abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 mei 2006 @ 22:51:33 #1
82005 Jonan
in oprichting
pi_38182628
Hallo,

Ik wil een lang weekend (3 nachten dus) naar Zeeland met mijn vriendin. Romantiek enzo, jullie kennen dat wel

Goed, na het aandachtig doorlezen van de site van VVV Zeeland, leek mij Walcheren wel de regio waar het meeste te doen is (Veere, OostKapelle, Zoutelande, Biggekerke en Middelburg).

Maar goed, de VVV maakt van een vuilnisbelt nog een authentieke attractie, dus hoor ik liever jullie ervaringen.

Is Walcheren de place to be in Zeeland? Hoe druk met toeristen is het al begin Juni?
Hebben jullie misschien andere tips (ook wat betreft accomodatie enzo)?

Ik hoor het graag!
oeps...
pi_38190249
Nouja Middelburg is wel een lief stadje, veel leuker dan vlissingen ofzo. Het doet een beetje oud aan, wel leuke winkeltjes en veel eetdingetjes. Maar biggekerke (en al dat soort dorpjes..) uhh.. volgens mij is dat gewoon een gat. Verder ben ik op walcheren niet heel erg bekend. Denk dat middelburg leuk is, en dat je het strand gewoon nog ff moet opzoeken. Denk trouwens wel dat walcheren leuker is dan schouwen duiveland enzo om een vakantie te houden, dus wat dat betreft zit je wel goed.

Het is hier nu nog niet druk, zou vandaag even moeten zien hoe het nu is met hemelvaart enzo. Het is al wel wat drukker in juni denk maar nog niet superdruk.

Tips hmm ik zou bij middelburg dus iets zoeken omdat dat lekker bij de stad zit (maar ben wel bevooroordeeld omdat ik hier graaag weg wil naar de 'grote' stad )
Domburg is volgens mij vrij toeristisch en heb je ook strand enzo (wederom zelf niet zo bekend maar denk dat het leuk is om een bezoekje te brengen)
Veere is een soort oud dorpje met een haventje, kun je lekkere ijsjes halen En als het mooi weer is is dat nog wel aardig.
Vlissingen heb je nog wel een grote bios.
Accomodatie heb ik verder geen idee van wat leuk is. Nouja als je nog wat wil weten vraag maar raak
  donderdag 25 mei 2006 @ 11:06:19 #3
82005 Jonan
in oprichting
pi_38191651
volgens mij is alles wel redelijk goed en snel per auto te bereizen, toch?
oeps...
pi_38195549
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 11:06 schreef Jonan het volgende:
volgens mij is alles wel redelijk goed en snel per auto te bereizen, toch?
Ze hebben prima wegen

Misschien een huisje huren bij de Roompot? Dan zit je dichtbij Goes, Veere, Middelburg, Vlissingen en Zierikzee. Dat zijn iig leuke plaatsen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 25 mei 2006 @ 14:24:40 #5
82005 Jonan
in oprichting
pi_38198313
Roompot?
oeps...
pi_38200134
roompotparken kan je op internet wel opzoeken, en ja tis niet zo groot hier he dus je rijd overal zo heen
pi_38202501
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 09:41 schreef username22 het volgende:

Veere is een soort oud dorpje met een haventje, kun je lekkere ijsjes halen En als het mooi weer is is dat nog wel aardig.
Veere is een stadje maar je maakt je post wel weer goed door te zeggen dat je er lekkere ijsjes kunt halen (heb daar gewerkt, en ben er een uurtje geleden nog om geweest )

Wlacheren is wel leuk, leuker dan de andere eilanden vind ik. Je kunt naar 1 van de stranden, Middelburg en Vlissingen bezoeken, het schitterende stadje Veere bekijken, of lekker fiesten langs de dorpen.
Wil je uitgaan, dan kan dat in Middelburg wel redelijk, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met Rotterdam
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_38205966
Mja iedereen vind goes en middelburg al een dorp vergeleken met derest van de steden in nederland, dus dan is veere echt een dorp magoed eentje met stadsrechten dan zeker
pi_38206539
stadsrechten, een markt en een stadhuis
het ligt vrij gevoelig bij Veerenaren als men het over een dorp heeft

maar als je nieuwe architectuur en de nieuwste mode wilt zien dan moet je niet in Zeeland zijn inderdaad
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_38206665
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38218245
Ik heb zelf de eerste 10 jaar van mijn leven in Vlissingen gewoond. Over het uitgaansleven kan ik je dus niets vertellen. Vlissingen is wel leuk om doorheen te lopen en langs de boulevard te wandelen. Verder weet ik niet wat er nu nog te doen is. Middelburg is leuk om te winkelen en van vriendinnen van me hoorde ik dat het daar wel leuk stappen was.

Ben vorig jaar een dagje teruggeweest naar Walcheren en zijn we vanaf Veere (blijft een prachtig stadje!) via de kust naar Vlissingen gereden. Je komt dan kleine dorpjes als Domburg, Zoutelande, Biggekerke en nog wat van die kleine dorpjes tegen. Echt veel is daar niet te doen. In Domburg zit
wel een aardig zwembad en er zit een compleet bungalowpark omheen, zag ik toen.

Begin juni is volgens mij niet zo heel druk. Ik ging bijna elk jaar ook naar het Veerse meer. Heb daar vroegah mooie tijden beleefd... Daar is het in Juli heel erg druk. Er zit daar ook ergens een camping, genaamd 'De schotsman'.

Tja, je vermaakt je best wel op Walcheren. Ga er gewoon heen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')