ik had er 4 die lang onderweg waren, nu nog maar 2 maar die zijn 57 en 48 samen langer onderweg dan die 3 van jouquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:04 schreef JacMar het volgende:
Geen post vandaag![]()
Ik heb nu 3 kaarten die al heeeel lang onderweg zijn..Een berichtje sturen heeft niets opgebracht..
Jammer hoor!![]()
NL-8235 dearth United States of America 23 Apr, 2006 31 Travelling
NL-8424 margieishooked United States of America 25 Apr, 2006 29 Travelling
NL-8425 zanderwilkes France 25 Apr, 2006 29 Travelling
Ok jij wint!quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik had er 4 die lang onderweg waren, nu nog maar 2 maar die zijn 57 en 48 samen langer onderweg dan die 3 van jou
neemt niet weg dat het extreem kut is als het zo lang duurt
ik weet inmiddels uit ervaring dat rustig afwachten niet meer zo makkelijk is...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ok jij wint!![]()
Ik vraag me gewoon af of ze aangekomen zijn en dat iemand geen tijd/zin/mogelijkheid heeft om de kaart te registreren of dat ze echt kwijt zijn..
We wachten rustig af![]()
er zijn wel goede vertaaldiensten te vinden op het net die gratis zijn, ik zag er laatst een voorbij komen hier, die kan ik dan nog wel eens gebruiken, kijken of dat helptquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:48 schreef QTPi het volgende:
Misschien een oproepje plaatsen om iemand tekst te laten vertalen in het Litouws (spelling?) en dat PMen??
Als het niet te moeilijk is dan kan het wel denk ik, maar soms maken ze er ook allemaal rare dingen van, bijvoorbeeld als je het dan weer terugvertaalt wordt het heel vreemd! (Alhoewel mensen het waarschijnlijk wel begrijpen..)quote:er zijn wel goede vertaaldiensten te vinden op het net die gratis zijn, ik zag er laatst een voorbij komen hier, die kan ik dan nog wel eens gebruiken, kijken of dat helpt
ik ga iig eerst nog eens in het engels proberen, ff wat vissen naar een PM terug, kijken of ze engels spreektquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:20 schreef Saphira200 het volgende:
Een kaart van mij is aangekomen in Portugal na 9 dagen
Ik hou me nu al een week in om nieuwe kaarten te sturen!! Ik heb er nu maar 3 onderweg, vind ik heel knap van mezelfIk wacht even op officiele kaarten, mijn verhouding is nu 16-11
Ik heb vandaag ook een kaart uit Iran en snoep uit Duitsland gekregen
[..]
Als het niet te moeilijk is dan kan het wel denk ik, maar soms maken ze er ook allemaal rare dingen van, bijvoorbeeld als je het dan weer terugvertaalt wordt het heel vreemd! (Alhoewel mensen het waarschijnlijk wel begrijpen..)
De meeste Litouwers begrijpen ook Russisch, misschien kun je anders dit sturen:quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ga iig eerst nog eens in het engels proberen, ff wat vissen naar een PM terug, kijken of ze engels spreektmaar ik houd je aanbod in gedachten
Met dank aan http://www.online-translator.com/text.asp?lang=enquote:Привет там! Я послал Вам карту с числом <postcard-ID>, но это не было зарегистрировано все же. Если бы Вы получили это, то Вы могли бы пожалуйста регистрировать это в www.postcrossing.com? Спасибо!
Wat balen allemaal zegquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:16 schreef Muck het volgende:
ja, dat klopt.
ik zit ziek thuis, dus vandaar
zware buikgriep en sinds gisteren een gebroken hart
Ho zeg! Wat een boel kaarten op een dag!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:23 schreef Sonja27 het volgende:
butterfly tag
flower tag
another you choose tag kaartje uit finland
Another you choose tag kaartje uit IRAN!!!!![]()
color tag kaartje van Detroit
Officieel kaartje uit Disneyland Anaheim![]()
![]()
![]()
En een swap kaartje uit Florida. Dat kaartje vond ik zo mooi dus ik had uitgezocht wie die gestuurd had (kwam hem tegen in flickr) en nu heb ik hem ook!
Ik ga ze zo even uploaden naar mijn flickr site.
mja, komt wel weer goed...quote:
tof! Pippiquote:Hier was vandaag de zwartwitkaart van Pippi Langkousen een kaart van mij naar de VS is eindelijk aangekomen
![]()
is niet erg hoorquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:30 schreef Klonk het volgende:
helemaal vergeten, sterkte Muck, of zoals mijn baas zegt: komt allemaal goed
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:48 schreef Muck het volgende:
morgen ben ik weer in Arnhem, kan ik éindelijk kijken hoeveel post er is
Super dat hij er is!quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:56 schreef Allan24 het volgende:
Post!
Een officiële kaart uit Finland, een tag kaartje uit Katwijk aan Zee!
En: een envelop met drie kaarten erin, van p-etr-a! Dank je wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |