Ik mis het ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef Cyan het volgende:
Waar moet ik nou in godsnaam naar kijken op tv?![]()
Zie je! Straks kijken we massaal naar shownieuws en glijden we steeds verder af. Straks liggen we allemaal in de gootquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:57 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ik mis het ook
Heb maar naar Shownieuws gekeken, kutprogramma![]()
Check Matktplaats en evt ebay (.be?)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zie je! Straks kijken we massaal naar shownieuws en glijden we steeds verder af. Straks liggen we allemaal in de goot![]()
Heeft er niemand toevallig alle afleveringen op zijn dvdrecorder opgeslagen? Of misschien heel toevallig de dvd's in een hoekje van een kast gevonden, tijdens de grote voorjaarsschoonmaak? En misschien wil degene er heel toevallig vanaf?
Ik kijk iedere dag via veilingkijker. Maar dankzij jouw tip heb ik hopelijk de 2 dvd's snel in huis.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:19 schreef Andoire het volgende:
[..]
Check Matktplaats en evt ebay (.be?)
Op Mp staan 3 dvd's aangeboden, en zelfs strips! ()
J-M is een praktisch manneke, met zn reclame-overhemden en zo, die man heeft zelfs strips met de Pfaffs![]()
Ik heb inmiddels een leuke deal met iemand kunnen sluiten en krijg alle dvd's inclusief verzendkosten voor ¤30quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:35 schreef Andoire het volgende:
Vraag het anders op het forum van de Pfaff's site ( http://www.intersoft.be:9031/index.asp , beetje rare url maar de site is leuk)
Ze vragen op MP echt het dubbele, vind ik echt niet normaal of zo![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een leuke deal met iemand kunnen sluiten en krijg alle dvd's inclusief verzendkosten voor ¤30![]()
Ik zeg het maar even, voor je geband wordtquote:
Is dat 1 van die 2 kappers? En in dat stukje was het wel erg lollig omdat hij zich echt gedroeg als een verwijfde vent. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die travestiet is vaak bij de Pfaffs hoor zo lollig is dat toch niet?
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTMquote:Op maandag 19 juni 2006 20:26 schreef Darcey het volgende:
Dat hoop ik dan echt want vond het veel te leuk, veel beter dan welke andere soap
Zit er op de Dvd's toevallig extra beeldmateriaal? Of alleen maar de uitzendingen die ze op rtl7 ook lieten zien?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Cyan het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet start het in september weer. VTM heeft de rechten en mag dus eerder beginnen met uitzenden. Wij in Nederland moeten dus een aantal weken achterlopen op VTM
Op deel 1 tm 4 staan de afleveringen zoals we ze op tv hebben gezien. Maar het zijn dus de 1e 4 uitgebrachte dvd's. Met een Belgische voice-over die soms heel droog commentaar levert.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zit er op de Dvd's toevallig extra beeldmateriaal? Of alleen maar de uitzendingen die ze op rtl7 ook lieten zien?
( ik vind mezelf best triest, maar ik ben echt Pfaffs-fan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |