Eens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat haar van Kelly vind ik maar niets.. de kleur en het ziet er echt zo nep uit
ik dacht dat het een pruik wasquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:56 schreef Salsagirl het volgende:
Ja dat haar van Kelly vind ik maar niets.. de kleur en het ziet er echt zo nep uit
Dat vroeg ik me nou ook al af !. Toch maar eens opletten of hij een biertje of wijntje drinkt vanavond.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou Sam echt bij de AA geweest zijn?
Maar had ze daarvoor al pikzwart haar?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Waren toch extensions ? Voor een fotoshoot dacht ik.
Klopt ja. Daarvoor had ze volgens mij blond haar.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Waren toch extensions ? Voor een fotoshoot dacht ik.
Nee joh ! Dat was toch duidelijk een grapje !quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:02 schreef Behh het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me nou ook al af !. Toch maar eens opletten of hij een biertje of wijntje drinkt vanavond.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:25 schreef StunningCunt het volgende:
[..]
Nee joh ! Dat was toch duidelijk een grapje !
Hij zei toch: "..., kunt ge 'r nog wa wodka bijdoooeeen" ? oid.
Bij 4 en 5 zag je wel beeld, maar met veel storing erdoor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is hier ook geen RTL4 en 5 en 7 niet![]()
Dat zal wel aan het weer liggen.
Jep, natuurlijk zijn ze ook op dvd te zien! Hoe kan dat ook anders, met zo'n vent als Jean-Mariequote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:24 schreef Cyan het volgende:
Weet iemand of de Pfaff's ook op DVD zijn te krijgen?
Maar daar moet je voor betalenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:29 schreef MissX het volgende:
Voor de mensen die de eerste seizoenen niet hebben gezien, hier kan je ze terugzien.
http://www.rtl.nl/films/rtlvideo/series/de_pfaffs_seizoen1.xml
Heb je ook een bron, waar we bijv. iets meer kunnen lezen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:02 schreef La_Guiri het volgende:
Debby is bevallen van een zoon, genaamd Liam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |