Die duurt wel heel erg lang om te laden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
http://media.putfile.com/dgb_video_pfaff-20050805-105147-dgb_HB
Speciaal voor jou dat interview![]()
Ja maar hij hoort zichzelf ook wel erg graag praten af en toe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die duurt wel heel erg lang om te laden.
Ik heb JM in een van de uitzendingen horen zeggen dat er altijd op hem werd neergekeken omdat hij van een woonwagenkamp kwam. Het zou me niet verbazen dat hij niet veel meer heeft dan lagere school. Ik vind dat hij alle respect verdient. Hij heeft zijn wijsheid niet uit boekjes.
Nou en.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja maar hij hoort zichzelf ook wel erg graag praten af en toe.
Oja, ik heb haar weleens op een redactie gezien, ik geloof voor die prijsvraag wie er met haar mocht daten maar verder zien we weinig van Lindsey's werk maar dat gaat nu ook een beetje moeilijk omdat ze sinds een week de trotse moeder van een zoontje isquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef MissX het volgende:
[..]
Ze werkt op de redactie van een tijdschrift.
Ik kijk niet op hem neer. Maar het valt me op dat hij geen Duits of Engels spreekt. Terwijl hij toch jaren in Duitsland heeft gewoond en Engels leer je zowel op school als in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die duurt wel heel erg lang om te laden.
Ik heb JM in een van de uitzendingen horen zeggen dat er altijd op hem werd neergekeken omdat hij van een woonwagenkamp kwam. Het zou me niet verbazen dat hij niet veel meer heeft dan lagere school. Ik vind dat hij alle respect verdient. Hij heeft zijn wijsheid niet uit boekjes.
Hij spreekt dus wél Duits! Ik vraag me af of je die aflevering wel hebt gezien toen 'ie in zijn eentje een paar dagen in Duitsland was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik kijk niet op hem neer. Maar het valt me op dat hij geen Duits of Engels spreekt. Terwijl hij toch jaren in Duitsland heeft gewoond en Engels leer je zowel op school als in het dagelijks leven.
Ik heb alle afleveringen gezien en we kunnen een welles-nietes discussie beginnen maar dat is zo zinloosquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij spreekt dus wél Duits! Ik vraag me af of je die aflevering wel hebt gezien toen 'ie in zijn eentje een paar dagen in Duitsland was.
Zeg dan niet dat hij geen Duits spreekt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gezien en we kunnen een welles-nietes discussie beginnen maar dat is zo zinloos![]()
Ja hij kan zich verstaanbaar maken in het Duits maar om nou te zeggen dat hij echt goed Duits spreekt ... nee![]()
Ik bedoelde dus Debby...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Way doet / deed Lindsey eigenlijk voor werk
Waarom ben jij zo gebrand op een discussie over het wel of niet spreken van zijn talen? Je hoeft JM hier niet te verdedigen hoor. Zal hem een zorg zijn wat ik vind van zijn talenkennis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat hij geen Duits spreekt.
En ik vind zo'n reactie dus zo flauw:Je kan ook gewoon doen, hoor.
Wat mij betreft is er geen discussie. Klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo gebrand op een discussie over het wel of niet spreken van zijn talen? Je hoeft JM hier niet te verdedigen hoor. Zal hem een zorg zijn wat ik vind van zijn talenkennis.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er geen discussie. Klaar.
Ja, een zonne-en nagelstudio, laat maar, die namen lijken ook zo op elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch wel, wat Debby doet?![]()
![]()
kellyquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef Cyan het volgende:
Kelly gaat tijdens het WK reportages maken voor Kanaal 2.
http://www.vtm.be/vips/video.php?vid=853
Dat interview is legendarisch. Een van de hoogtepunten in de geschiedenis van de duitse televisie. Fenomenaal.....Vergeet ik nooit meer.quote:
Ik heb het een klein stukje gezien, maar ik vond het nou niet echt interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vanavond komt JM in het zomeravondcafe bij de Tros op ned 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |