Nouja Middelburg is wel een lief stadje, veel leuker dan vlissingen ofzo. Het doet een beetje oud aan, wel leuke winkeltjes en veel eetdingetjes. Maar biggekerke (en al dat soort dorpjes..) uhh.. volgens mij is dat gewoon een gat. Verder ben ik op walcheren niet heel erg bekend. Denk dat middelburg leuk is, en dat je het strand gewoon nog ff moet opzoeken. Denk trouwens wel dat walcheren leuker is dan schouwen duiveland enzo om een vakantie te houden, dus wat dat betreft zit je wel goed.
Het is hier nu nog niet druk, zou vandaag even moeten zien hoe het nu is met hemelvaart enzo. Het is al wel wat drukker in juni denk maar nog niet superdruk.
Tips hmm ik zou bij middelburg dus iets zoeken omdat dat lekker bij de stad zit (maar ben wel bevooroordeeld omdat ik hier graaag weg wil naar de 'grote' stad
![]()
)
Domburg is volgens mij vrij toeristisch en heb je ook strand enzo (wederom zelf niet zo bekend maar denk dat het leuk is om een bezoekje te brengen)
Veere is een soort oud dorpje met een haventje, kun je lekkere ijsjes halen
![]()
En als het mooi weer is is dat nog wel aardig.
Vlissingen heb je nog wel een grote bios.
Accomodatie heb ik verder geen idee van wat leuk is. Nouja als je nog wat wil weten vraag maar raak