke vrouw die daar optreedt hier mooi gevonden. Oh en elke vent die er staat is natuurlijk een homo!
Grieken zaten daar wel, andersquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
Pythagorasen en al die andere Griekse grootheden, wat heeft dat in godsnaam met Turkije te maken .
Al hadden we willen kijken...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:40 schreef gday het volgende:
[..]
Dan had je de Zweedse voorrondes moeten kijken.Daar zat wel het een en ander in.
vlak ons niet uit...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:40 schreef borisz het volgende:
dit is niks
ze zullen wel 12 punten uit duitsland krijgen![]()
Oh, wacht, dit is Engelsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft ze nu echt in drie talen gezongen??
Zoveel Turken zitten er niet in Nederland, wel veel Marokkanen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef Shoplifter14 het volgende:
benieuwd hoeveel punten nederland dit jaar weer aan turkije geeft...
Mwah.quote:
Ja, ze deed net Frans en Turks. En nu Engels. Ook Grieks geloof ik.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft ze nu echt in drie talen gezongen??
Karşında süper starquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef ABBAfan het volgende:
De kwaliteitsliedjes haal je er echt wel uit: Zweden en Ierland bijvoorbeeld.
verkapte CD-postquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
er zijn gewoon teveel turken die niet in turkije wonen
Die is van mij. Ik heb 'm inmiddels geclaimed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er zit inderdaad wel een lekkertje tussen.
Aanhanger van Wilders gewordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
er zijn gewoon teveel turken die niet in turkije wonen
Ach zout opquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef misteriks het volgende:
Turkije verdient eens terecht veel punten vanuit "west-europa"![]()
Stuur maar een DVD'tje op, want ik heb de DVD van de Zweedse voorrondes van dit jaar, en ook van een aantal andere jaargangen trouwens.quote:
Die keek vooral naar deeltje 24quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht, misschien komt arcee dan ook nog ff langs
Zweden is bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef ABBAfan het volgende:
De kwaliteitsliedjes haal je er echt wel uit: Zweden en Ierland bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht, misschien komt arcee dan ook nog ff langs
Ik ben een superstarquote:
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:42 schreef gday het volgende:
[..]
Stuur maar een DVD'tje op, want ik heb de DVD van de Zweedse voorrondes van dit jaar, en ook van een aantal andere jaargangen trouwens.
Zoiets dacht ik al! Ik ga het onthouden!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:42 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Karşında süper star
Sev beni
Karşında süper star
Hisset Beni
Karşında süper star
Yaşa beni
Arzu benim, arzu benim, arzu benim sana
Dat begrijp je toch wel![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben een superstar
en een lelijke hoer
Ik blijf nog steeds naar de zang luisteren. Helaas wordt de act op het podium steeds belangrijker gevonden.quote:
quote:
Die One-brow bedoel jequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, dat lekkere ding weer...
duitslandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:43 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds naar de zang luisteren. Helaas wordt de act op het podium steeds belangrijker gevonden.
Ach, ik mag toch niet meer. Ik ben getrouwd. Geniet ervan! Hij is je gegund (zag er trouwens wel erg he uit die ik op het oog had)quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:42 schreef CJ het volgende:
[..]
Die is van mij. Ik heb 'm inmiddels geclaimed.![]()
Daarvoor verzamel ik die DVD's niet hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]. Dan moeten het wel hele lekkere wijven zijn.
![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef brahms het volgende:
This song brings suspenders to an entirely new level![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef brahms het volgende:
This song brings suspenders to an entirely new level![]()
Arr mate. Stuur maar op.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef gday het volgende:
[..]
Daarvoor verzamel ik die DVD's niet hoorDat heeft meer met m'n Zweedse achtergrond te maken
Wij (mannen) willen geen halfnaakte mannen zienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom staan alle vrouwen halfnaakt op het podium en de mannen niet?
Sakis heeft z'n overhemd 1 knoopje verder openstaan dan donderdag.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom staan alle vrouwen halfnaakt op het podium en de mannen niet?
en daarom moet het stem-systeem ook op de helling... al sturen ze een oma met hoofddoek zonder tanden dan nog halen ze de finalequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee hoor, absoluut niet. maar daardoor is turkije wel in de finale gekomen
Speak for yourself.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:45 schreef gday het volgende:
[..]
Wij (mannen) willen geen halfnaakte mannen zien
Overigens zegt m'n vriendin al de hele avond precies wat jij zegt.
Ja, Sakis wel... maar de restquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:45 schreef CJ het volgende:
[..]
Sakis heeft z'n overhemd 1 knoopje verder openstaan dan donderdag.![]()
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:45 schreef CJ het volgende:
[..]
Speak for yourself.Deze man wil best wat halfnaakte mannen zien hoor.
![]()
en hij krijgt gelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Terry voorspelt dat ze het amazing vond
2 is natuurlijk volkomen priemwannabe.quote:
Ach welnee.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:46 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ongelooflijk inderdaad, wat een wansmaak hebben ze in Oost-Europa toch.![]()
Toch niet haar definitieve doorbraak denkt ze.quote:
Ja, ik ga ook een keer voor Duitsland bellen.quote:
quote:
Mijn gok voor de uitslag:quote:1 Noorwegen
2 Finland
3 Duitsland
4 Roemenie
5 Griekenland
6 Litouwen
7 Ierland
8 Engeland
9 Denemarken
10 Kroatie
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nana Mouskouri, niemand lijkt meer op haar eigen imitatoren.
ze is dan ook al net zo oud als de stelling van Pythagorasquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
Jezus wat is die oud geworden!
even kijken. ik dacht 08quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard
welk nummer zijn ze ook alweer?
Ik weet eigenlijk niet hoe oud Jezus is geworden...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:49 schreef J.A.N.A. het volgende:
Jezus wat is die oud geworden!
Duitsland toch?quote:
servicequote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
1 Switzerland - Six4One - If we all give a little - -
2 Moldova - Arsenium & Natalia Gordienko - Loca < ex O-Zone zanger, outsider >
3 Israel - Eddie Butler - Ze hazman - -
4 Latvia - Cosmos - I hear your heart - -
5 Norway - Christine Guldbrandsen - Alvedansen - -
6 Spain - Las Ketchup - Bloody Mary - - < waar komt die 4de Ketchup vandaan? Ze waren toch met z'n drieen? >
7 Malta - Fabrizio Faniello - I do - -
8 Germany - Texas Lightning - No, no, never - - < Australische die voor Duitsland zingt >
9 Denmark - Sidsel Ben Semmane - Twist of love - -
10 Russia - Dima Bilan - Never let you go - -
11 FYR Macedonia - Elena Risteska - Ninanajna - -
12 Romania - Mihai Traistariu - Tornero - - < grote kanshebber in top 5 van alle polls >
13 Bosnia & Herzegovina - Hari Mata Hari - Lejla - - < grote kanshebber in top 5 van alle polls >
14 Lithuania - LT United - We are the winners - -
15 United Kingdom - Daz Sampson - Teenage life - - < JZ's Hardknock Life, maar dan anders >
16 Greece - Anna Vissi - Everything - - < grote kanshebber in top 5 van alle polls >
17 Finland - Lordi - Hard rock hallelujah - -
18 Ukraine - Tina Karol - Show me your love - -
19 France - Virginie Pouchin - Il était temps - -
20 Croatia - Severina - Moja ¨tikla - -
21 Ireland - Brian Kennedy - Every song is a cry for love - -
22 Sweden - Carola - Invincible - -
23 Turkey - Sibel Tüzün - Superstar - -
24 Armenia André Without your love
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe oud Jezus is geworden...
Of Charisteas?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Brahimov het volgende:
Krijgen we Demis Roussos ook nog?
Geef 'm eens ongelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij dat nummer van Moldavie staat die man de helft van het nummer tegen een halfnaakte vrouw aan te rijden.
I adore you.quote:
Charisteas.quote:
34quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
nee, je t'adore was donderdagquote:
nog niet naar de da vinci code geweest?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:
Je bedoeld Shut the door?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
nee, je t'adore was donderdag![]()
Ieuw..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
nee, je t'adore was donderdag![]()
quote:
Ik op duitslandquote:
Meningen lopen uiteen, mede doordat Jezus mogelijk in het jaar 4 v. Christus geboren isquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
En waarom niet voor Zweden dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
1. Bosnië
2. Zweden
3. Kroatië
Ik ga toch maar een smsje sturen voor Bosnië en Kroatië
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:53 schreef dolle_hond het volgende:
nog niet naar de da vinci code geweest?
Ik pis in mijn broekquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ga er morgen naartoe.quote:
Ach, er zijn zelfs mens die geloven dat-ie weer is opgestaan uit de dood.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:53 schreef Barbaaf het volgende:
Meningen lopen uiteen, mede doordat Jezus mogelijk in het jaar 4 v. Christus geboren is![]()
dan gaat ze zingen door de luidsprekers in de minaretquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Die Turkse moeten ze in een moskee stoppen en de sleutel weggooien...
0.35 euro per stem.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef parselmouth het volgende:
Ik wil stemmen op frigging Engeland, maar hoe veel kost dat stemmen per SMS in totaal?
Ze mag bij mij wel persoonlijk de mambo doen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef CJ het volgende:
Yay. ze doet Mambo!!!!
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan gaat ze zingen door de luidsprekers in de minaret
ruil zwitserland en rusland voor Frankrijk en je hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef MiLalaa het volgende:
In willekeurige volgorde de enige landen die punten verdienen:
Litouwen
Noorwegen
UK
Russia
Duitsland
Finland
Zweden
Zwitserland
Heb je geen vaste telefoon?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil best stemmen, maar ik heb mijn gsm uitgezet
nee, slechts 1 die kost 0,35. En je betaald natuurlijk het sturen van het smsje zelf.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
En je krijgt geen 40 bevestigings smsjes ofzo?
tsja dan gaat het helaas nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil best stemmen, maar ik heb mijn gsm uitgezet
Eentje maar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
En je krijgt geen 40 bevestigings smsjes ofzo?
ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Hmm vorige keer kreeg in een SMSje terug.. Nu niet?
Komt nog...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens geen bedank smsje voor mijn stemmen, is dat bij jullie ook zo?
Hup Shevchenko!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup Shakichenko!
Ik heb op Finland gestemd en niets terug ontvangen.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg trouwens geen bedank smsje voor mijn stemmen, is dat bij jullie ook zo?
1 keer wel, 1 keer nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt, maar ik was toch weer te laatquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
nee, slechts 1 die kost 0,35. En je betaald natuurlijk het sturen van het smsje zelf.
Voor Bosnië en Kroatië ook nietquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Misschien kunnen ze de stemmen voor Duitsland en Finland niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |