Jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Zodat je weer snel nieuwe kaarten naar Finland kan sturen![]()
Elk nadeel hep zun voordeelquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Aan de andere kant, je betaalt minder aan portokosten dan wanneer je naar een uithoek moet sturen, je kaarten komen snel aan dus je kunt snel weer sturen en je kunt wel kaarten krijgen van overal vandaan![]()
Zouden de Finnen ook zo van ons balen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Zodat je weer snel nieuwe kaarten naar Finland kan sturen![]()
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zouden de Finnen ook zo van ons balen?![]()
Ik hoop het!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zouden de Finnen ook zo van ons balen?![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 05:43 schreef Jaguarized het volgende:
http://forum.postcrossing.com/viewthread.php?tid=2803
Er zijn meer mensen met dezelfde mening.
En Allan heeft zo te zien ook een accountje op het forum
kan iemand hier trouwens wat van makenquote:I'm 40 years old and I'm looking for cards with city views, UNESCO World
heritage, beaches, country maps, ancient ruins, castles, churches, lighthouses, streets, bridges, statues, gardens,
historical places, national parks, ⤦ The cards must be send in an envelope, I prefer continental size but could be other
sizes and they must have write on back side or front side the name of the place of the image they show
Ik kwam pas ook zo'n profiel tegenquote:
En wat betreft het overschot Finnen, ik vind al die Finse kaartjes nog niet eens zo erg. Het is alleen dat die kaartjes altijd vrij saai zijn! Eentje uit Helsinki kan nog wel leuk zijn, maar eentje uit Tampere tja.. Er is geloof ik gewoon niet veel te zien of te doen daar dus dat zie je dan ook af aan die kaartjes.quote:Would be wonderful if you could help me to let my collection grow!
(Please, if possible: no art / drawn / Cartoon / Comic postcards, no people, no trash (means dogs with clothes, glasses...)! Also please no handmade postcards! And last, but not least: no double cards! Thx!)
I WON´T REGISTER ANY DOUBLE CARDS OR HANDMADE CARDS OR CUTTED PAPERS IN POSTCARD SIZE!!!
Voor jou wel heel ver weg jaquote:Op donderdag 25 mei 2006 05:15 schreef Jaguarized het volgende:
Net een kaartje ontvangen in het Nederlands uit het altijd mooie Houthalen in Belgie.
Vava, jij woont toch ergens ver weg in Zeeland?![]()
Lang weekend Zeeland (walcheren)
Zielig hoor, al die eisenquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een portugese Helga te pakken![]()
[..]
kan iemand hier trouwens wat van maken
João M S Fernandes
R. Santa Rita, lote 17
3200-161 Lousã
gewoon net als de vorige keer de rare tekens weglaten ?
En ik ben Sonline op het forum!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:01 schreef QTPi het volgende:
Kan er misschien een overzichtje komen van hoe de Fok!kers op het postcrossing.com forum heten?
I get easily confusedIk heet gewoon QTPi
João M S Fernandesquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:22 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een portugese Helga te pakken![]()
[..]
kan iemand hier trouwens wat van maken
João M S Fernandes
R. Santa Rita, lote 17
3200-161 Lousã
gewoon net als de vorige keer de rare tekens weglaten ?
geen probleem hoorquote:
quote:Any kind of cards are welcome, I'm not picky!
Ik vind ze leuk!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:16 schreef JacMar het volgende:
Deze Vier prachtige kaartjes met Hindoegoden..heb ik gekregen naar aanleiding van een requesttopic wat ik heb geopend (Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die ze echt heel erg lelijk vinden, maar ik ben er dol op
)
Zeg dat wel...heel saai! Morgen hopelijk weer wat kaarten, ben weer flink aan het taggen geweestquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk!!
Saai zeg, zo'n dag zonder post.....![]()
Ik haat het ook, ik haat elke feestdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef Allan24 het volgende:
Geen post. Ik haat Hemelvaartsdag
BTW, mijn naam hier op Fok! is dezelfde als op Postcrossing
Straks staan we allemaal met onze namen in de OP van dit topicquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
De mijne ookIk heet op postcrossing Marije
Oquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ik stuur standaard een berichtje na 16 dagen.
Dan duurt het me te lang idd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Oik vond mezelf al ongeduldig maar jij bent nog erger
![]()
Nouja, zondag is die van nu 23 het langst onderweg, de volgende is nu 16 dagen onderweg en die daarna 10 dagen. Die krijgen zondagavond allemaal een berichtjequote:
Ik heb nu ook 3 kaarten die al meer dan 30 dagen onderweg zijn..Ik heb ze vorige week al een berichtje gestuurd..quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:15 schreef Vava het volgende:
[..]
Nouja, zondag is die van nu 23 het langst onderweg, de volgende is nu 16 dagen onderweg en die daarna 10 dagen. Die krijgen zondagavond allemaal een berichtje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |