Je hoeft ze niet verplicht te kijken hoor, als je daar geen zin in hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het schandalig dat we nog steeds naar die herhalingen moeten kijken.
Ik wil nieuwe!
Ik wil weten hoe Bruce, Liam en Keano er nu uitzien!
En hoe groot Shania en Kenji nu zijn. En of alle kindjes nog steeds zo mooi zijn als de ouders!
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Pfaffs
Ik ook/Voor mij ookquote:Op maandag 15 januari 2007 23:46 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik kijk pas sinds kort naar het wel en wee van de Pfaffs. Vanaf nu zijn voor mij alle afleveringen nieuw.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef Vlindur het volgende:
......
En hoe groot Shania en Kenji nu zijn....
Ik dacht ergens te zien dat de nieuwe afleveringen weer te zien waren in september.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het bijna allemaal al wel gezien. Ben benieuwd wanneer de nieuwe afleveringen komen
De nieuwe afleveringen worden op de Belgische televisie inderdaad al uitgezonden sinds begin september, ze zitten nu aan aflevering 22 volgens de website (De Pfaffs)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:34 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Ik dacht ergens te zien dat de nieuwe afleveringen weer te zien waren in september.
Ik heb trouwens ook zitten spieken ..op die site over de pfaffs
En daar is inderdaad te zien dat debby haar 2e kindje heeft gekregen en Lindsey haar 1e kindje
Ik had al die afleveringen allemaal al gezien van ze,.dus de nieuwe mogen er voor mij komen.
oplazeren!quote:
tnx dan ga ik weer kijken!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef lily het volgende:
Zondag 22.00 uur op RTL 4
start nieuwe seizoen de Pfaff's
ik zag hetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:16 schreef lily het volgende:
Zondag 22.00 uur op RTL 4
start nieuwe seizoen de Pfaff's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |